mistä neliö ruokapöytä

pöytää vailla

Tietääkö joku mistä löytyisi neliön muotoinen ruokapöytä kahdeksalle hengelle? Keskieuroopassa niitä on paljon mutta onko taas niin että suomeen ne tulee joskus paljon myöhemmin???

13

14289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm.

EM-kalusteliikkeessä on ainakin ollut valikoimissa. Käy katsomassa http://www.em.fi .

• Oripää

Oripäässä (Turun lähellä) on uskomaton sisustusliike "Oripään kangas-ja kudetalo". Paikka kuulostaa ja näyttää ulospäin käsittämättömältä (sijainnista puhumattakaan), mutta siellä on aivan ihania sisustusjuttuja ja huonekaluja. Itse kuolasin siellä juuri tuollaisen kahdeksan hengen neliöpöydän äärellä. Katso netistä, heillä on omat sivut.

• ei löydy

Itsekin olen haeskellut kahdeksan hengen neliöpöytää massiivipähkinästä. Kun sopivaa ei kaupoista tuntunut löytyvän, päätimme teettää pöydän. Ja hieno tuli!

• ahaa
        ei löydy kirjoitti:

Itsekin olen haeskellut kahdeksan hengen neliöpöytää massiivipähkinästä. Kun sopivaa ei kaupoista tuntunut löytyvän, päätimme teettää pöydän. Ja hieno tuli!

Saako kysyä paljonko teettäminen maksoi?

• cathy
        ahaa kirjoitti:

Saako kysyä paljonko teettäminen maksoi?

Minä hankin 140x140 pöydän Sisustuksen Koodista Turusta, massiivitammea. Saa muuten myös massiivipähkinänä. Mahtuu 8 henkeä kaksi joka sivulle.

• Ruutua

saa myös neliön mallisena, itselläni on haaveena tuo, hinta vähän kirpaisee (900e) mutta on hieno. www.vepsalainen.fi

• ollut halpa

Hinta oli 2200,-, mutta pöytä on todella upea. Koko 160x160 (koska mielestäni 140x140 kokoisen pöydän ympärillä kahdeksan henkilöä saa istua istua turhan tiiviisti) ja massiivipähkinää, ei siis mitään viilua. Pöydän voi tarpeen tullen hioa ja öljytä uudeleen, joten käytännössä katsoen se on "ikuinen".

• tätä
        ollut halpa kirjoitti:

Hinta oli 2200,-, mutta pöytä on todella upea. Koko 160x160 (koska mielestäni 140x140 kokoisen pöydän ympärillä kahdeksan henkilöä saa istua istua turhan tiiviisti) ja massiivipähkinää, ei siis mitään viilua. Pöydän voi tarpeen tullen hioa ja öljytä uudeleen, joten käytännössä katsoen se on "ikuinen".

myös tuo Verkkokaluste.com:n 1500 x 1500 on käynyt mielessä. Hinta sille vähän yli 600 EUR ja se on massiivi kumipuuta. Onko teistä kallis?

• ...
        tätä kirjoitti:

myös tuo Verkkokaluste.com:n 1500 x 1500 on käynyt mielessä. Hinta sille vähän yli 600 EUR ja se on massiivi kumipuuta. Onko teistä kallis?

sivuiltaa loytanyt ko. poytaa. Heilla nayttaa olevan todella pieni tuotevalikoima... sankyjakin vain muutama...

• tämä on
        ... kirjoitti:

sivuiltaa loytanyt ko. poytaa. Heilla nayttaa olevan todella pieni tuotevalikoima... sankyjakin vain muutama...

http://www.verkkokaluste.com/index.php?shop=2430

Juu vähän pieni valikoima kyllä, mutta osa tuotteista on musta kyllä aika halpoja.

• Tomppa
        tätä kirjoitti:

Isosta pöydästä joutuu aina maksamaan enemmän kuin vakiokoosta 180 x 90. Ja jos on massiivipuusta tehty niin hintaa sille tulee väkisinkin. Kumipuun laadusta en tiedä, mutta mielestäni pöytä ei ole kallis.

• Helinä
      • pöytää vaille

Tuossa on sama vika kun mielestä monissa muissakin, pöytä on liian rimpulan näköinen. Pöytälevyt tehdään niin ohuiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      240
      1553
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      894
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      852
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      829
    Aihe