Konkurssiin tämä AK-Isännöinti vie lomaosake viikko-osake yhtiöt. Nyt on jo rahat loppu kiinteistö yhtiöissä. Syy; AK isännönti Saarijärvi laskut kiinteistö oy onnenvirta II ja III. Atro ei hoida mitään lupaamiaan asioita... konkurssi kiinteistö yhtiöissä onnenvirta 2 ja 3?
AK isännöinti konkurssi
6
646
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin on AK-Isännöinti hoitanut kaikki hommat meidän tahkon viikko-osakeyhtiössä. Ruusuja saa meiltä!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17727601Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tämä yhtiön aloittaessa alkoi vain laskujen tulo. AK-Isännöinti rahastaa ja rankasti. Yhtiön osakkaat, kokoontukaa ja kerätkää valtakirjat ensi yhtiökokoukseen. Irti AK isännöinnistä kun vielä voitte. AK Isännöinti ei menestynyt normaali isännöinnissä ja nyt yrittävät rahastaa viikko-osake kohteita kun näissä kukaan omistaja ei voi vaikuttaa yhtiön asioihin. Sama tapahtuu nyt Holiday Club Isännöimissä kohteissa.
- Anonyymi
Samaa paskaa tekee tämä AK tahkolla kiineistö oy rentotahko. Laskuttaa ja laskuttaa. Paska isännnöinti ikinä.
- Anonyymi
Tämä AK hoitanut Tahkon yhtiötä luokattoman huonosti. Kun ei saa normaali asuntoyhtiöistä sopimuksia tullaan viikko-osake yhtiöön rahastamaan. Paska isännöinti firma. Pysykää kaukana!
- Anonyymi
joojoojoo, kaikki vaan kusettaa, joojoojoo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904