On teitä ollut hauskaa vedättää,Thaimaassa en ole käynyt kuin joskus 2000 luvun alussa 3viikon lomareissulla...
By NumBall HHN 62v.
Kaikki valheeni on menneet uskottavasti läpi
30
79
Vastaukset
- Anonyymi
Pekoni pasaselta tuli viimein tunnustus,jonka me kaikki olemme tienneet
- Anonyymi
Mut hyvin mä vedin vai mitä?
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut hyvin mä vedin vai mitä?
By NumBall HHN 62v.No hyvin vedit
- Anonyymi
Moni teistä oikeasti asuu thaikuissa?
Kiitos kun taas esiinnyt minuna, sinua taitaa laiffila ahdistaa kovasti, kun noin kovasti kerrot mitä olen tänne kirjoittanut, joku kysyi moniko asiuu thaimaassa, voin vakuuttaa että minä taidan olla ainoa, ja senssu todennäköisesti, muut on huuhaan ukkoja.
- Anonyymi
Majuri Pekoni Tikkakoskelta asuu missä asuu, ei sillä ole mitään tekemistä minkään kanssa.
Mökkihöperö liikuntakyvytön vähävarainen ukkeli on mökkihöperö ukkeli, asui hän sitten Hua Hinissä tai Heinävedellä, kummassa vaan. Elämänlaatu on tismalleen samanlainen. Sitä Senssua ei ole olemassakaan kuin kattilassasi. - Anonyymi
Mitä ihmettä horiset?
Anonyymi kirjoitti:
Majuri Pekoni Tikkakoskelta asuu missä asuu, ei sillä ole mitään tekemistä minkään kanssa.
Mökkihöperö liikuntakyvytön vähävarainen ukkeli on mökkihöperö ukkeli, asui hän sitten Hua Hinissä tai Heinävedellä, kummassa vaan. Elämänlaatu on tismalleen samanlainen. Sitä Senssua ei ole olemassakaan kuin kattilassasi.Hyvin sannottu siellä takarivissä
By NumBall HHN 62v.
- Anonyymi
Pasasen tunnustus....tulihan se viimein kaikkien näiden vuosien jälkeen
- Anonyymi
Hyvin uskoitte kaikki paskavalheet
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.Onko toinen aliaksesi Hellakoukku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.Kuka uskoi kuka ei. Minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka uskoi kuka ei. Minä en.
No moni varmaan uskoi
By NumBall HHN 62v.
- Anonyymi
No oletko ollut yksiössäsi kun olet sanonut olevasi pattayalla
- Anonyymi
Kuka on sanonut että olen pattayalla, olen kyllä kotona hua hinissä jos minua tarkoitat.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on sanonut että olen pattayalla, olen kyllä kotona hua hinissä jos minua tarkoitat.
By NumBall HHN 62v.Siis olin siellä lomalla 2000 luvun alussa..
Kyllä asun Suomessa
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.Kihihii hua hinissä, uskotko?
By NumBall HNN 62v.
- Anonyymi
Helppo testi asunko thaimaassa, kuvaann ravintolakuitin missä näkyy päivämäärä ja siihen kirjoitettu joku autenttinen teksti vaikka pasanen ,
Pystynkö tekemään sen,no en helvetissä kun asun Suomessa
By NumBall HHN 62v.- Anonyymi
Kuten et pystynyt kuvaamaan sitä kuksaakaan...no kyllhän me kaikki jo tämän tiesimme,mutta kiitos tunnustuksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten et pystynyt kuvaamaan sitä kuksaakaan...no kyllhän me kaikki jo tämän tiesimme,mutta kiitos tunnustuksesta
Totta eikö se ole loogista kun asuu Suomessa
By NumBall HNN 62v.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
On ottanut jollekkin koville 🤣🤣🤣 - Anonyymi
Viktor voi haistaa vitun
By NumBall HNN 62v. - Anonyymi
Tähänkään ketjuun en ole sanaakaan kirjoittanut, jollain on taas ollut pattayan savossa kuntouttavassa haastavaa toimintaa.
- Anonyymi
15 sanaa on jo tuossa
- Anonyymi
Suurin valheeni on se, että asun Pattyalla.
- Anonyymi
No sitähän mää oon sanonut
By NumBall HNN 62v.
- Anonyymi
Kateus on kauhea sairaus.
- Anonyymi
Ne alkaa jäämään ajasta jälkeen... Siihen se loppuu ja vältetään paikan aiheita.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik134780MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022491Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 91743
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64997