Soturikissa rp kokous

Anonyymi-ap

Tein meille nyt tämän kokous chatin, kun sitä ei kukaan muu tehnyt! Kokous alkaa 18.00! :) -täplis/musa

196

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos täällä jo joku? :D -täplätähti

    • Anonyymi

      Mulle ei sitten tule viestejä heti näkyviin, jotrn phoittelut jos en vastaa! -musa/täplis

      • Vedät vain ylhäältä päin ja sitten se lataa ne.


      • Pähkinätähti saattaa tulla, hän ei ainakaan tiwnnut tästä, mutta ei tiedä tuleeko hän. Tuulisydän ei ainakaan taida päästä...🤔
        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vedät vain ylhäältä päin ja sitten se lataa ne.

        Ei ne tule mulle siltikään, johtuu varmaan pitkästä välimatkasta tai jostain, kun en suomessa kuitenkaan asu. -musa/täplis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne tule mulle siltikään, johtuu varmaan pitkästä välimatkasta tai jostain, kun en suomessa kuitenkaan asu. -musa/täplis

        Voitko kirjottaa ees yhden erisnimen isolla alkukirjaimella? :(


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Vedät vain ylhäältä päin ja sitten se lataa ne.

        Oikeesti eikö täälä ole ketään


    • Ensin voisi jutella muiden kanssa. Oppilaat! Tulkaa tämän viestin alle juttelemaan!!

      • Anonyymi

        Hei Apilatassu! Mukava tavata! Emme ole ennen nhneetkään. Minut nimitettiin juuri. Kirkastähti varmaan mainitsee siitä kokoontumisessa.
        t. Rosoinentassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Apilatassu! Mukava tavata! Emme ole ennen nhneetkään. Minut nimitettiin juuri. Kirkastähti varmaan mainitsee siitä kokoontumisessa.
        t. Rosoinentassu

        Hei Rosoinentassu! Kuka on mestarisi? Oletkos joutunut vielä tositoimiin?
        t. Apilatassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Apilatassu! Mukava tavata! Emme ole ennen nhneetkään. Minut nimitettiin juuri. Kirkastähti varmaan mainitsee siitä kokoontumisessa.
        t. Rosoinentassu

        Mainitsen varmaan kaikki, kun tää rp vasta alkaa alkaa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Mainitsen varmaan kaikki, kun tää rp vasta alkaa alkaa.

        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Hei Rosoinentassu! Kuka on mestarisi? Oletkos joutunut vielä tositoimiin?
        t. Apilatassu

        Naakanturkki on mestarini. Ja kyllä olen joutunut taistelemaan kettua vastaan. Olimme metsällä Naakanturkin, siisareni Usvaisentassun ja Usvaisentassun mestarin Heinätaivaan kanssa. Usvaisellatassulla on todella tarkka hajuaisti. Siksi hän haistoi ensimmäisenä ketun. Seurasimme sen hajua ja törmäsimme laihaan, nälkäiseen kettuun. Pieni taistelu siinä tuli, mutta selvittiin.
        t. Rosoinentassu


      • Anonyymi

        Hei! Olen ruskatassu! Sain tänään ison saaliin ja olen oikein ylpeä siitä! Olen peltoklaanin oppilas ja ylpeä sellainen! *hypähtää innoissaan* -ruskatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Olen ruskatassu! Sain tänään ison saaliin ja olen oikein ylpeä siitä! Olen peltoklaanin oppilas ja ylpeä sellainen! *hypähtää innoissaan* -ruskatassu

        Minä sain Ruskatassun saalista kaksikertaa isommman varmasti! Se oli todella lihava kani!*silmäilee muita itsevarmasti*
        t. Harmaatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sain Ruskatassun saalista kaksikertaa isommman varmasti! Se oli todella lihava kani!*silmäilee muita itsevarmasti*
        t. Harmaatassu

        *on tikahtua nauruun* Niin. Siksi sinä varmasti saitkin sen, koska se oli niin lihava. Se hyppi suoraan syliisi sillä ethän olisi muuten saanut sitä kiinni.
        t. Sorainentassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *on tikahtua nauruun* Niin. Siksi sinä varmasti saitkin sen, koska se oli niin lihava. Se hyppi suoraan syliisi sillä ethän olisi muuten saanut sitä kiinni.
        t. Sorainentassu

        *katsoo tuimasti Soraistatassua* Hyvähän sinun on sanoa. Nappasit aamulla luisevan vanhan oravan.
        t. Harmaatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *katsoo tuimasti Soraistatassua* Hyvähän sinun on sanoa. Nappasit aamulla luisevan vanhan oravan.
        t. Harmaatassu

        Hei! Haloo! Minä nappasin kokonaisen ketun, kun taistelimme sitä vastaan! Tehän ette edes olleet siellä!
        t. Usvainentassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Haloo! Minä nappasin kokonaisen ketun, kun taistelimme sitä vastaan! Tehän ette edes olleet siellä!
        t. Usvainentassu

        Hei kaikki! Olen Aamuklaanin oppilas Haukitassu. Mukava tavata! -Haukitassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei kaikki! Olen Aamuklaanin oppilas Haukitassu. Mukava tavata! -Haukitassu

        Moi Haukitassu! Mun nimi on Apilatassu. Tossa on Ruskatassu, Sorainentassu, Usvainentassu, Rosoinentassu ja Harmaatassu. -Apilatassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naakanturkki on mestarini. Ja kyllä olen joutunut taistelemaan kettua vastaan. Olimme metsällä Naakanturkin, siisareni Usvaisentassun ja Usvaisentassun mestarin Heinätaivaan kanssa. Usvaisellatassulla on todella tarkka hajuaisti. Siksi hän haistoi ensimmäisenä ketun. Seurasimme sen hajua ja törmäsimme laihaan, nälkäiseen kettuun. Pieni taistelu siinä tuli, mutta selvittiin.
        t. Rosoinentassu

        Kuuntelitko minua ollenkaan, ainakin olet turvassa Vaahteraklaanin mahdolliselta hyökkäykseltä, mutta pelkäänpä pahinta...

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuuntelitko minua ollenkaan, ainakin olet turvassa Vaahteraklaanin mahdolliselta hyökkäykseltä, mutta pelkäänpä pahinta...

        T. Kirkastähti

        Hups! Katsoin, että tuo olisi ollut uusi viesti!


    • Onkos täällä vielä ketään muuta kuin me neljä? Tuleekohan Lehtiklaani kokoukseen?
      T. Kirkastähti

      • Anonyymi

        Lehtiklaani on saapunut!
        t. Savuhammas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lehtiklaani on saapunut!
        t. Savuhammas

        Hienoa, taidan olla ainoa Peltoklaanilainen, luulin johtaneeni klaanini tänne, mutta en tiedä minne he ovat taas harhailleet...
        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hienoa, taidan olla ainoa Peltoklaanilainen, luulin johtaneeni klaanini tänne, mutta en tiedä minne he ovat taas harhailleet...
        T. Kirkastähti

        Usvainentassu, Sorainentassu, Rosoinentassu, Harmaatassu, Ruskatassu, Kirkassiipi ja Heinätaivas ovat ainakin täällä. -Kirkassiipi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usvainentassu, Sorainentassu, Rosoinentassu, Harmaatassu, Ruskatassu, Kirkassiipi ja Heinätaivas ovat ainakin täällä. -Kirkassiipi

        Huomasin
        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        Huomasin
        T. Kirkastähti

        Joo. Heh -Kirkassiipi


    • Anonyymi

      Jokaisen claanin johtajat voisivat aloittaa kirjoittamaan tietoa siitä mitä on tapahtunut yms!

      Vaahteraklaani
      ”Meillä on riistaa tullut oikein mukavasti ja asiat ovat olleet oikein hyvin! Meillä on jopa uusi soturi, sulkasydän! Jäseniä meillä on myös paljon, mutta en jaksa kaikkia ruveta luottelemaan nyt tässä, ne löytää kaikki yleisestä! Huomasin tänään myös jotain aivan sietämätöntä peltoklaanista! Riistavarkaita! Näin tänään kävelylläni kun joku, oletettavasti oppilas, juoksi poispäin puron luota, ja tätä ennen löysin puron luota, meidän puolelta, puolikkaan rotan! Törkeää! Sairauksia meillä ei ole ollut juurikaan, ja oltavatkin ova tolleet lämpimät ja mukavat, mutta en aijo välittömästi antaa anteeksi tuota riistavarkautta! Ehdin vilkaisemaan häntä ja hän oli siis pienikokoinen ja ruskean värinen, joten jos peltoklaani voisi nyt kertoa meille, kukakohan se mahtoi olla! Meidän osalta tässä ei muuta ole, mutta olen erittäin vihainen ja pettynyt.” -ruskatähti

      • "On totta, että Peltoklaanilla on riistapulaa, täällä kulkee yleensä kovin paljon riistaa, mutta nyt jotakin on tapahtunut, lupaan pitää jäseniä, varsinkin oppilaita silmällä. Jos keksitte kuka tai ketkä ovat tämän takana, ilmoittakaa siitä minulle tai tuokaa puhutteluuni, en halua kenenkään varastavan toisen klaanin riistaa vaikka ongelmia olisi.
        Peltoklaanilla on monta uutta oppilasta sekä mestareita, emme ole voineet pitää nimitysmenoja klaanin ongelmien vuoksi, mutta lupaamme pitää ne vielä."


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        "On totta, että Peltoklaanilla on riistapulaa, täällä kulkee yleensä kovin paljon riistaa, mutta nyt jotakin on tapahtunut, lupaan pitää jäseniä, varsinkin oppilaita silmällä. Jos keksitte kuka tai ketkä ovat tämän takana, ilmoittakaa siitä minulle tai tuokaa puhutteluuni, en halua kenenkään varastavan toisen klaanin riistaa vaikka ongelmia olisi.
        Peltoklaanilla on monta uutta oppilasta sekä mestareita, emme ole voineet pitää nimitysmenoja klaanin ongelmien vuoksi, mutta lupaamme pitää ne vielä."

        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        "On totta, että Peltoklaanilla on riistapulaa, täällä kulkee yleensä kovin paljon riistaa, mutta nyt jotakin on tapahtunut, lupaan pitää jäseniä, varsinkin oppilaita silmällä. Jos keksitte kuka tai ketkä ovat tämän takana, ilmoittakaa siitä minulle tai tuokaa puhutteluuni, en halua kenenkään varastavan toisen klaanin riistaa vaikka ongelmia olisi.
        Peltoklaanilla on monta uutta oppilasta sekä mestareita, emme ole voineet pitää nimitysmenoja klaanin ongelmien vuoksi, mutta lupaamme pitää ne vielä."

        ”Minulla olisi hiukan asiaa!” *sanon peloissani* ”minä saatoin käydä vaahteraklaanin puolella, olen pahoillani, unohdin kokonaan missä raja menee” *sanon erittäin nolostuneena* -ruskatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Minulla olisi hiukan asiaa!” *sanon peloissani* ”minä saatoin käydä vaahteraklaanin puolella, olen pahoillani, unohdin kokonaan missä raja menee” *sanon erittäin nolostuneena* -ruskatassu

        Miten sinä saatoit! Siis mieti mitä Vaahteraklaanilaiset mahtaa ajatella sinusta! *turhautuneesti maukuen* -Harmaatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä saatoit! Siis mieti mitä Vaahteraklaanilaiset mahtaa ajatella sinusta! *turhautuneesti maukuen* -Harmaatassu

        Harmaatassu! Älä ole noin ankara. Ihan kuin sinä et olisi tehnyt mitään typerää. -Kirkassiipi


    • Anonyymi

      Parantajat juttelemaan tänne!
      t. Leppämarja

      • Hei Pöllötassu! Miten on mennyt?
        t. Kauristassu


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Hei Pöllötassu! Miten on mennyt?
        t. Kauristassu

        Hyvin!


    • "Klaanillamme on monta uutta oppilasta, kuten tulikin jo mainittua, Valkoturkki, klaanimme varajohtaja on tehnyt asioita puolestani, kuten valinnut oppilaille mestarit. Peltoklaanilla menee todella hyvin, oppilaamme ovat oppineet jo todella paljon, mutta he ovat myös nähneet kettuja Peltoklaanin reviirillä, olkaa varovaisia, sillä oppilaamme Rosoinentassu tappeli ketun kanssa yhtenä päivänä ja palasi klaaniin huonovointisena, nämä ketut ovat olleet rodeöla vahvoja."
      T. Kirkastähti

      • Anonyymi

        Oho, jos tarvitsette apua kettujen kanssa, tai minkö tahansa muun kanssa, vaahteraklaanin jäsenet ovat valmiita auttamaan! Ymmärrän nyt, että riistavarkaus oli vahinko, joten ennen sen nyt anteeksi! -Täplätähti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oho, jos tarvitsette apua kettujen kanssa, tai minkö tahansa muun kanssa, vaahteraklaanin jäsenet ovat valmiita auttamaan! Ymmärrän nyt, että riistavarkaus oli vahinko, joten ennen sen nyt anteeksi! -Täplätähti

        "Kiitoksia, Peltoklaanilla ei ole nyt varaa joutua ongelmiin."
        T. Kirkastähti


      • Anonyymi

        Aina on ilo auttaa. -Valkoturkki


    • "Minun on nyt palattava leiriin, annan Valkoturkin jatkaa tästä."
      T. Kirkasmarja

      • Anonyymi

        Selvä


      • Ei veljet, taas tein sen mokan, tarkoitan toki Kirkastähti.🤣


    • Anonyymi

      Viestini poistui kai asiattomana, mutta tässä uudelleen terveiset.
      Aamuklaani
      "Hei! Riistaa on ollut todella runsaasti siihen nähden, että on yhä lehtikato. Häädimme reviiriltämme mäyrän, mutta muuten kaikki on mennyt hyvin." -Ahvenlampi

    • Anonyymi

      Minunkin täytyy nyt valitettavasti mennä! -täplätähti

    • Onko täällä enään ketään?

    • Aamuklaani on tullut kokoontumiseen! Oletteko valmiina aloittamaan?
      Terveisin Pähkinätähti🦋

    • Huh, Peltoklaani oli lägellä myöhästyä!

    • Tämän alle voivat tulla keskustelemaan päälliköt👇🏻

      • Kuka haluaa aloittaa kokoontumisen? T. Pähkinätähti🦋


      • Hei Pähkinätähti, toivottavasti ei ole Vaahteraklaani ongelmissa kokoontumisemme jälkeen, mutta näettepä sitten pitä he taas puuhailevat Peltoklaanin kanssa.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei Pähkinätähti, toivottavasti ei ole Vaahteraklaani ongelmissa kokoontumisemme jälkeen, mutta näettepä sitten pitä he taas puuhailevat Peltoklaanin kanssa.

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Hei Pähkinätähti, toivottavasti ei ole Vaahteraklaani ongelmissa kokoontumisemme jälkeen, mutta näettepä sitten pitä he taas puuhailevat Peltoklaanin kanssa.

        No yksi oppilaistamme vahingossa pyydysti riistaa vaahteraklaanin reviirillä. Ovatkohan Hopeatähti ja Täplätähti täällä?
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Kuka haluaa aloittaa kokoontumisen? T. Pähkinätähti🦋

        Ehkä täytyy hieman odottaa, kissojahan alkaa vasta tulla...😅


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ehkä täytyy hieman odottaa, kissojahan alkaa vasta tulla...😅

        Jep! Aamuklaanista täällä on tietääkseni tällä hetkellä vain minä, Koivuhäntä ja Kidetassu😅
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        No yksi oppilaistamme vahingossa pyydysti riistaa vaahteraklaanin reviirillä. Ovatkohan Hopeatähti ja Täplätähti täällä?
        ~Pähkinätähti

        Kuulin rangaistuksesta, eihän vahingosta voi sellaista antaa, mikäli jotkut luulevat Peltoklaanin tehneen sen, niin hyvin meille käy. T^T

        T. Kirkastähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Jep! Aamuklaanista täällä on tietääkseni tällä hetkellä vain minä, Koivuhäntä ja Kidetassu😅
        ~Pähkinätähti

        Peltoklaanista vain minä ja muista ei ketään, on toivotonta, jos Vaahteraklaani ei tule voisin vaikka surmella heidät varmuudestani siitä, että he aikovat pahojaan Peltoklaanille.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuulin rangaistuksesta, eihän vahingosta voi sellaista antaa, mikäli jotkut luulevat Peltoklaanin tehneen sen, niin hyvin meille käy. T^T

        T. Kirkastähti

        Vaikka se olisikin vahinko, rangaistus on silti rangaistus. Ja Lumitassu vei kanin pois Vaahteraklaanin reviiriltä silloin kun hän oli jo huomannut virheensä.
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Vaikka se olisikin vahinko, rangaistus on silti rangaistus. Ja Lumitassu vei kanin pois Vaahteraklaanin reviiriltä silloin kun hän oli jo huomannut virheensä.
        ~Pähkinätähti

        Kuinka edes kehtaa? Paras vain jätää toiselle klaanille.

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kuinka edes kehtaa? Paras vain jätää toiselle klaanille.

        T. Kirkastähti

        Jep. Toivottavasti hän on oppinut virheistään. Annoin hänen kuitenkin tulla kokoontumiseen. Aamuklaania ei noin vain orjuuteta.
        ~Pähkinätähti


      • Uskomatonta kuinka klaanilaiseni taas ovat jääneet muualle, kumpa Rosoinentassu olisi päässyt mukaan, aina yhtä innokas.

        T. Kirkastähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Jep. Toivottavasti hän on oppinut virheistään. Annoin hänen kuitenkin tulla kokoontumiseen. Aamuklaania ei noin vain orjuuteta.
        ~Pähkinätähti

        Kumpa Vaahteraklaani ei hyökkäisi leiriimme kokoontumisen aikana...*tämä on myös ehdotus sinne ryhmään, kertokaa siellä hyökkäsittekö tai jotain*

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Kumpa Vaahteraklaani ei hyökkäisi leiriimme kokoontumisen aikana...*tämä on myös ehdotus sinne ryhmään, kertokaa siellä hyökkäsittekö tai jotain*

        T. Kirkastähti

        No se on ollut viime aikana aika aktiivinen… tosin kuin Lehtiklaani. En ole hirveästi havainnut sen rajoilla partioita. Onkohan heillä kaikki hyvin?
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        No se on ollut viime aikana aika aktiivinen… tosin kuin Lehtiklaani. En ole hirveästi havainnut sen rajoilla partioita. Onkohan heillä kaikki hyvin?
        ~Pähkinätähti

        En tiedä, mitä, jos Vaahteraklaani on surmannut tai häätänyt sen?!

        T. Kirkasmarja ANTEEKSI Kirkastähti

        Ja tosta muuten tulee ehdotus sinne klaanien väliseen draamaryhmään, jos Vaahteraklaanissa olisi vaikka joku verenhimoinen päällikkö, joka pitää asiaa salassa, mutta ohjailee sitä klaania.🤓🤩


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        En tiedä, mitä, jos Vaahteraklaani on surmannut tai häätänyt sen?!

        T. Kirkasmarja ANTEEKSI Kirkastähti

        Ja tosta muuten tulee ehdotus sinne klaanien väliseen draamaryhmään, jos Vaahteraklaanissa olisi vaikka joku verenhimoinen päällikkö, joka pitää asiaa salassa, mutta ohjailee sitä klaania.🤓🤩

        Ken tietää… muuten vaikutat siltä että Peltoklaanilla ja Vaahteraklaanilla ei ole asiat hyvin keskenään. Aamuklaanillakaan ei ole heidän kanssaan kovin lämpimät välit Lumitassun jälkeen… mutta Lehtiklaani ja Vaahteraklaani on myöhässä. Missäköhän he saattavat lymytä?
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Ken tietää… muuten vaikutat siltä että Peltoklaanilla ja Vaahteraklaanilla ei ole asiat hyvin keskenään. Aamuklaanillakaan ei ole heidän kanssaan kovin lämpimät välit Lumitassun jälkeen… mutta Lehtiklaani ja Vaahteraklaani on myöhässä. Missäköhän he saattavat lymytä?
        ~Pähkinätähti

        En pikein tiedä.

        T. Kirkastähti

        Itseasiassa, he saattavat tapella keskenään! Kokouksen jälkeen seuraavana aamuna me menemme Lehtiklaanin reviirille juttelemaan tämän päällikön kanssa mikäli he ovat siellä.

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        En pikein tiedä.

        T. Kirkastähti

        Itseasiassa, he saattavat tapella keskenään! Kokouksen jälkeen seuraavana aamuna me menemme Lehtiklaanin reviirille juttelemaan tämän päällikön kanssa mikäli he ovat siellä.

        T. Kirkastähti

        Selvä. Kootaan partio sekä Peltoklaanin että Aamuklaanin kissoista. Sopiiko?
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Selvä. Kootaan partio sekä Peltoklaanin että Aamuklaanin kissoista. Sopiiko?
        ~Pähkinätähti

        Sopii, valitse kissasi huolella, vastustajia pitää olla leirissäkin.

        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Ken tietää… muuten vaikutat siltä että Peltoklaanilla ja Vaahteraklaanilla ei ole asiat hyvin keskenään. Aamuklaanillakaan ei ole heidän kanssaan kovin lämpimät välit Lumitassun jälkeen… mutta Lehtiklaani ja Vaahteraklaani on myöhässä. Missäköhän he saattavat lymytä?
        ~Pähkinätähti

        "Anteeksi. En tiedä saanko tulla tähän juttelemaan, mutta me emme ole tappelemassa Lehtiklaanin kanssa"*hyvin viileällä äänensävyllä
        -Varpushalla


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Anteeksi. En tiedä saanko tulla tähän juttelemaan, mutta me emme ole tappelemassa Lehtiklaanin kanssa"*hyvin viileällä äänensävyllä
        -Varpushalla

        No missä Lehtiklaani on? Haluaako Vaahteraklaani tulla huomenna Aamuklaanin ja Peltoklaanin mukaan keskustelemaan heidän kanssaan? Ja missä Täplätähti ja Hopeatähti ovat?
        ~Pähkinätähti


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        No missä Lehtiklaani on? Haluaako Vaahteraklaani tulla huomenna Aamuklaanin ja Peltoklaanin mukaan keskustelemaan heidän kanssaan? Ja missä Täplätähti ja Hopeatähti ovat?
        ~Pähkinätähti

        En tiedä missä Lehtiklaani on paremmin kuin tekään.


    • Tämän alle voivat tulla keskustelemaan oppilaat👇🏻

      • O-onko täällä muita?
        ~Lumitassu


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        O-onko täällä muita?
        ~Lumitassu

        Onhan täällä! ~Pöllötassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan täällä! ~Pöllötassu

        Hei P-pöllötassu! Minulla on hirveän k-k ylmä. Toivottavasti hiirenkorvan aika tulee pian! Jäädyn tänne! M-m inulla on ohut turkki.
        ~Lumitassu


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Hei P-pöllötassu! Minulla on hirveän k-k ylmä. Toivottavasti hiirenkorvan aika tulee pian! Jäädyn tänne! M-m inulla on ohut turkki.
        ~Lumitassu

        "Voi ei! Toivottavasti et vilustu. Jos vilustut niin tiedän mikä auttaa. Opin sen muutama päivä sitten. Sinun nenäsi alle pitää laittaa laventelia että hengität sitä jatkuvasti. Se auttaa vilustumiseen!" Kauristassu maukui ylpeästi


      • Alppitassu kirjoitti:

        "Voi ei! Toivottavasti et vilustu. Jos vilustut niin tiedän mikä auttaa. Opin sen muutama päivä sitten. Sinun nenäsi alle pitää laittaa laventelia että hengität sitä jatkuvasti. Se auttaa vilustumiseen!" Kauristassu maukui ylpeästi

        Kiva! Sattuisiko sinulla olemaan sitä mukana? *naurahtaa ilottomasti.
        ~Lumitassu


      • Anonyymi

        "Kerro Rosoinentassu. Kerro pois seikkailustasi", Usvainentassu tönäisi veljeään leikillisesti ja Rosoinentassu horjahti eteenpäin.
        "No jos sinä et kerro, minä kerron. Rosoinentassu kamppaili jälleen kettuja vastaan ja Vaahteraklaanilaiset auttoivat häntä", Usvainenetassu kertoi.


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Kiva! Sattuisiko sinulla olemaan sitä mukana? *naurahtaa ilottomasti.
        ~Lumitassu

        "Tässä Lumitassu. Ajattelin antaa niitä Pöllötassulle ja Kidetassulle... Mutta eihän sillä ole väliä. Hetkinen. Mitä sanoitkaan Usvainentassu?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kerro Rosoinentassu. Kerro pois seikkailustasi", Usvainentassu tönäisi veljeään leikillisesti ja Rosoinentassu horjahti eteenpäin.
        "No jos sinä et kerro, minä kerron. Rosoinentassu kamppaili jälleen kettuja vastaan ja Vaahteraklaanilaiset auttoivat häntä", Usvainenetassu kertoi.

        Kettua vastaan! Epäreilua. Minä olen viime aikoina…öö…tuota…varastanut vahingosta riistaa Vahteraklaanin reviiriltä. *Vilkuilee tassuihinsa erittäin nolona
        ~Lumitassu


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        "Tässä Lumitassu. Ajattelin antaa niitä Pöllötassulle ja Kidetassulle... Mutta eihän sillä ole väliä. Hetkinen. Mitä sanoitkaan Usvainentassu?"

        "No sitä vain että Rosoinentassu ja pari teidän klaanista Vaahteraklaasnista taisteli kettua vastaan", Usvatassu toisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No sitä vain että Rosoinentassu ja pari teidän klaanista Vaahteraklaasnista taisteli kettua vastaan", Usvatassu toisti.

        "Vaahteraklaanilaisia? Ei minun tietääkseni kukaan kyllä... Miltä ne Vaahteraklaanilaiset näyttivät?"


      • Muuten Apilatassu, tiedätkö missä Lehtiklaani viipyy? Täällä ei ole yhtään Lehtiklaanilaisia paikalla! Ja sinä olet ainut Vaahteraklaanilainen joka täällä juttelee muitten kanssa. Ja näetkö miten Kirkastähti ja Pähkinätähti keskustelevat? Kamalan epäilevästi ja huolestuneesti.
        ~Lumitassu


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Muuten Apilatassu, tiedätkö missä Lehtiklaani viipyy? Täällä ei ole yhtään Lehtiklaanilaisia paikalla! Ja sinä olet ainut Vaahteraklaanilainen joka täällä juttelee muitten kanssa. Ja näetkö miten Kirkastähti ja Pähkinätähti keskustelevat? Kamalan epäilevästi ja huolestuneesti.
        ~Lumitassu

        O-ou! Apilatassu! Pähkinätähti ja Kirkastähti syyttävät Vaahteraklaania Lehtiklaanin poissaolosta! Katsokaa! Mitä tapahtuu??
        ~Lumitassu


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        O-ou! Apilatassu! Pähkinätähti ja Kirkastähti syyttävät Vaahteraklaania Lehtiklaanin poissaolosta! Katsokaa! Mitä tapahtuu??
        ~Lumitassu

        "Siis eihän se ole totta!"Kauristassu itkun partaalla


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Muuten Apilatassu, tiedätkö missä Lehtiklaani viipyy? Täällä ei ole yhtään Lehtiklaanilaisia paikalla! Ja sinä olet ainut Vaahteraklaanilainen joka täällä juttelee muitten kanssa. Ja näetkö miten Kirkastähti ja Pähkinätähti keskustelevat? Kamalan epäilevästi ja huolestuneesti.
        ~Lumitassu

        Pähkinätassu on täällä(irl sisko niin tiedän)


    • Tämän alle voivat tulla keskustelemaan soturit👇🏻

    • Anonyymi

      Koivuhäntä sanoo onko muut klaanit tulossa

    • Tämän alle voivat tulla keskustelemaan parantajat👇🏻

      • Hei parantajat!


      • Alppitassu kirjoitti:

        Hei parantajat!

        Tosipitkä vuesti Alppis.😂
        (En oo parantaja tai parantajaoppilas)


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Tosipitkä vuesti Alppis.😂
        (En oo parantaja tai parantajaoppilas)

        Siis joudui poistaa sen viestin, koska tulin vastaamaan sulle.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Siis joudui poistaa sen viestin, koska tulin vastaamaan sulle.

        No opettele kopioimaan.😑


    • Tämän alle voivat tulla keskustelemaan klaaninvanhimmat👇🏻

    • Tämän alle voivat tulla keskustelemaan varapäälliköt👇🏻

      • Anonyymi

        Onko täällä paikalla muita varapäälliköitä? -Ahvenlampi


      • Anonyymi

        Onhan täällä minä, Valkoturkki.


    • Anonyymi

      Koivuhäntä täällä aamuklaanin soturi onko täällä muita

      • On.


      • Tuulisydän kirjoitti:

        On.

        Tulithansä.

        T. Sun johtajas.🤓


    • Anonyymi

      Onko täällä muita T.koivuhäntä

      • On täällä. Katsoppas nuo ylemmät viestit. Siellä jutellaan. Paina ”kommentoi” jos haluat osallistua keskusteluun


      • On.


    • Anonyymi

      Haloo

    • Anonyymi

      Pitäisikö meidän aloittaa T.koivuhäntä

    • Minä voin vaikka aloittaa Aamuklaanin kuulumisilla!

      Aamuklaanissa…ei mene niin hyvin tällä hetkellä. Menetin hengen viheryskään, ja parantajamme Huurresydän sekä oppilaamme Aurinkotassu kuolivat. Mutta Aamuklaani ei ole heikko! Olemme valmiita taistelemaan jos on tarve. Meillä on uusi soturi, Tuulikynsi! Lisäksi klaanissa on paljon uusia jäseniä. Riistaa on ollut ihan hyvin, vaikka onkin lehtikato. Yrttivarastomme ovat yhä täynnä. Meillä on paljon taitavia oppilaita ja sotureita! Onneksi hiirenkorvaan ei ole enään kauaa. Häädimme yhden kulkukissan reviiriltämme, eikä se enään ole ongelma.
      ~Pähkinätähti

      • Anonyymi

        Lisäksi klaaniimme liittyi kulkukissa Havu. Hänet tunnetaan nykyään nimellä Havuturkki. Havuturkki on uusi parantajamme.
        ~Ahvenlampi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi klaaniimme liittyi kulkukissa Havu. Hänet tunnetaan nykyään nimellä Havuturkki. Havuturkki on uusi parantajamme.
        ~Ahvenlampi

        Juuri niin!
        ~Pähkinätähti


      • "Olemme nimittäneet uudennoppilaan Talvitassun varapäällikkömme Valkoturkin oppilaaksi.
        Peltoklaanin reviirillä on alkanut kulkemaan entistä vähemmän riistaa, mutta yhä useampia kettuja, tänään yksi oppilaistamme oli tappelemassa niitä vastaan kuulemma Vaahteraklaanin kanssa. Kun etsin oppilastamme löysin matkanvarrelta hänen verisiä karvatuppojaan, jotka haisivat Vaahteraklaanille, reviirillämme oli paljon tuollaisia, jopa lähialue leirstämme haiskahti Varjoklaanille, ja kaikenlisäksi, kun olin lähestymässä rajaa oppilaamme lensipuskasta minua päin sekä kuulin ilkeää naurua. Epäilen Vaahteraklaanin haastavan riitaa reviirillämme ja häätäneen tai jopa surmanneen hiljaisen Lehtiklaanin!"


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        "Olemme nimittäneet uudennoppilaan Talvitassun varapäällikkömme Valkoturkin oppilaaksi.
        Peltoklaanin reviirillä on alkanut kulkemaan entistä vähemmän riistaa, mutta yhä useampia kettuja, tänään yksi oppilaistamme oli tappelemassa niitä vastaan kuulemma Vaahteraklaanin kanssa. Kun etsin oppilastamme löysin matkanvarrelta hänen verisiä karvatuppojaan, jotka haisivat Vaahteraklaanille, reviirillämme oli paljon tuollaisia, jopa lähialue leirstämme haiskahti Varjoklaanille, ja kaikenlisäksi, kun olin lähestymässä rajaa oppilaamme lensipuskasta minua päin sekä kuulin ilkeää naurua. Epäilen Vaahteraklaanin haastavan riitaa reviirillämme ja häätäneen tai jopa surmanneen hiljaisen Lehtiklaanin!"

        T. Kirkastähti


      • Kyllä vain, he eivät saisi tulla noin pitkälle reviiriämme kettujen perässä, ketut eivät edes viihdy niin lähellä, jotainnmätää tässä on.


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        "Olemme nimittäneet uudennoppilaan Talvitassun varapäällikkömme Valkoturkin oppilaaksi.
        Peltoklaanin reviirillä on alkanut kulkemaan entistä vähemmän riistaa, mutta yhä useampia kettuja, tänään yksi oppilaistamme oli tappelemassa niitä vastaan kuulemma Vaahteraklaanin kanssa. Kun etsin oppilastamme löysin matkanvarrelta hänen verisiä karvatuppojaan, jotka haisivat Vaahteraklaanille, reviirillämme oli paljon tuollaisia, jopa lähialue leirstämme haiskahti Varjoklaanille, ja kaikenlisäksi, kun olin lähestymässä rajaa oppilaamme lensipuskasta minua päin sekä kuulin ilkeää naurua. Epäilen Vaahteraklaanin haastavan riitaa reviirillämme ja häätäneen tai jopa surmanneen hiljaisen Lehtiklaanin!"

        *kaikki kokoontumisen kissat mutisevat hämmentyneenä, vihaisena ja epäileväisenä.


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        *kaikki kokoontumisen kissat mutisevat hämmentyneenä, vihaisena ja epäileväisenä.

        Aamuklaani tukee Peltoklaania. Missä Täplätähti ja Hopeatähti ovat?
        ~Pähkinätähti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        *kaikki kokoontumisen kissat mutisevat hämmentyneenä, vihaisena ja epäileväisenä.

        "Ja vieläpä, kun Vaahteraklaani ei ole täällä, se tässä epäilyttääkin, he saattavat olla nyt Lehtiklaanin kanssa tekemisissä."

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        "Ja vieläpä, kun Vaahteraklaani ei ole täällä, se tässä epäilyttääkin, he saattavat olla nyt Lehtiklaanin kanssa tekemisissä."

        T. Kirkastähti

        "Täplätähti on kadonnut!" Apilatassu maukui kovaanääneen pystymättä hillitsemään itseään. Vaahteraklaaniahan ei epäillä.
        "Miksi kerroit sen?" Kauristassu kysyi kuiskaten.
        "No pakkohan se oli jonkun sanoa!" Apilatassu maukui puollustelevasti


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Aamuklaani tukee Peltoklaania. Missä Täplätähti ja Hopeatähti ovat?
        ~Pähkinätähti

        Epäulen hueman tappelua, surmaa Lehtiklaanille, minusta tuntuu, että Vaahteraklaanissa aivan kaikki ei ole kohdillaan.
        (Siis aloin jo ajatella sitä Varjoklaaniks. TvT)

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Epäulen hueman tappelua, surmaa Lehtiklaanille, minusta tuntuu, että Vaahteraklaanissa aivan kaikki ei ole kohdillaan.
        (Siis aloin jo ajatella sitä Varjoklaaniks. TvT)

        T. Kirkastähti

        Iha vaan btw Varjoklaani on mun lempiklaani :D


      • Alppitassu kirjoitti:

        "Täplätähti on kadonnut!" Apilatassu maukui kovaanääneen pystymättä hillitsemään itseään. Vaahteraklaaniahan ei epäillä.
        "Miksi kerroit sen?" Kauristassu kysyi kuiskaten.
        "No pakkohan se oli jonkun sanoa!" Apilatassu maukui puollustelevasti

        "Se tatkoittaa vain yhtä asiaa, joko teidän varapäällikköne on huonosydämiken tai teillä on verenhimoinen johtaja mikäli Lehtiklaani huomenna ei ole kunnossa."

        T. Kirkastähti


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        "Se tatkoittaa vain yhtä asiaa, joko teidän varapäällikköne on huonosydämiken tai teillä on verenhimoinen johtaja mikäli Lehtiklaani huomenna ei ole kunnossa."

        T. Kirkastähti

        "Minä EN ole huonosydämminen!" Varpushalla maukui loukkaantuneena


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Iha vaan btw Varjoklaani on mun lempiklaani :D

        Ihan tasan Myrskyklaani senkin paholainen, Varjoklanaissa on aina ne ilkimykset! >:D


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ihan tasan Myrskyklaani senkin paholainen, Varjoklanaissa on aina ne ilkimykset! >:D

        Varjoklaanissa on Keltaturkki :3 Ja muitakin kiinnostavia hahmoja! Ja muutenkin Myrskyklaani on vähän yliarvostettu…

        Puhutaan tästä myöhemmin :3


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä EN ole huonosydämminen!" Varpushalla maukui loukkaantuneena

        "En sanonut, että sinä nimeomaan olisit, mutta kaikki selviää pian, tai kertokaa, mitä klaaninne tekee Rosoisentassun kanssa! Voi herranpieksut, monta kissaa klaanistanne on kadonnut?" Kysysin huolestuneen sävyisesti, kuin alkaisin ymmärtää.

        T. Kirkastähti


      • Wolf_art.girl kirjoitti:

        Ihan tasan Myrskyklaani senkin paholainen, Varjoklanaissa on aina ne ilkimykset! >:D

        Vaahteraklaani EI ole Varjoklaani!


      • Alppitassu kirjoitti:

        Vaahteraklaani EI ole Varjoklaani!

        En edelleenkään sanonut niin.


      • Alppitassu kirjoitti:

        Vaahteraklaani EI ole Varjoklaani!

        Trakoitin muutenkin nimen perusteella.


      • Anonyymi
        Wolf_art.girl kirjoitti:

        "En sanonut, että sinä nimeomaan olisit, mutta kaikki selviää pian, tai kertokaa, mitä klaaninne tekee Rosoisentassun kanssa! Voi herranpieksut, monta kissaa klaanistanne on kadonnut?" Kysysin huolestuneen sävyisesti, kuin alkaisin ymmärtää.

        T. Kirkastähti

        KLaanimme ei ole tehnyt mitään Peltoklaanin reviirillä. En tiedä mistä puhutte!" -Varpushalla


    • "Täsäs on kaikille kokoontumisen kissoille, osa Aamu- ja Peltoklaanista lähtee huomenna Lehtiklaanin reviirille tarkistamaan tilanteen, mikäli he ovat siellä kunnossa menen juttelemaan Pähkinätähden kanssa Hopeatähdelle."

      T. Kirkastähti

    • Mitä! Mitä Täplätähdelle on tapahtunut? Eilenhän hän kävi leirissämme partion kanssa!
      ~Pähkinätähti

    • *Kaikissa klaaneissa kuiskaillaan hätäisenä ja peloissaan

      Rauhoittukaa!! Hiljaa!! Antakaa Vaahteraklaanilaisten puhua. Missä Täplätähti on? Mitä on tapahtunut? Missä Lehtiklaani on?
      ~Pähkinätähti

      • "Kerro vain Apilatassu", Karistassu kehotti
        "No. Eilen olimme metsästämäss Täplätähden kanssa. Kuulimme kun lähdimme matkaan kuulimme ulvaisun Peltoklaanin reviiriltä päin. Lähdimme sinnepäin tarkistamaan että kaikki on hyvin. Kuulimme kuinka joku uikutti hiljaa ja sitten Peltoklaanin reviiriltä löntystelivät meidän puolelle rajaa kaksi mäyrää ja niiden perässä kävelivät kulkukissat Valkotassu ja Mustatassu. Valkotassu ja Mustatassu karkotettiin ennen syntymääni klaanistani. Täplätähti lähti heidän peräänsä häätämään heidät reviitiltämme. Viimeiset merkit hänestä olivat karvatupot reviirimme laidalla." Apilatassu kertoi.


      • Alppitassu kirjoitti:

        "Kerro vain Apilatassu", Karistassu kehotti
        "No. Eilen olimme metsästämäss Täplätähden kanssa. Kuulimme kun lähdimme matkaan kuulimme ulvaisun Peltoklaanin reviiriltä päin. Lähdimme sinnepäin tarkistamaan että kaikki on hyvin. Kuulimme kuinka joku uikutti hiljaa ja sitten Peltoklaanin reviiriltä löntystelivät meidän puolelle rajaa kaksi mäyrää ja niiden perässä kävelivät kulkukissat Valkotassu ja Mustatassu. Valkotassu ja Mustatassu karkotettiin ennen syntymääni klaanistani. Täplätähti lähti heidän peräänsä häätämään heidät reviitiltämme. Viimeiset merkit hänestä olivat karvatupot reviirimme laidalla." Apilatassu kertoi.

        "Mutta" Apilatassu yrittää lähestyä päälliköitä mutta ajautuu vain heistä kauemmas kissojen mukana.


    • *TÄHTIKLAANI LÄHETTÄÄ PILVIÄ AJELEHTIMAAN TÄYSIKUUN ETEEN

      • "Klaanit, jos haluatte selvitä tästä on parasta puhua ja olla rauhallinen. Varpushalla tulen huomenaamuna ennen lähtöämme käymään Vaahteraklaanissa, minulla on kiireellistä asiaa teille."

        T. Kirkastähti


      • *Katselen pilviä Kuun edessä*
        "Kokous on ohi."

        T. Kirkastähti


    • Aamuklaani! Me lähdemme heti. Ahvenlampi, kerää kissat kokoon. Vaahteraklaani ja Peltoklaani, tavataan huomenna aurinkohuipun aikaan Aamuklaanin rajalla. Selvitetään mitä lehtiklaanille on tapahtunut! Kaiken varalta vahvistan rajapartioita. Älkää kuvitelkokaan että Aamuklaaniin olisi helppo hyökätä! Mutta nyt me lähdemme. Tulkaa, Aamuklaani! *Hyppää pois Klaanikiveltä
      ~Pähkinätähti

      • Tulen tänään vielä klaaniinne, jätän siis viestin teidän klaaninne ryhmään, mutta lupaan olla lukematta muista viestejänne. (Kuin vastauksia viestiini.)


    • Hei! Onko täällä paikalla ketään?
      ~Pähkinätähti

      • Anonyymi

        Moneltako aloitamme?

        -Tähtisade


    • Tämän alle keskustelemaan päälliköt👇🏻

      • Onko täällä muita?
        ~Pähkinätähti


      • Yöntähti? Kirkastähti? Hopeatähti?


      • Anonyymi

        En ole nähnyt Hopeatähteä ikuisuuksiin. Kirkastähdestä en tiedä. Yöntähden kyljessä oleva haava on tulehtunut ja hän jäi leiriin. Kirkastähdestä en tiedä. ~Varpushalla


    • Tämän alle keskustelemaan parantajat👇🏻

      • Hei! Onko täällä muita parantajia?


    • Tämän alle keskustelemaan oppilaat👇🏻

      • Hei kaikille!
        ~Lumitassu


      • Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Hei kaikille!
        ~Lumitassu

        Moi! Onko teillä kaikki hyvin? ~Apilatassu


      • Anonyymi
        Alppitassu kirjoitti:

        Moi! Onko teillä kaikki hyvin? ~Apilatassu

        Mä nappasin tosi lihavan oravan tänään aamulla. Lehtikato on varmaan loppumaisillaan. ~Jokitassu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä nappasin tosi lihavan oravan tänään aamulla. Lehtikato on varmaan loppumaisillaan. ~Jokitassu

        Varmaan on! Aamuklaanin reviirillä koivuissa on jo hiirenkorvia! Aurinko paistaa paljon! Riistaa on nyt paljon enemmän!
        ~Lumitassu


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        Varmaan on! Aamuklaanin reviirillä koivuissa on jo hiirenkorvia! Aurinko paistaa paljon! Riistaa on nyt paljon enemmän!
        ~Lumitassu

        Moikka kultatassu täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moikka kultatassu täällä

        Ai sinäkin uskalsit tulla juttelemaan! ;D
        ~Lumitassu

        (Käykö että Lumitassu ja Kultatassu on hyviä ystäviä?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka kultatassu täällä

        Mä metsästän tänään hiiren ja oravan riistaa oli kyl tosi paljon.

        ~Kultatassu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä metsästän tänään hiiren ja oravan riistaa oli kyl tosi paljon.

        ~Kultatassu

        Siis metsästin


      • Anonyymi

        Hei täällä yö tassu


    • Tämän alle keskustelemaan soturit👇🏻

      • Ok.


      • Anonyymi
        Tuulisydän kirjoitti:

        Ok.

        Onko täällä muita sotureita?

        T.koivuhäntä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä muita sotureita?

        T.koivuhäntä

        Sulkasydän on ainakin täällä!


    • Tämän alle keskustelemaan kuningattaret👇🏻

      • Anonyymi

        Hei! Onko täällä ketään?

        -Tähisade Peltoklaanista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Onko täällä ketään?

        -Tähisade Peltoklaanista

        siis Tähtisade


    • Tämän alle keskustelemaan varapäälliköt👇🏻

    • Tämän alle keskustelemaan klaaninvanhimmat👇🏻

    • Minä voin vaikka aloittaa Aamuklaanin kuulumisilla!

      Hiirenkorvan aika on saapunut ja lehtikato on ohi! Aamuklaani voi erittäin hyvin. Riistaa on paljon ja olemme toipuneet kulkukissojen hyökkäyksestä. Lehtiklaani muutti eilen pois leiristämme. Häädimme reviiriltämme ketun, mutta muuten on kaikki hyvin! Amuklaanissa ollaan vahvoja. Tähtipuro on synnyttänyt neljä tervettä pentua! Aamuklaani on vahva ja valmis puollustautumaan tarpeen varalta!
      ~Pähkinätähti

      • Anonyymi

        "Ovatkohan muut päälliköt tulossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ovatkohan muut päälliköt tulossa

        En tiedä. Missäköhän he ovat?
        ~Pähkinätähti


      • Anonyymi
        Hopeamyrskyy kirjoitti:

        En tiedä. Missäköhän he ovat?
        ~Pähkinätähti

        pitäisikö meidän odottaa heitä vai lopettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitäisikö meidän odottaa heitä vai lopettaa?

        ja milloin on seuraava kokoontuminen?


    • Anonyymi

      Muuten... On kirjoittamassa omaa soturikissat tarinaa niin kysymys ensinnäkin päälliköille: saako teidän klaaninne olla tarinassa?
      ja sitten kaikille: keiden kaikkien hahmoa saa ta kuka haluaa että hahmo olisi tarinassa?
      jos haluatte olla tarinasse niin kerro hahmosi nimi ja sukupuoi jne.

      -Yön Haltijatar

      • Pähkinätähti ja Lumitassu voivat olla!

        Nimi: Pähkinätähti
        Ulkonäkö: Valkea naaras jolla on ruskeita laikkuja ja vihreät silmät
        Sukupuoli: naaras
        Kumppani: ei ole
        Rooli: päällikkö
        Ikä: 48 kuuta
        Luonne: Rohkea, älykäs ja erittäin uskollinen
        Erityistaito: Todella nopea ja hyvä tappelija

        Nimi: Lumitassu
        Ulkonäkö: Valkea naaras jolla on harmaa vatsa ja hännänpää sekä vihreät silmät
        Sukupuoli: naaras
        Kumppani: Ei kumppania, mutta ihastus
        Rooli: oppilas
        Ikä: 11 kuuta
        Luonne: Hauska, kiltti ja seikkailunhaluinen
        Erityistaito: Hyvä saalistamaan


      • Mun hahmot:

        Nimi: Kauristassu
        Ulkonäkö: Valkoinen naaras, jolla on ruskeita laikkuja turkissa. Ruskeat silmät.
        Sukupuoli: naaras
        Kumppani: ei ole
        Rooli: parantajaoppilas
        Ikä: 7 kuuta
        Luonne: Rauhallinen, ystävällinen, lempeä ja puhelias. Ottaa myös kaikki huomioon.
        Erityistaito: Todella hyvä parantamaan.
        Klaani: Vaahteraklaani

        Nimi: Apilatassu
        Ulkonäkö: Musta pörröinen naaras, jolla on valkoisia täpliä turkissaan.
        Sukupuoli: naaras
        Kumppani: ei ole
        Rooli: soturioppilas
        Ikä: 7 kuuta
        Luonne: Rohkea, sosiaalinen, utelia ja erittäin uskollinen
        Erityistaito: Todella nopea ja hyvä saalistaja
        Klaani: Vaahteraklaani

        P.S kuvat löydät testistäni: https://testimato.com/fi/test/86102/perform


      • Anonyymi

        Minun puolestani Vaahteraklaani saa olla tarinassa.
        t. Varpushalla(varapäällikkö)


      • Anonyymi

        Hahmoni saavat esiintyä tarinassa.

        Hahmojen ulkonäöt löydät tästä testistä:
        https://testimato.com/fi/test/88266/perform

        Hahmoni ovat siis varapäällikkö Varpushalla ja soturi Köynnöshäntä(kumppanit)

        Varpushalla on ehdottoman uskollinen naaras. Köynnöshäntä on rauhallinen kolli.
        t. Varpushalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahmoni saavat esiintyä tarinassa.

        Hahmojen ulkonäöt löydät tästä testistä:
        https://testimato.com/fi/test/88266/perform

        Hahmoni ovat siis varapäällikkö Varpushalla ja soturi Köynnöshäntä(kumppanit)

        Varpushalla on ehdottoman uskollinen naaras. Köynnöshäntä on rauhallinen kolli.
        t. Varpushalla

        Tässä kuitenkin vielä ulkonäöt:
        Nimi Varpushalla
        Ulkonäkö vaalean ruskea raidallinen turkki
        Silmien väri vaalean ruskea
        Sukupuoli naaras
        Erityistaito hyvä kiipeilemään
        Rooli varapäällikkö
        Arvet lovi korvassa
        Ruumiinrakenne notkea

        Nimi Köynnöshäntä
        Ulkonäkö ruskea turkki
        Silmien väri vihreä(kirkkaan)
        Sukupuoli kolli
        Erityistaito nopea
        Rooli soturi
        Arvet arpi kyljessä ja silmän alla
        Ruumiinrakenne leveäharteinen


      • Anonyymi

        Vaahteraklaani saa olla tarinassa ja niin saa yöntähtikin!
        Yöntähti on pikimusta naaras, jolla on valkoista kuonossa ja korvissa. Hänellä on muutamia arpia ja toinen (oikea) vaaleanvihreä ja vasen vaalean sininen. Hän on iso ja kaunis naaras, hiukan synkästä nimestään huolimatta hän on hyvin kiltti ja lempeä. Hän on 50 kuuta!


    • Anonyymi

      Koivuhäntä ja Kultatassu voivat osallistua

      Koivuhäntä
      Sukupuoli naaras
      Ikä 15kuuta
      Ulkonäkö tumma kilpikonna kuvioinen ruskeat silmät
      Kumppani ei ole
      Rooli soturi
      Luonne itsepäinen älykäs
      Erityistaito saalistus


      Kultatassu
      Sukupuoli naaras
      Ikä 10kuuta
      Ulkonäkö oranssin kuultainen silmien väri sininen
      Kumppani ei ole
      Rooli oppilas
      Luonne kiltti mukava
      Erityistaito hyppiminen juoksu

    • Anonyymi

      En tiedä onko Vaahteraklaanin päällikkö tulossa joten kerron kuulumiset hänen puolestaan:
      “Hei kaikkien klaanien kissat. Olemme kokoontuneet tänään täydenkuun alla ja kaikkialla vallitsee rauha. Klaanimme on ollut suunnitelmien mukaan samassa leirissä Peltoklaanin kanssa. Toivon mukaan pääsemme pian takaisin omalle reviirillemme. Partiomme(Purousva, Köynnöshäntä, Valkoturkki, Harmaatassu, Sorainentassu) kimppuun hyökkäsi kettu, mutta siitä selvittiin. Kulkukissat ovat varastaneet klaanien riistaa. Vain yksi hyökkäys on tapahtunut. He suunnittelevat jotain. Klaanimme soturi Niittysydän on ainoa vakavasti haavoittunut."
      t. Varpushalla

      • Anonyymi

        Kiitos varpushalla! -yöntähti (entinen täplätähti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos varpushalla! -yöntähti (entinen täplätähti)

        TÄMÄ EN OLE MINÄ -YÖNTÄHTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄMÄ EN OLE MINÄ -YÖNTÄHTI

        Nvm katoin että toi oli uusi, sori! -yöntähti xD


    • Onko täällä ketään?

    • Anonyymi

      Onko täällä ketään tänään 5.3? Alkoiko kokous 6 mun sitten vai olenko väärässä?

    • Anonyymi

      Rupeen laittamaan tänne kokousaikatauluja, huomenna kokous klo 19.00, pitäkää vaikka en olisi paikalla, en meinaan ole ihan varma pääsenkö! :) laittanaa tähän alle nyt jos pääsette! -Yöntähti♥︎

      • Pääsen varmaan


      • Varjopilvi kirjoitti:

        Pääsen varmaan

        Aa Oho tänää ei ollukkaa 11 päivä😅😅😅


    • Anonyymi

      Miksi mä jään kaikesta paitsi? Eikö 18.3 pitänyt olla kokous? Ainakin rp:n yleischatissa lukee niin? Mitä tapahtuu? Meidän pitää pitää kokous niin pian kuin mahdollista.

      • Anonyymi

        Valitettavasti tämä rp on nyt ohi -musa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämä rp on nyt ohi -musa

        Mä itken 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Mä en ehtiny olla mukana kauaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä itken 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭Mä en ehtiny olla mukana kauaa

        T: KoskenKuohu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tämä rp on nyt ohi -musa

        miks muka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks muka!

        Täällä ei oo enään ku ehkä 5 aktiivista (ja täällä oli ainakin 20-30) -musa


    • Anonyymi

      Hei täällä yö tassu etin klaania ps asun Rovaniemellä ilmoita jos pääsen johonkin klaaniin

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe