Moi,
Tekee mieli käydä tutustumassa Helsingin Gay saunaan. Löylyn jälkeen dark room pyyhe olkapäällä ja toivottavasti saa tuntea tuntemattomien käsiä tutkimassa mitä haluavat. Kiihottaa kovasti kun ei näe mitään. Mutta voiko sitä sanoa ei jos joku haluaa panna? Meinaan kun leikkiin alkaa.
Sauna Helsinki
27
2045
Vastaukset
- Anonyymi
Saunassa ei koskaan kieltäydytä!
- Anonyymi
Sen takia se varmaan houkuttaa niin paljon, kun ei tiedä oikein mitä tapahtuu tai ketä siellä pimeässä oikein on
- Anonyymi
Mun mielestä darkkiin mennään just sillä periaatteella että on valmis kanssakäymiseen kenen kanssa vaan. Se on just se jännitys. Yläkerran kopeissa ja patjoilla voi sitten jo enempi valitakin, eli ei ole pakko suostua jollei kiinnosta. No, ei siellä darkissakaan tietenkään ketään pakoteta.
- Anonyymi
No, pian sen huomaan. Pitää käydä katsomassa ja toivottavasti jotain kivaa tapahtuu... Pyyhe olkapäällä jaa vehkeet vapaalla 😏
- Anonyymi
Olen käynyt dark room on kiihottava paikka kun saa kosketella kulleja ja imeä niitä
ja jos tärppää niin saa peppuunkin kullia ja aina voi kaikesta kieltäytyä mutta ihanaa
kun siellä joku tulee joku alkaa ensin hyväilee sit työntyy peppuun kerran ensin laittoi
paljon liukkaria sit väkisin niskasta kiinne ja alkoi nussia ensin pikkasen vastustin mutta
annoin tietysti onhan se niin ihanaa!!! t.Esko btm- Anonyymi
Kuulostaa tosi kuumalta, ja sellaisesta mistä unelmoin. Monta tuntematonta kättä joka paikassa ja hieman kovaa menoa 😛
- Anonyymi
Rietasta paneskelua.
- Anonyymi
Yövyn tänä perjantaina stadissa. Kannattaako tuonne mennä pe-iltana?
- Anonyymi
Oletko vielä huomenna stadis?, Äääh haluisin sun kaa keltsuu oon parikymppine isovarusteine bi jätkä stadist. Mennääks huomee?
- Anonyymi
Mene ja nauti.
- Anonyymi
Kuulemma on vanhemman väen paikka
- Anonyymi
Toivottavasti olisi joku nuorempi myös 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti olisi joku nuorempi myös 😛
Kuulemani perusteella en odottaisi liikoja. Nuoret löytyy appeista ja baareista
- Anonyymi
Kiva, saat varmaan sukupuolitaudin kaupan päälle...mitä välii!?
- Anonyymi
Myös heteronaiset harjoittavat anaaliseksiä.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
Tutkimuksessa 15 prosenttia tamponi muijista. Olkaa gayt vaan parempia.
- Anonyymi
Ei se sauna ole täällä netissä, menkää sinne oikeaan saunaan.
- Anonyymi
Aina pitää sanoa ei, jos kumppaniksi on tunkeutumassa joku hirviö. Muuten tulee henkinen krapula, eikä niistä muumioista ole muutenkaan mihinkään.
- Anonyymi
Kolme kertaa olen tänä vuonna käynyt ja paikalla on ollut nuoria sekä vanhempia. Laihoja ja lihavia, mutta seksiä olen aina saanut vaikken ihan nuori ja atleetti enää olekaan.
- Anonyymi
Ensi viikonloppuna pääsee käymään ensimmäistä kertaa. Toivottavasti saa paljon pääsiäis munaa kastikkeella 👍
- Anonyymi
Ei tuolla ilman jää, se on varma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuolla ilman jää, se on varma
Kuulostaa hyvälle 🍆💦
- Anonyymi
Itseänsä täynnä ei lisää mahdu.
- Anonyymi
Onkohan tänä vuonna Voguessa käynyt vielä yhtään top miestä?
Olen vanhempi gay käyn muutaman kerran siellä ja darkroomissa imen useita ja saanut siellä peppuunkin kortsulla sit aina ja voi kieltäytyä aina kiihottavaa aina siellä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768