Luonnonpuistojen ikärajat Thaimaassa

Anonyymi-ap

Farangilapset 100 bahtia, aikuiset 200 bahtia, thaimaalaiset tai ID- kortilla farangit ilmaiseksi
Taksin Maharat, ei ikärajaa
https://www.tourismthailand.org/Attraction/taksin-maharat-national-park

Lapset 100 bahtia, aikuiset 200 bahtia
Khlong Wang Chao, ei ikärajaa
https://www.tourismthailand.org/Attraction/khlong-wang-chao-national-park

Lapset 100 bahtia, aikuiset 200 bahtia
Ramkhamhaeng, ei ikärajaa
https://www.tourismthailand.org/Attraction/ramkhamhaeng-national-park-khao-luang

Muita kansallispuistoja ei ole Tak-kaupungin lähialueilla. Kaikkiin puistoihin pääsy vaikka vauvoille selkärepussa. Missään puistossa ei ole myöskään yläikärajaa.

Näin on käsitelty Sir Pasasen väite ettei voinut mennä puistoon yläikärajan vuoksi.
Pasasen jutut on kuin huolettoman muorin pierut, lähes 100% täyttä pashaa.

Monsuunien aikaan ja jälkeen jotkut luonnonpuistot ovat suljettuina, mutta silloinkaan kyse ei ole ikärajoista vaan ne on suljettu kaikilta.

10

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kun Bumba on poissa, on Zumbakin poissa. Torkkuu pitkin päivää mutta nyt on potku poissa kun painanut myöhään joka yö näitä hommiaan. Hän on tuhannen uskomattoman selityksen mies. Tämä tarina luonnonpuiston yläikärajasta on yksi niistä tuhannen ja yhden yön tarinoista.
        Vaimonsa opetellut esittämään että uskoo ne tarinat, niin tulee vähemmän riitaa.


    • Anonyymi

      Hienoa kun saa noin tietoa asiasta mistä ei ole omakohtaista kokemusta, onko täällä kukaan koskaan edes käynyt henkilökohtaisesti yhdessäkään kansallispuistossa koskaan, jos olisi tietäisi että ne voivat olla hyvinkin vaikea kulkuisia, märkiä pitkospuita, tosivaikeita rasteja, tietäisi myös että yleensä vaativat jonkin todisteen että asuu thaimaassa, joko id:n tai thaiajokortin.... niin pääset thaikku hinnalla, vastustan kaksoishinta systeemiä, enkä mielelläni maksa kalliimpaa kuin thaikut, perustelevat sitä meidän farangien paremmalla toimeen tulolla, minä perustelen kantaani hinta rasismilla.
      By NumBall HHN 62.

      • Anonyymi

        Kyse ei ollut siitä onko märkiä pitkospuita tai tosivaikeita rasteja, vaan siitä että sinä väitit että on ikäraja. Ei ole ikärajaa missään.

        Älä vaihda puheenaihetta. Ajokortilla et saa thai-hintaan koska se ei ole Thai-ID. Se vinguttaa kenellä on viulu.

        Asetit itsellesi ikärajan lihavuutesi, kömpelyytesi, sairautesi ja huonon kuntosi vuoksi. Surullista että herttaisen oloinen vaimosi joutuu yksin käymään puistoissa ja temppeleissä.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ollut siitä onko märkiä pitkospuita tai tosivaikeita rasteja, vaan siitä että sinä väitit että on ikäraja. Ei ole ikärajaa missään.

        Älä vaihda puheenaihetta. Ajokortilla et saa thai-hintaan koska se ei ole Thai-ID. Se vinguttaa kenellä on viulu.

        Asetit itsellesi ikärajan lihavuutesi, kömpelyytesi, sairautesi ja huonon kuntosi vuoksi. Surullista että herttaisen oloinen vaimosi joutuu yksin käymään puistoissa ja temppeleissä.

        2010

        Majuri Pekoni luontopolulla kompuroimassa on kuin apinalle laittaisi rullaluistimet. Sitä on hauskaa ja hellyttävää katsella, mutta mitään hyötyä siitä ei ole kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ollut siitä onko märkiä pitkospuita tai tosivaikeita rasteja, vaan siitä että sinä väitit että on ikäraja. Ei ole ikärajaa missään.

        Älä vaihda puheenaihetta. Ajokortilla et saa thai-hintaan koska se ei ole Thai-ID. Se vinguttaa kenellä on viulu.

        Asetit itsellesi ikärajan lihavuutesi, kömpelyytesi, sairautesi ja huonon kuntosi vuoksi. Surullista että herttaisen oloinen vaimosi joutuu yksin käymään puistoissa ja temppeleissä.

        2010

        Voithan sinä esittää mielipiteesi asiaan kuin asiaan, mistä et mitään tiedä, puistoon ei päässyt sisään yli 55 vuotiaat, portilla seisoi metsänvartija, en ole missään muualla niitä nähnyt kuin siellä, en muista puiston nimeä, kävimme myös kahdessa muussakin puistossa, matkanaikana, täytyy katsoa ottiko vaimo kuvia siitä puistosta..

        En minä viitsi vääntää enää tuosta pinkki id asiasta, minä olen päässyt ajokortilla sisään, joka paikkaan mihin olen halunnut, yhteen paikkaan ei pääse hua hinissä, uivat markkinat, mutta en ole siellä vuosiin käynyt, enkä ne mitään syytä mennäkään... en hyväksi hinta rasismia.

        Minä en usko että sinä olet edes thaimaassa, mutta samahan se on missä aikasi maleksit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä esittää mielipiteesi asiaan kuin asiaan, mistä et mitään tiedä, puistoon ei päässyt sisään yli 55 vuotiaat, portilla seisoi metsänvartija, en ole missään muualla niitä nähnyt kuin siellä, en muista puiston nimeä, kävimme myös kahdessa muussakin puistossa, matkanaikana, täytyy katsoa ottiko vaimo kuvia siitä puistosta..

        En minä viitsi vääntää enää tuosta pinkki id asiasta, minä olen päässyt ajokortilla sisään, joka paikkaan mihin olen halunnut, yhteen paikkaan ei pääse hua hinissä, uivat markkinat, mutta en ole siellä vuosiin käynyt, enkä ne mitään syytä mennäkään... en hyväksi hinta rasismia.

        Minä en usko että sinä olet edes thaimaassa, mutta samahan se on missä aikasi maleksit.

        "Voithan sinä esittää mielipiteesi asiaan kuin asiaan, mistä et mitään tiedä, puistoon ei päässyt sisään yli 55 vuotiaat, portilla seisoi metsänvartija"

        Vai metsänvartija seisoi portilla tarkastamassa iät. Kaskun ei poliisi ja palokunta.
        Aloituksessa on lueteltu kaikki Takin lähialueella olevat puistot linkkeineen eikä niissä yhdessäkään ole ikärajaa, ei alaikärajaa eikä yläikärajaa. Vaimollasi oli pari kuvaa ihan tavallisesta metsäpolusta jossa ei ole normaalikuntoiselle ihmiselle mitään vaikeaa.
        Sinä paksukainen kännäsit koko sen pari päivää ja vaimosi oli varsin happamana siinä paahtoleipäpöydässä aamiaisella ja meni veljensä kanssa uimaan hotellin altaaseen, kävi temppelissä ja luonnonpuistossa kun sinä poika sait aikaiseksi otettua kuvan hotellin ikkunasta torialueelle päin.

        Lapset käyvät Thaimaan luonnonpuistoissa siinä missä vanhemmatkin. Pyörätuoli ja rollaattori ovat hankalia luonnonpuistossa, mutta niilläkin pääsee kun on riski avustaja mukana. Asetit krapuloissasi punkero itsellesi ikärajan. Olen käynyt melkein kaikissa Thaimaan puistoissa ja ikärajoja vaan ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voithan sinä esittää mielipiteesi asiaan kuin asiaan, mistä et mitään tiedä, puistoon ei päässyt sisään yli 55 vuotiaat, portilla seisoi metsänvartija"

        Vai metsänvartija seisoi portilla tarkastamassa iät. Kaskun ei poliisi ja palokunta.
        Aloituksessa on lueteltu kaikki Takin lähialueella olevat puistot linkkeineen eikä niissä yhdessäkään ole ikärajaa, ei alaikärajaa eikä yläikärajaa. Vaimollasi oli pari kuvaa ihan tavallisesta metsäpolusta jossa ei ole normaalikuntoiselle ihmiselle mitään vaikeaa.
        Sinä paksukainen kännäsit koko sen pari päivää ja vaimosi oli varsin happamana siinä paahtoleipäpöydässä aamiaisella ja meni veljensä kanssa uimaan hotellin altaaseen, kävi temppelissä ja luonnonpuistossa kun sinä poika sait aikaiseksi otettua kuvan hotellin ikkunasta torialueelle päin.

        Lapset käyvät Thaimaan luonnonpuistoissa siinä missä vanhemmatkin. Pyörätuoli ja rollaattori ovat hankalia luonnonpuistossa, mutta niilläkin pääsee kun on riski avustaja mukana. Asetit krapuloissasi punkero itsellesi ikärajan. Olen käynyt melkein kaikissa Thaimaan puistoissa ja ikärajoja vaan ei ole.

        Mutta totuus on kuten sanoin, nimenomaan ei ole asiaa yli 55 vuotialle, en juurikaan käytä alkoholia, sinulla ei ole mitään kokemusta thaimaasta, olisit täysin onneton ilman wikipediaa, mutta poika netti ei välttämättä kerro oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta totuus on kuten sanoin, nimenomaan ei ole asiaa yli 55 vuotialle, en juurikaan käytä alkoholia, sinulla ei ole mitään kokemusta thaimaasta, olisit täysin onneton ilman wikipediaa, mutta poika netti ei välttämättä kerro oikein.

        Olet keksinyt tuon itse ja sillä selvä. Luonnonpuistoissa käy mummot ja papat ja kuusvitosista moni on paremmassa kunnossa kuin parikymppiset pleikkarin pelaajat.

        Olen käynyt luonnonpuistoissa Thaimaassa 20 vuotta aiemmin ennenkuin sinä muutit Thaimaahan. Seurakavereiden kanssa otettiin miltei joka viikko ohjelmaan patikkareissu viidakkoon.

        Aivan loistavaa hikijumppaa ja kestävyysharjoittelua. Anoppi on siskonsa kanssa ollut mukana muutamia kertoja, yli kuusikymppisiä ja tytär oli viisivuotiaana ekaa kertaa mukana.

        Se oli kyllä totta että silloin kun painoin itse 123 kiloa niin lahot tikkaat ja "sillat" ei meinanneet kestää eräässä puistossa Chiang Main provinssin itäosassa.

        Tämä kuva on itse asiassa siltä reissulta, otettu iPhone nelosella joten laatu ei ole häävi https://ibb.co/41Xf6fX

        Kuvaan liittyy ikävä tarina, jonka kuulin Hotelli- Hessulta samana iltana. Putouksen kovertamaan kalkkikiveen oli hukkunut neljä paikallista poikaa jotka hyppäsi pyörteeseen uimaan eikä päässeet pois.

        Minulla on tallennettuna vuosiluvuittain ja paikoittain kuvat läppärille. Olisiko 15000 kuvaa sähköisessä muodossa.

        Exä lupasi joulun alla tehdä urakan ja siirtää vahoja paperikuvia sähköiseksi ja lähettää minulle. Vielä ei ole kuulunut. Digiaika alkoi omalta osaltani noin 2006.

        Sitä edelliset kuvat ja videot ovat paperisina tai VHS-nauhoilla exäni hallussa. Hän on sellainen hamstraaja, ettei heitä mitään menemään.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet keksinyt tuon itse ja sillä selvä. Luonnonpuistoissa käy mummot ja papat ja kuusvitosista moni on paremmassa kunnossa kuin parikymppiset pleikkarin pelaajat.

        Olen käynyt luonnonpuistoissa Thaimaassa 20 vuotta aiemmin ennenkuin sinä muutit Thaimaahan. Seurakavereiden kanssa otettiin miltei joka viikko ohjelmaan patikkareissu viidakkoon.

        Aivan loistavaa hikijumppaa ja kestävyysharjoittelua. Anoppi on siskonsa kanssa ollut mukana muutamia kertoja, yli kuusikymppisiä ja tytär oli viisivuotiaana ekaa kertaa mukana.

        Se oli kyllä totta että silloin kun painoin itse 123 kiloa niin lahot tikkaat ja "sillat" ei meinanneet kestää eräässä puistossa Chiang Main provinssin itäosassa.

        Tämä kuva on itse asiassa siltä reissulta, otettu iPhone nelosella joten laatu ei ole häävi https://ibb.co/41Xf6fX

        Kuvaan liittyy ikävä tarina, jonka kuulin Hotelli- Hessulta samana iltana. Putouksen kovertamaan kalkkikiveen oli hukkunut neljä paikallista poikaa jotka hyppäsi pyörteeseen uimaan eikä päässeet pois.

        Minulla on tallennettuna vuosiluvuittain ja paikoittain kuvat läppärille. Olisiko 15000 kuvaa sähköisessä muodossa.

        Exä lupasi joulun alla tehdä urakan ja siirtää vahoja paperikuvia sähköiseksi ja lähettää minulle. Vielä ei ole kuulunut. Digiaika alkoi omalta osaltani noin 2006.

        Sitä edelliset kuvat ja videot ovat paperisina tai VHS-nauhoilla exäni hallussa. Hän on sellainen hamstraaja, ettei heitä mitään menemään.

        2010

        ...Sormikin näköjään linssin päällä. Melkoinen kuvaaja olen minäkin. 8)

        2010


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe