Olispa kiva ihastua

Anonyymi-ap

Ei mulla muuta.

18

325

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei todellakaan.

• Anonyymi

Ei kiitos ihastumista...

Hän oli ainut ihminen jota halusin ja haluan. Hän ei mua kaikesta päätellen niin tuli rauha sydämeen et yksin mennään loppuun asti

• Anonyymi

En tiiä onko ihastumista mutta seksuaalinen vetovoima ehkä. Ärsyttää vain kun tiedän punastuvani helposti ja sen jälkeen mua voi lukea kuin avointa kirjaa. Ja ajatukseni taitavat olla tilanteeseen hieman epäsovinnaista.

• Anonyymi

Oon vähän samassa tilanteessa. Vähän on molemminpuolista. Mutta oikeastaan mahdotonta. En ole ihan varma onko tämä kivaa vai ei ☝️😊

• Anonyymi

Haluaisin. Mutta kehen. Pitääkö siirtyä deittailemaan ns. vanhempia naisia että kolahtais. Ehkä ei olis niin tuittupäisiä, kovia arvostelemaan ja jotain elämänkokemuksen tuomaa lempeyttä? Who knows.

• Kyllä se taitaa olla ihan tyyppikysymys. Jotkut on tuittupäisiä alusta loppuun ja toiset lempeitä. Mummoiässä saattaa kyllä kuuleman mukaan muuttua rauhallinenkin joksikin muuksi. Liekö testo kun tekee. Ja taitasa nuo hormonit ja kierrot olla muutenkin isossa osassa.
        Muu elämänkokemus on kyllä semmonen mistä tykkään ja siinä mielessä vanhemmat naiset on ehkäpä kuitenkin enemmän mun makuun 🥰

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Kyllä se taitaa olla ihan tyyppikysymys. Jotkut on tuittupäisiä alusta loppuun ja toiset lempeitä. Mummoiässä saattaa kyllä kuuleman mukaan muuttua rauhallinenkin joksikin muuksi. Liekö testo kun tekee. Ja taitasa nuo hormonit ja kierrot olla muutenkin isossa osassa.
        Muu elämänkokemus on kyllä semmonen mistä tykkään ja siinä mielessä vanhemmat naiset on ehkäpä kuitenkin enemmän mun makuun 🥰

Taitasa = taitavat

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Kyllä se taitaa olla ihan tyyppikysymys. Jotkut on tuittupäisiä alusta loppuun ja toiset lempeitä. Mummoiässä saattaa kyllä kuuleman mukaan muuttua rauhallinenkin joksikin muuksi. Liekö testo kun tekee. Ja taitasa nuo hormonit ja kierrot olla muutenkin isossa osassa.

Itse en voisi kuvitellakaan suhdetta alle 40-vuotiaaseen, mutta ihan muista syistä.

• En_osaaEn_tunne kirjoitti:

Silleen kun on vähän vanhempi, ei ole enää niin sähäkkä ja nopea liikkeissään. Pysyy itsekin vanhana perässä. 😉

Mä kanssa enemmän ikäisistäni, vaikka nuoret on niin nättejä kuten nuorena ollaa. Muttei jaksas mitää sihikäistä, duracell pupua joka sinkoilee pitkin. Eikä malta olla aloillaan yhtään. Nukkuessa ehkä..

Itse rauhallisena ihmisenä en millään jaksaisi mitään levotonta.

• Anonyymi

Niin kukapa nuori mitään mummoa haluaa.

• G-LoveR kirjoitti:

Silleen kun on vähän vanhempi, ei ole enää niin sähäkkä ja nopea liikkeissään. Pysyy itsekin vanhana perässä. 😉

Mä kanssa enemmän ikäisistäni, vaikka nuoret on niin nättejä kuten nuorena ollaa. Muttei jaksas mitää sihikäistä, duracell pupua joka sinkoilee pitkin. Eikä malta olla aloillaan yhtään. Nukkuessa ehkä..

Itse rauhallisena ihmisenä en millään jaksaisi mitään levotonta.

Mä olen kohtalaisen levoton nukkuessakin 😅 Mutta kun oon nukkunut jo monen monituista vuotta itekseen, niin eipä tuo mun levottomuus ketään haittaa. Oon hereilläkin siis aika levoton. Eritoten yliväsyneenä ja sitten mulla välillä menee kierrokset pahasti päälle ihan yhtäkkiä, vaikkei mitään varsinaista diagnoosia olekaan 😁
        Hidastunut olen itekin. Ja entinen nopeatempoinen harraste vaihtu jo vuosia sitten hitaampaan. Juosta en voi kun lyhyen matkaa, jalkaremppaa kun on (aiemman harrasteen ja tapaturman vuoksi), enkä jaksas muutenkaan. Mutta kävellenkin pääsee ja se riittää.
        Hieman rauhallisempi luonteeltaan ja liikkeiltään olisi mullekin sopiva 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Poikkeuksia on, nuorissa ja mummoissa 😉

• Anonyymi

Toi mummo vetää testoja 🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon on pakko sanoa, että vaikka olin vain parikymppinen, niin tunsin vetoa itseäni paljon vanhempiin naisiin. Toki myös ikäisiini. Mutta ajattelin suuremmalla kaiholla 5-kymppisen naisen syliä :) Nyt olen itse se 50 plus ja oma sukupolvi se, joka itseäni eniten kiinnostaa

• Anonyymi

Odotan että ihastuisin keväällä, kun ihmiset on enemmän liikkeellä.

• Anonyymi

Ihan samaa olen viime aikoina miettinyt, mutta väkisin ei onnistu. Joten odotellaan.

• Anonyymi
      UUSI

Minä ihastuin viime syksynä. Mutta täyttymystä en saanut, joten ei tuo ihastuminen aina niin ihanaa ole. Kaipuu ja ikävä tuli ihastumisen mukana. Vieläkin haavat tihkuu verta.

• Anonyymi
      UUSI

Oi, ihanaa ja kamalaa olla ihastunut!
      Yli 10 vuotta olen nähnyt vain yhden, ihanan naisen 🙂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      224
      2926
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      117
      2080
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1691
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1645
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1509
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1247
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1186
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      105
      1024
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      56
      968
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      90
      935
    Aihe