Nyt rämähti oikein kunnolla, tammikuun ensirekisteröintilastoissa on pelkkää Toyotaa

Anonyymi-ap

Kahdeksan kymmenestä Toyotan omistajasta vaihtoi tammikuussa autonsa Toyotaan ja vaihtaa jatkossakin, koska ovat todenneet Toyotan uskomattoman luotettavaksi automerkiksi. Muille ei jää näin ollen jatkossakin pelkkiä murusia.

Toyota jatkoi vahvaa vetoaan myös merkkipuolella. Maailman suurimman autonvalmistajan malleja kirjattiin rekisteriin yli kaksi kertaa enemmän (1565) kuin seuraavaksi sijoittuneen Volvon autoja (651).

Skoda on vasta neljäntenä ja painunee jatkossa yhä alemmas.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kolminkertaista-ylivoimaa-tuttu-automalli-dominoi-tammikuun-ensirekisterointeja/b2f347f3-a648-4037-a134-f956a29a14b2

116

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pian ilmestyy myös omatekoiset tilastot tilastonikkarilta aikaa vievän yhteenynnäilyn jälkeen.

      • Anonyymi

        Mahtaneeko lukema sittenkään yltää Toyotan lukemaan vai laittaako mukaan kuorma-autotkin.


    • Anonyymi

      Sitä menee rekisteriin mitä kaupasta saa, näin on kerrottu lehdissä jo pari vuotta.
      Näitä kehittyneisiin autoihin ei saada osia siihen tahtiin kun on kysyntää, siinä se.
      Toisaalta Toyota tekee hurjaa tappiota halpistensa kanssa ja VW tekee kalliimpien autojen kanssa hyvää tulosta kaikista vaikeuksista huolimatta.

      • Anonyymi

        Tekstisi on täysin pelkkää kuvitelmaa. Toyota ei ole koskaan tehnyt niin hyvää tulosta kuin viime aikoina ja valmisti viime vuonna 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin Volkswagen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstisi on täysin pelkkää kuvitelmaa. Toyota ei ole koskaan tehnyt niin hyvää tulosta kuin viime aikoina ja valmisti viime vuonna 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin Volkswagen.

        vieläkö VW laskee uusien myynniksi mm kiinassa 4 koppasen golfin myynnin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstisi on täysin pelkkää kuvitelmaa. Toyota ei ole koskaan tehnyt niin hyvää tulosta kuin viime aikoina ja valmisti viime vuonna 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin Volkswagen.

        Katso Toyotan velkakelloa, napsuttaa aika tiuhaan lisää velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Toyotan velkakelloa, napsuttaa aika tiuhaan lisää velkaa.

        Sinulla vain ei ole sellaista esittää, vain kirjoittaa kun totuus on toisenlainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso Toyotan velkakelloa, napsuttaa aika tiuhaan lisää velkaa.

        Toyotan ja Klongswagenin velka on melko samoissa lukemissa, tuotannossa Toyota on selvästi isompi.


    • Anonyymi

      Tulevaisuutta ei pääse pakoon. Škoda Enyaq nousi tammikuussa Suomen suosituimmaksi täyssähköiseksi automalliksi. Samaa ei voi sanoa Tojon himmelistä.

      • Anonyymi

        Pieni on lohtusi. Kovin pieni. Tuolla Skodien kuukausittaisella myyntimäärällä maahantuoja ja jälleenmyyjät eivät pysy kauan pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni on lohtusi. Kovin pieni. Tuolla Skodien kuukausittaisella myyntimäärällä maahantuoja ja jälleenmyyjät eivät pysy kauan pystyssä.

        oliko 10 jakkia?


    • Anonyymi

      Toyota 1565, kakkonen vain 651. Huh huh!

    • Anonyymi

      Volkswagen 628. Pian pukkaa muutosneuvottelua.

    • Anonyymi

      Toyota kiittää, kun Corollan vanhentuva malli myy Suomessa hyvin. Keväällä tulee jo uusi versio. Kalliita kilometrejä, olkaa hyvä.

      • Anonyymi

        Älkää vaan erehtykö taas väittämään, että vanha Toyota säilyttää kyllä arvonsa. Se on vale. Auton arvon on tasan se, minkä siitä saisi käteisostajalta.


      • Anonyymi

        Ensimmäiset uudet Toyota Corollat saapuvat Suomeen maaliskuussa 2023. Hinnat ovat edulliset kuten nykyisissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää vaan erehtykö taas väittämään, että vanha Toyota säilyttää kyllä arvonsa. Se on vale. Auton arvon on tasan se, minkä siitä saisi käteisostajalta.

        Toyotat ovat aina säilyttäneet arvonsa automerkeistä parhaiten kuten lehdet kertovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiset uudet Toyota Corollat saapuvat Suomeen maaliskuussa 2023. Hinnat ovat edulliset kuten nykyisissäkin.

        Sitä tyhmempää ostaa nyt vanha malli samaan hintaan. Tojon ostajat menevät ansaan, kun kuvittelevat saavansa talvirenkaat ja kuramatot kaupan päälle


      • Anonyymi

        Toyota on polttisten viimeinen pioneeri. Nyt on vielä hyvä rahastaa, ennenkuin niiden valtakausi lopahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiset uudet Toyota Corollat saapuvat Suomeen maaliskuussa 2023. Hinnat ovat edulliset kuten nykyisissäkin.

        Ylihintaisia laatuunsa nähden ja panttimaksut päälle.


      • Anonyymi

        Tilastosta huomaa, että moni on siirtänyt rekisteröinnin joulukuulta tammikuulle. Saa mielestään vuotta nuoremnan auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tyhmempää ostaa nyt vanha malli samaan hintaan. Tojon ostajat menevät ansaan, kun kuvittelevat saavansa talvirenkaat ja kuramatot kaupan päälle

        Harmistumisesi näkyy tekstisi läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat ovat aina säilyttäneet arvonsa automerkeistä parhaiten kuten lehdet kertovat.

        Liikkeiden pyyntihinnalla ei ole mitään tekemistä auton oikean arvon kanssa. Käytetystä autosta ei kannata maksaa mielikuvahintoja. Käteishinta on kaikille se oikea hinta. Kannattaa lukea linkin juttu, mitä voi tapahtua, kun käytetty auto joutuu oston jälkeen lunastukseen.

        https://moottori.fi/liikenne/jutut/auto-lunastukseen-mutta-mika-on-kaypa-arvo/


      • Anonyymi

        Poistuva Toyotan automalli on kuin punalaputettu jauhelihapaketti, pakko ostaa ja ajatella myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tyhmempää ostaa nyt vanha malli samaan hintaan. Tojon ostajat menevät ansaan, kun kuvittelevat saavansa talvirenkaat ja kuramatot kaupan päälle

        Silloin kun ostaa vanhan mallin se pitäisi saada huomattavasti halvemmalla. Kun seuraavan kerran vaihtaa niin se näkyy hinnassa. Sillä on vissi ero onko auto vm 23 vanhamalli vai uusi. Sitä eroa ei yksi rengas satsi riitä korvaamaan. Vanhan mallin ostaessa pitäisi saada vähintään 15% hinnasta pois mieluummin hieman enemmän. Nuo vanhan mallin Corollat myytiin loppuun Suomessa ja osin Kreikassa. Muualla Euroopassa niistä ei olisi saanut noin kovaa hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää vaan erehtykö taas väittämään, että vanha Toyota säilyttää kyllä arvonsa. Se on vale. Auton arvon on tasan se, minkä siitä saisi käteisostajalta.

        Jeps ostin 2021 uutena 2-litraisen active farkku corollan maksoi 34 tonnia varusteineen nyt möin sain vaan 17.500 eur.😕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeps ostin 2021 uutena 2-litraisen active farkku corollan maksoi 34 tonnia varusteineen nyt möin sain vaan 17.500 eur.😕

        Älä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää vaan erehtykö taas väittämään, että vanha Toyota säilyttää kyllä arvonsa. Se on vale. Auton arvon on tasan se, minkä siitä saisi käteisostajalta.

        Toisaalta, kuka uskaltaa ostaa VW-konsernin tuotteen suoraan yksityiseltä ja ilman takuuta. Tuskin kukaan joka on ottanut asioista selvää. Toyotan kaikki mallit, myös hybridit ovat osoittaneet luotettavuutensa kaikille heille jotka ostavat itse omat autonsa ja maksavat niiden ylläpidon. Toyota tuo mielenrauhaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toyotan markkinaosuus Euroopassa oli viime vuonna 6,9 % eli toiseksi suurin, joten älä vääristele totuutta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tuo kertoo hyvin missä syvyyksissä Toyota ui autoilumaissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoo hyvin missä syvyyksissä Toyota ui autoilumaissa.

        Toyotan markkinaosuus Yhdysvalloissa on yhtä suuri kuin GM:llä ja Euroopassa toiseksi suurin. Kuvittele mitä se on Aasiassa.


    • Anonyymi

      Montako sähköautoa Toyota myi?

      • Anonyymi

        Toyota myi niitä autoja joita ihmiset halusivat ostaa ja siksi se myi maailmansuurimpana autonvalmistajan 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin kakkosena oleva Volkswagen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota myi niitä autoja joita ihmiset halusivat ostaa ja siksi se myi maailmansuurimpana autonvalmistajan 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin kakkosena oleva Volkswagen.

        Euro 6 normi tulee tappamaan itselataavatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euro 6 normi tulee tappamaan itselataavatkin.

        Euro 7 siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota myi niitä autoja joita ihmiset halusivat ostaa ja siksi se myi maailmansuurimpana autonvalmistajan 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin kakkosena oleva Volkswagen.

        Hihii, köyhän autoja köyhille ja tappiota tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, köyhän autoja köyhille ja tappiota tulee.

        Ja sinäkö olet rikas? Hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota myi niitä autoja joita ihmiset halusivat ostaa ja siksi se myi maailmansuurimpana autonvalmistajan 2,2 miljoonaa autoa enemmän kuin kakkosena oleva Volkswagen.

        Toyota on parhaimmillaan köyhissä maissa kaukana sivistyksestä.
        Muut tekevät parhaat autot nykyaikaan ja Toyota tuottaa vanhaa jälkeen jäänyttä tekniikkaa joka sopii juurinkin köyhiin maihin.
        Euroopassa Toyota Group on pikkusintti ja VW, Stellatis, Rellu, Kia Hyny on edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euro 7 siis.

        Taitaa suristimien pohja kolhujen pelko pitää monet vielä pitkään polttiksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on parhaimmillaan köyhissä maissa kaukana sivistyksestä.
        Muut tekevät parhaat autot nykyaikaan ja Toyota tuottaa vanhaa jälkeen jäänyttä tekniikkaa joka sopii juurinkin köyhiin maihin.
        Euroopassa Toyota Group on pikkusintti ja VW, Stellatis, Rellu, Kia Hyny on edellä.

        Toyotan suurimmat markkina-alueet ovat maailman suurimmat talousmahdit.

        Toyotalla on kaikkein uusimmat ja energiatehokkaimmat moottorit ja juuri markkinoille tullut viidennen sukupolven hybridijärjestemä. Älä siis valehtele.


      • Anonyymi

        Itselataavat hybridiautot kulkevat puolet sähköllä. Siitä on helppo laskea sähköautojen myynti, kun ottaa 50 % Toyotien kokonaismyynnistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa suristimien pohja kolhujen pelko pitää monet vielä pitkään polttiksissa.

        Uusia ei myydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselataavat hybridiautot kulkevat puolet sähköllä. Siitä on helppo laskea sähköautojen myynti, kun ottaa 50 % Toyotien kokonaismyynnistä.

        Sähköautoon ei tankata bensaa tai dieseliä. Toyotalla ei ole omana tuotantona kuin tasan 1 täysikokoinen sähköauto, bZ4X. Sen menekki on marginaalinen. Kaikki muut mallit on ostettu muilta autonvalmistajilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoon ei tankata bensaa tai dieseliä. Toyotalla ei ole omana tuotantona kuin tasan 1 täysikokoinen sähköauto, bZ4X. Sen menekki on marginaalinen. Kaikki muut mallit on ostettu muilta autonvalmistajilta.

        Älä valehtele.


    • Anonyymi

      Ylhäältä näkyy tietyn porukan tuska ja hätä Toyotan menestyksen myötä.

      • Anonyymi

        Mikäs kauhea huiske ja mäiske täällä on käynnissä?
        Onko setaas se kuukauden ensimmäinen kun trafi on kertonut kansanauton kusetuksen jälkimaininkien seurauksista. Näkyy jo Volvokin pyyhkäisseen ohi ja Toyota taas vaan entistä jämäkämmin ansaitsemallaan paikalla tahtipuikkoa heiluttamassa? Osapula itäeuroopasta ja ostajapula muualta lienee syypää kansanauton kujajuoksuun vai mikä?


      • Anonyymi

        Se on vaan Pentti, ei vakavasti otettava vaan pelkkä nolo trolli.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ....ja Toyotan markkinaosuus Euroopassa oli toiseksi suurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....ja Toyotan markkinaosuus Euroopassa oli toiseksi suurin.

        Aika saivartelua että jos firma tekee nimellä toyota autoja ja toinen tekee autoja nimillä peugeot citroen opel ja fiat niin se joka tekee vain yhdellä nimellä autoja, on suurin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika saivartelua että jos firma tekee nimellä toyota autoja ja toinen tekee autoja nimillä peugeot citroen opel ja fiat niin se joka tekee vain yhdellä nimellä autoja, on suurin.

        Ei se ole yksi firma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole yksi firma.

        On tämä melkoinen suhmurointisaitti kun trafi julkaisee kuukausittain merkki ja mallitilaston niin trolli alkaa venkoilemaan siitä jotain valmistajatilastoa kun voksvagen on huijannut itsensä ihan omalla törkeällä päästöhuijausohjelmallaan jo ynnämuutkerhoon.
        Tuskin siitä kuitenkaan saa haluttavampaa vaikka kuinka laskisi muita merkkejä volkkariksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä melkoinen suhmurointisaitti kun trafi julkaisee kuukausittain merkki ja mallitilaston niin trolli alkaa venkoilemaan siitä jotain valmistajatilastoa kun voksvagen on huijannut itsensä ihan omalla törkeällä päästöhuijausohjelmallaan jo ynnämuutkerhoon.
        Tuskin siitä kuitenkaan saa haluttavampaa vaikka kuinka laskisi muita merkkejä volkkariksi.

        en ole koskaan ymmärtänyt tätä lapsellista vääntöä että mikä auto on halutuin

        varmaan 50% myydyistä uusista suomalaisista henkilöautoista menee firmoille joissa talousosasto pyytää tarjoukset ja ostaa sitten sen mukaan mistä edullisimmalla saa

        siitäkö sitten voidaan päätellä auton hyvyys ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole koskaan ymmärtänyt tätä lapsellista vääntöä että mikä auto on halutuin

        varmaan 50% myydyistä uusista suomalaisista henkilöautoista menee firmoille joissa talousosasto pyytää tarjoukset ja ostaa sitten sen mukaan mistä edullisimmalla saa

        siitäkö sitten voidaan päätellä auton hyvyys ?

        Ja tähän TOTUUTEEN ei uskalla sanoa toyota eikä vw jänkkääjät mitään, tykkäätte jänkkäämisestä enemmän

        :D :D :D

        Asia on kohdaltani käsitelty, mukavia hetkiä teille tänne peen jauhamiseen lapsellisella tasolla.

        Minä menen nauttimaan oikeasta elämästä.


    • Anonyymi

      Missä bZ4X?
      Enyak ja ID.4 sentään on jo 10 eniten rekistetöidyn malli joukossa.
      Taitaa konsonanttihirviö hyytyä lähtökuoppiin.

      • Anonyymi

        Mitä merkitystä on jollain eunukilla kymmenen joukossa? Toyotan murskaavaa ylivoimaa ei eunukit pysty edes uhkaamaan. Se kun myy vain siellä pikkusinttien osastolla jotain kymmeniä kappaleita.


      • Anonyymi

        Ei se ole influessa. Se on lentsu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole influessa. Se on lentsu.

        Sellaista on yksinkertaisen suomalaisen elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä merkitystä on jollain eunukilla kymmenen joukossa? Toyotan murskaavaa ylivoimaa ei eunukit pysty edes uhkaamaan. Se kun myy vain siellä pikkusinttien osastolla jotain kymmeniä kappaleita.

        Onko kaikki muut Toyotat kuin Corolla ja Yaris pikkusinttien osastolla kun niitä on rekisteröity vähemmän kuin Enyaqia?
        Ole vastauksessasi rehellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kaikki muut Toyotat kuin Corolla ja Yaris pikkusinttien osastolla kun niitä on rekisteröity vähemmän kuin Enyaqia?
        Ole vastauksessasi rehellinen!

        Olet tyhmä.

        Olin ihan rehellinen.


    • Anonyymi

      Jaa, Toyota taas suurin.🤗🤗🤗🤗🤗🤭🤭🤭🤭🤭😊

    • Anonyymi

      Toyotan myyntihän laski viime vuoden tammikuusta. Mersu, Bemari ja Volkkari nousussa.

      • Anonyymi

        Ai sinä heräsit jo päiväuniltasi?...😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinä heräsit jo päiväuniltasi?...😆

        Mersumiehellä varaa pitkiin lounaisiin.


      • Anonyymi

        Nosussa???? No, matkaa velä hiukan toitatuhatta autoa.


    • Anonyymi

      Itselataava on ilta-auringon auto.

      • Anonyymi

        Kulkee se itselataava aamuauringossakin.


    • Anonyymi

      Ei ole Kaalivankkuria eli Skeidaa listalla. 😂

    • Anonyymi

      Nyt rekisteröityjen Corollojen tilaushetkellä luottomyyjä ei taatusti kertonut, että kun saatte auton, niin uusi malli on jo esitelty, tulee arviolta maaliskuussa eikä hintakaan ole korkeampi.

      • Anonyymi

        Kyllä mä tätä pelkäsin että Toyotan poistuvallakin mallilla on näin kova haluttavuus eikä golffia osta enää kuin fanaattisimmat hitlerfanit!


    • Anonyymi

      Minä olen koko ajan ihmetellyt miksi niitä Toyotia pitää olla koko ajan vaihtamassa uuteen. Onko ne niin lyhytikäisiä?

      • Anonyymi

        Kun vaihtaa uuteen kolmen vuoden välein, niin pysyy aina uudessa autossa.
        Tätä on konsernin oman klopin sitten vaikea ymmärtää varsinkin, kun joutuu itse ajelemaan sillä ikälopulla pokswagenillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vaihtaa uuteen kolmen vuoden välein, niin pysyy aina uudessa autossa.
        Tätä on konsernin oman klopin sitten vaikea ymmärtää varsinkin, kun joutuu itse ajelemaan sillä ikälopulla pokswagenillaan.

        Iso osa Toyotan ostaneista ovat vikavagenin vikaisuuteen kyllästyneitä ja katkeroituneita
        Skodisteja ja vilunkivaginisteja kun käyttäjävirheet ovat alkaneet närstämään eikä "diilit" kiinnosta . Ei sitä muuten maailman myydyimmäksi pääsisikään!


      • Anonyymi

        " Minä olen koko ajan ihmetellyt miksi niitä Toyotia pitää olla koko ajan vaihtamassa uuteen. Onko ne niin lyhytikäisiä? "


        Meitä on erilaisia Tojota-papparaisia. Jotkut vaihtavat aina uuteen kolmen vuoden välein, mutta toiset taas ajavat autoillaan pitkäänkin. Minunkin edellisellä Toyotallani ajetiin 28 vuotta jokapäiväistä pyöritysajoa. Täysin toimivana ja katsastettuna annoin sen vaihdossa, kun hommasin itselleni 2 vuotta vanhan itselataavan hybridi-Toyotan. Olen ajanut tällä uudella Toyotallani vasta reilut kolme vuotta, enkä aio sitä vielä kymmeneen vuoteen vaihtaa uudempaan. Todennäköisesti minulta otetaan kortti ennemmin pois, kun autonvaihto tulisi ajankohtaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Minä olen koko ajan ihmetellyt miksi niitä Toyotia pitää olla koko ajan vaihtamassa uuteen. Onko ne niin lyhytikäisiä? "


        Meitä on erilaisia Tojota-papparaisia. Jotkut vaihtavat aina uuteen kolmen vuoden välein, mutta toiset taas ajavat autoillaan pitkäänkin. Minunkin edellisellä Toyotallani ajetiin 28 vuotta jokapäiväistä pyöritysajoa. Täysin toimivana ja katsastettuna annoin sen vaihdossa, kun hommasin itselleni 2 vuotta vanhan itselataavan hybridi-Toyotan. Olen ajanut tällä uudella Toyotallani vasta reilut kolme vuotta, enkä aio sitä vielä kymmeneen vuoteen vaihtaa uudempaan. Todennäköisesti minulta otetaan kortti ennemmin pois, kun autonvaihto tulisi ajankohtaiseksi.

        Paljonko 28 v päivittäinen pyörittely oli kilometreissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko 28 v päivittäinen pyörittely oli kilometreissä?

        " Paljonko 28 v päivittäinen pyörittely oli kilometreissä? "


        Toyotani oli vain kyläajossa, joten ei siihen kilometrejä paljoa tullut. Kokonaisajomäärä vaihtohetkellä oli noin 250000 km.


    • Anonyymi

      Onko vw:n taantumiseen syynä huijaukset ja vanhoillinen mallisto laatupuutteineen?

      • Anonyymi

        Kyllä minun villi veikkaukseni on vikaisuus ja huijaus


      • Anonyymi

        Huijaukset ja laatupuutteet ovat varmasti osasyy Vw-konsernin heikkoon tulokseen mutta täällä Suomessa väistämättä suuri vaikutus on myös Toyotaa solvaavalla ja Vw-konsernia rajattomasti kehuvalla trolli-Pentillä iso osuus myyntilukuihin. Ei piruparka ymmärrä nolon trollaamisensa aiheuttamaa vahinkoa Volkswagenille ja muille konsernin merkeille. Kiitos Pentti kaikesta Toyotan menestykselle tekemästäsi työstä. T: Myyntipäällikkö


    • Anonyymi

      Köyhälle pitää olla viaton auto ja kestävä.

      Vwaudiskoda ei sitä ole

      Kts.vw suomi24 ja audi suomi24 sekä skoda suomi24

      • Anonyymi

        Suomi24 palstat ovat täynnä niuvaspämmärin valheita. Katso esim. ADAC:in hinaustilasto, Toyota on hinatuin. Tai uusimmat katsastustilastot, joissa otetaan kilometrit huomioon. Ei ole Toyotia kympin sakissa, Volkkarin autoja on runsaasti. Toyota kestää huonosti myös kilometrejä.
        VW-autot ovat paljon luotettavampia kuin Toyotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 palstat ovat täynnä niuvaspämmärin valheita. Katso esim. ADAC:in hinaustilasto, Toyota on hinatuin. Tai uusimmat katsastustilastot, joissa otetaan kilometrit huomioon. Ei ole Toyotia kympin sakissa, Volkkarin autoja on runsaasti. Toyota kestää huonosti myös kilometrejä.
        VW-autot ovat paljon luotettavampia kuin Toyotan.

        "Katso esim. ADAC:in hinaustilasto, Toyota on hinatuin. "

        ADAC väärensi katsastustilastot, miksi ei voisi väärentää noitakin.

        Mutta joo, jos verrataan audia mihin tavis merkkiin vaan, niin ero tulee köyhän kannalta siinä, että audissa on useampia potentiaalisia 4000 euron korjauskohtia, tavisautoissa harvemmin, jos koskaan.

        Vaikka todennäköisyys olisi alhainen saada se 4000 euron vaihdelaatikko tai moottoriremontti niin miksi ottaa riskiä kun se edullisempi tuote hoitaa kuitenkin ihan saman asian.


      • Anonyymi

        Tuon viattomuuden perusteella se ei ainakaan olla Toyota. Meillä on Toyota Corolla ja Skoda Karoq. Corollassa on ollut vikoja kiitettävästi. On ollut käynnistys ongelmia pakkasella useita kertoja ja nyt viimeksi kannentiiviste vuota. Tämä ilmeisesti vaatii puolimoottorin vaihdon. Muita pieniä harmeja lisäksi. Karoqissa ei ole toistaiseksi ollut vikoja. Molemmat on nelivuotiaita, joten toimivuutta ei vielä voi kunnolla arvioida. Vaikuttaa siltä, että viattomuudestaan kuuluisa Toyota on vikapesä. Skodasta ei voi vielä sanoa mitään vaikka toistaiseksi siinä ei ole ollut vikoja.


    • Anonyymi

      Toyota jatkoi vahvaa vetoaan myös merkkipuolella. Maailman suurimman autonvalmistajan malleja kirjattiin rekisteriin yli kaksi kertaa enemmän (1565) kuin seuraavaksi sijoittuneen Volvon autoja (651).

      Kakkospaikkansa Volvolle menettänyt Volkswagen seurasi ruotsalaismerkin kannassa kolmantena. Eroa kaksikon välille jäi parinkymmenen ajoneuvon verran.

      Volkswagenin esitystä voinee pitää surkeana häviönä.

      Lähde; Kauppalehti

    • Anonyymi

      Kolmasosa sähköllä, kolmasosa bensalla, kolmasosa hinausauton kyydissä.

      • Anonyymi

        Sellainen se on pahnanpohjimmaisen, VW:n, kohtalo.


    • Anonyymi

      Tyhmät ostaa Toyotaa, eli tyhmii riittää :D

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailman suurimman autonvalmistajan malleja kirjattiin rekisteriin yli kaksi kertaa enemmän (1565) kuin seuraavaksi sijoittuneen Volvon autoja (651)."

        HUOM! Maailman suurin autonvalmistaja! Mitäs konsernin kalmukit tähän?

        Ohimosuonet on kovemmassa paineessa kuin tammikuun alussa ja niskaa on alkanut punoittamaan, eikä tämä mielialakaan ole maata korkeammalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailman suurimman autonvalmistajan malleja kirjattiin rekisteriin yli kaksi kertaa enemmän (1565) kuin seuraavaksi sijoittuneen Volvon autoja (651)."

        HUOM! Maailman suurin autonvalmistaja! Mitäs konsernin kalmukit tähän?

        Koville ottaa ag vag groppipoikia, koville ja syvälle!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Skoda Enyaqin toimintamatka oli Norjan toimintamatkatestissä toiseksi huonoin.


    • Anonyymi

      Toyota on ikuinen voittaja vaikka venäläiset Avto-ZkoZa fanit muuta väittäisivät.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trafilta tosiuutisia, tojo ykkönen.

      • Anonyymi

        Saksalaisinsinöörien keskeneräiset tekeleet eivät vaan näytä vieläkään kiinnostavan suurinta osaa Suomalaisista autoilijoista, vaan Toyotan ikivarmat autot sen sijaan. Saksalaiset eivät vaan ole ymmärtäneet vieläkään sitä, että asiakkaasta on huolehdittava myös sen kaupan teon jälkeenkin. Siinä Saksalainen on kyllä maailman surkein! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaisinsinöörien keskeneräiset tekeleet eivät vaan näytä vieläkään kiinnostavan suurinta osaa Suomalaisista autoilijoista, vaan Toyotan ikivarmat autot sen sijaan. Saksalaiset eivät vaan ole ymmärtäneet vieläkään sitä, että asiakkaasta on huolehdittava myös sen kaupan teon jälkeenkin. Siinä Saksalainen on kyllä maailman surkein! 😆

        Vuodesta 1996 mukavasti Mersuilla ilman ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuodesta 1996 mukavasti Mersuilla ilman ongelmia.

        Uittu mikä köpöeemeli ruosteromuvanha mersu


    • Anonyymi

      Corollassa ei rämähdä kuin ohutpeltinen ovi suljettaessa.

      • Anonyymi

        Konsernin tehtaissa rämähtää vaan ulko-ovet, kun ne suljetaan lopullisesti huonon myynnin takia.


    • Anonyymi

      Maaliskuussa rämähtääkin oikein kunnolla kun valtava määrä uusia Corollia ja muita crossovereita toimitetaan tilaajille,

    • Anonyymi

      Onpas se Toyota rämäyttänyt näin vuoden alkajaisiksi. Taitaa olla kuitenkin vain pientä alkua tälle vodelle, sillä Toyotan mallipaletti on niin hyvässä terässä.

    • Anonyymi

      BMW oli kuitenkin parhaten lämpiivä auto talvitestissä.
      Ehkä tojomiehet tykkää palella?

      Tojomiehet käyvät tosi kuumana palstalla mutta tuskin muualla :D

      • Anonyymi

        Kaikkihan me muistamme TM Talvivertailun jonka Corolla voitti ennätyspisteillä, TM historian paras lämmityslaite, samaisessa, vertailussa bmw taisi olla vikmeisten joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan me muistamme TM Talvivertailun jonka Corolla voitti ennätyspisteillä, TM historian paras lämmityslaite, samaisessa, vertailussa bmw taisi olla vikmeisten joukossa.

        Muut merkit ovat voittaneet useammankin kerran. Muistamme kyllä että Toyotan lämmityslaite toimi hyvin, kun pakkasta oili VAIN 7 astetta. Yli 20 asteen pakkasella Corolla on kylmä johtuen huonosti eristetystä korista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muut merkit ovat voittaneet useammankin kerran. Muistamme kyllä että Toyotan lämmityslaite toimi hyvin, kun pakkasta oili VAIN 7 astetta. Yli 20 asteen pakkasella Corolla on kylmä johtuen huonosti eristetystä korista.

        Muistamme hyvin kuinka samana talvena kun Corolla voitti täällä, Ruotsissa testattin samanlainen Corolla vähän kovemmassa pakkasessa ja tulos oli surkea alueella joka toi voiton suomessa. Hyvän alun jälkeen, kun ajoa jatkettiin vähän pitempään kuin TM:ssä, Corollan automaatti-ilmastointi pudotti ylälämmöt pois niin että pää paleltuu ja alkoi polttamaan varpaita. No, ikkunathan siinä huurtuu ja on pakko alkaa säätämään ilman suuntauksia ja puhalluksia kesken ajon. Että sellainen automaatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistamme hyvin kuinka samana talvena kun Corolla voitti täällä, Ruotsissa testattin samanlainen Corolla vähän kovemmassa pakkasessa ja tulos oli surkea alueella joka toi voiton suomessa. Hyvän alun jälkeen, kun ajoa jatkettiin vähän pitempään kuin TM:ssä, Corollan automaatti-ilmastointi pudotti ylälämmöt pois niin että pää paleltuu ja alkoi polttamaan varpaita. No, ikkunathan siinä huurtuu ja on pakko alkaa säätämään ilman suuntauksia ja puhalluksia kesken ajon. Että sellainen automaatti.

        Esitä todisteet!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitä todisteet!!

        Lue Teknikens Värld samalta keväältä kuin TM:n talviautovertIlu jossa Corolla oli.


    • Anonyymi

      Toyota on kyllä paras auto, arvostetuin ja halutuin.

    • Anonyymi

      Helmikuukin meni ihan Toyotan heilutellessa tahtipuikkoa, 2348 kpl 1-2/2023

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5183
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2694
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2194
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      584
      1987
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      120
      1704
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1299
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1068
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

      Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe