AK isännöinti konkurssi

Anonyymi-ap

Konkurssiin tämä AK-Isännöinti vie lomaosake viikko-osake yhtiöt. Nyt on jo rahat loppu kiinteistö yhtiöissä. Syy; AK isännönti Saarijärvi laskut kiinteistö oy onnenvirta II ja III. Atro ei hoida mitään lupaamiaan asioita... konkurssi kiinteistö yhtiöissä onnenvirta 2 ja 3?

7

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin on AK-Isännöinti hoitanut kaikki hommat meidän tahkon viikko-osakeyhtiössä. Ruusuja saa meiltä!

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­N­­y­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17727601Y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tämä yhtiön aloittaessa alkoi vain laskujen tulo. AK-Isännöinti rahastaa ja rankasti. Yhtiön osakkaat, kokoontukaa ja kerätkää valtakirjat ensi yhtiökokoukseen. Irti AK isännöinnistä kun vielä voitte. AK Isännöinti ei menestynyt normaali isännöinnissä ja nyt yrittävät rahastaa viikko-osake kohteita kun näissä kukaan omistaja ei voi vaikuttaa yhtiön asioihin. Sama tapahtuu nyt Holiday Club Isännöimissä kohteissa.

• Anonyymi

Samaa paskaa tekee tämä AK tahkolla kiineistö oy rentotahko. Laskuttaa ja laskuttaa. Paska isännnöinti ikinä.

• Anonyymi

Tämä AK hoitanut Tahkon yhtiötä luokattoman huonosti. Kun ei saa normaali asuntoyhtiöistä sopimuksia tullaan viikko-osake yhtiöön rahastamaan. Paska isännöinti firma. Pysykää kaukana!

• Anonyymi

joojoojoo, kaikki vaan kusettaa, joojoojoo

• Anonyymi

Taitaa puhua henkilö olla se joka itse kusetti koko onnenvirran vanhempia osakkeen omistajia viemällä heidän osakkeet huijaamalla. lupasi, katosi ja luuli että omistaa yrityksillään, meinasi minuakin, onneksi on valpas vaimo... mutta tämä reipas mies ei huijaa enää täällä onnenvirral ja nousemme vielä niin että harmitus on kova. kaunis seutu nyt 3 osaketta olen ostanut rehellisellä kaupalla-
      on edullinen alle 200,00 viikko. en kitise vaan hyvä olla ilman mitään säätöjä ja rehellisesti ilman huijareita ja ak- katsoo että niitä ei enää tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      359
      4025
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      27
      2624
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      2130
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      503
      1754
    5. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      16
      1744
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      51
      1684
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      301
      1606
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1374
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      23
      1188
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1186
    Aihe