Terve ja moi kaikille. Se on ensimmäinen kerta kun kirjoitan jotain tänne ja en oikein tiedä, ottaako joku sen ongelman huomioon. Ehkä täytyy mainita, että olen maahanmuuttaja, mutta se ei ole tärkeää tässä tapauksessa.
Olen opiskellut Savukosken lukiossa 1,5 vuotta. Ei koskaan ollut tätä ongelmaa, mutta opettajat ja rehtori päättivät, että WC:dsä käyminen on nyt kielletty kokeen aikana sen perusteella, että joku kävi WC:ssä "liian pitkälle", jopa 30 minuutin ajan. En koskaan nähnyt sen, mutta, jos se tapahtui, miksi piti kieltää WC:ssä käyminen? Ehkä olen vain tyhmä maahanmuuttaja, mutta en ymmärrä miksi! Ehkä kuka voisi sanoa mitä voisin tehdä, koska opettajat eivät kuule. Eikö rehtori...
WC:ssä käyminen on kielletty kokeen aikana
2
225
Vastaukset
- Anonyymi
ylioppilaskirjoituksissa voi tulla monellekin tarvetta WC-käynnille kun tenttisalissa ollaan koko pitkä päivä. Silloin tosin on aina saattaja matkassa. Sen sijaan tavallisissa lukion 2-3 tunnin tenteissä tuskin on tarvetta wc-käymiselle. Normi-ihmisellä 3 tuntia kestää hyvin. Onko terveysongelmaa esim rakkovika. Jos on terveysongelma niin asiasta on oltava lääkärinlausunnot ja etukäteen koulun kanssa sovittava että koulu voi järjestää koesaliin saattajan wc-käynnin ajaksi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17728101i
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253845Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283560Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42260- 1121684
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181578Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241319Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136937Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99890Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79845- 86761