Hahhah. Kyllä tämäkin sivusto on Joutsan kohdalla mennyt pahasti ojaan. Täällä puhuu vaan parikolme miestä omista ja toisten sukukalleuksistaan.. Toisaalta eihän se ole kiellettyä olla kiinnostunut omanpuolen edustajan kaluista😊 ei nykyään paheksuta suuntautumista.
Vastaukset 11
- Anonyymi
MINÄ EN MISTÄÄ MUNASTA HUAVEILE VAIKKA ISO ONKI
- Anonyymi
Kyllä täytyy olla itse rakas !
- Anonyymi
Jos ei miehellä ole pillu aina mielessä, kuten ilmeisesti ei ole tämän palstan aloittajalla, ovat arvot pahasti sekaisin ja elämä vinksin vonksin.
- Anonyymi
Noku puhuiski pillusta, mut ei. Munan koosta, koska muu ei kiinnosta. Ja tiedätkö jos tuo aloittaja ois vaikka nainen?
- Anonyymi
Taikka sit se on ransiitti, jotka sai nyt sen uuden lainkin voimaan. Ei se ainakaan luulis huora olevan, mut joku rostitoitu vois kyllä ollakki.
- Anonyymi
Transit on kova sana. Tänään ajan etuperin , huomenna takaisin päin.
Oma mummokaan ei tiedä ees käsikopelolla kuka on kuka.- Anonyymi
Jos sukupuolettomuuden valitsee niin saako valita kuukautisten lukumäärän ? Ajattelin saikuttaa menka ajan .
- Anonyymi
Ohhoh!
- Anonyymi
Älä nyt , ohhoile . Jos haluan olla friidu niin myös se alue on oikeutetni . Äitiysloma myös sillä oletan olevan raskaana no ainakin valeraskaus on mahdollinen , sehän on tunne .
- Anonyymi
Voi olla hetken transit tai transu . Ihan sama . Haluaisin olla mäyrä, paremman puutteessa voisin olla supikin. Käykö ? Pyssyt pussiin nyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389969- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei242789- 82716
- 72698
- 71671
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601