Jäikö jotakin kokematta?
Mitä Yöllä tapahtui?
26
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Kamatorskissaq ..
.. - Anonyymi
Aamun virkkuna .nukun yöni talviaika 8h. Kesä aika 7h. Ei tietoakan mitä yöllä tapahtuu? Ei uni ongelmia. Kun hallitsen kellon. Päivä rytmin ruoka rytmin ulkoilurytmin.Mieleen on hyväksi ulkoilu ja ylensä harrastaa jotain liikuntaa.Kaupassa käynti ei ole ulkoilua eikä työmatkat.
- Anonyymi
Kaikki liikunta on liikuntaa kävi sitten kaupassa tai työmatkan kävellen, vain silloin kun ihminen istuu rauhassa niin on liikkumattomuutta
- Anonyymi
Minä kävelen kauppaan ja myös töihin yhteensä noin 12 000 askelta minusta se on parasta ulkoliikuntaa.
- Anonyymi
Karilla yölläkin käsi käy.
- Anonyymi
Petrillä yölläkin käsi käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petrillä yölläkin käsi käy.
Karilla yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Karia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karilla yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Karia.
Timolla yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Timoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karilla yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Karia.
Petrillä yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Petri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petrillä yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Petri.
Petri on Karin ystävä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri on Karin ystävä??
Petri ei ole Karin ystävä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petri ei ole Karin ystävä..
Petri on Karin lemmikkiorava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Timolla yölläkin käsi käy. Pikku orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Timoa
Karilla yölläkin käsi käy. Pikku Petri-orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Karia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karilla yölläkin käsi käy. Pikku Petri-orava se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Karia
Timolla yölläkin käsi käy. Pikku orava ja "Pete" se siellä katselee pimeänäkökiikarilla terassin pöydältä Timoa
- Anonyymi
natsi-usan päälle laskeutui vapautusarmeija "kzatbrav"n kehittämä helvettipommi ja maailma vapautui nyt usan tyranniasta, JA VALTAMEDIA VAIKENEE kuten aina
- Anonyymi
Putin
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731621
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361216- 591092
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187898- 41807
- 49750
- 68737
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119644
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79610