Lentokoneessa laskusiivekkeet on tarkoitettu laskukiidossa hidastamaan lentokone.
Laskuun tullaan laskunopeudella. Ilmajarrulla säädellään iskeytymiskohtaa kiitoradan päähän. Parhaimmillaan ilmajarru nousee ylös siipien yläpinnasta purjelentokone tyyliin. Ne spoilerit ovat vain huoltoluukkuja jotka vaihdettavissa oikeisiin kumitiiviste kiinni ruuvattaviin luukkuihin. Spoilerit ovat huvittavia kun ne laskussa availevat itseään omaan tahtiin, vähän miten sattuu. Lentsikan tietokoneet niitä joutuvat sondailemaan auki/kiinni. Lentokoneella tullaan laskuun laskunopeudella kolmelle pyörälle. Ilmajarruja kevennetään ennen kolmipiste kosketusta koska laskusta on tehtävä kevyt, iskeytymätön.
Laskukiidossa vasta, avataan heti nokkapyörän koskettua kiitorataa laskusiivekkeet kokonaan auki ohjaamon vivulla. Laskusiivekkeet hidastavat todella tehokkaasti lentokoneen laskukiidon. Laskusiivekkeet jätetään auki ja rullausteholla ajellaan lentokone asematasolle, platalle tai putken päähän rullausteitä käyttäen. Lentokoneessa voi olla mittari milloin lentäessä likaantuneet laskusiivekkeet voi vaiheittain ottaa sisään. Arvio voi olla riittävä, Ennen plattaa ne on kuitenkin oltava sisällä. Reverssit ovat vain hätäjarru. Suihkuvirtauksen kääntö, jarruttamaan. Reverssejä käytetää kun laskusiivekkeet eivät toimi. Reverssit ravistelevat matkustaja lentokonetta todella voimallisesti jarrutuksessa. Suihkumoottorin kiinnityspultit venyvät ja paukkuvat ja niitä joudutaan vaihtelemaan samoin kuin moottoreita sangen usein. Tarpeetonta.
Pyöräjarrut ovat lähinnä seisontajarrut. Niiden kyky hidastaa matkustaja lentokonetta kiidossa on vähäinen. Liukas lentokone tuppaa vaan menemään.
Kun pyöräjarruja hätäjarruina käytetään, renkaat vaan räjähtelevät.
Usein typpikaasua käytetään renkaan painekaasuna, huonoa. Typpikaasun saa räjähtämään. Puhdas paineilma on parasta renkaiden painekaasua.
Muussirenkaat, puhkeamattomat ovat parhaimmat lentokoneen renkaat. Muussirenkaat ovat puhkeamattomat. Täynnä muussia. Renkaissa on sisäkehällä myhkyrät, nypyt ja ne kootaan kahdesta vanteen puoliskosta. Nypyt estävät rengasta pyörimästä tyhjää vanteella. Tällaiset renkaat sopivat mihinkä tahansa ajoneuvoonkin.
Microsoft flight simulator, aina kerrottu vuosivuodelta tulevat lento-onnettomuudet edeltävästi, ennen kuin ne ovat tapahtuneet.
Maikrosoft flaight simulatoria voi käyttää lentäjien koulutukseen myös kokeneiden. Näissä simulaattoreissa on kaikki paras tieto, kaikki mekaanikko simulaattorit myös.
Lentokoneen laskusiivekkeet.
29
1747
Vastaukset
- Anonyymi
Muussi renkaissa ja kahdessa vanteen puoliskossa on muhkurat, nypyt vastaten toisiaan. Näin tehtynä rengas ei pyöri vanteella kovassa kiihdytyksessä tai jarrutuksessa, autossakaan.
Pultataan ruuvi lukitteella vanteen puoliskot ja muussi rengas kokoon. Ruuvilukitteen avaus spray ponne aine pullossa on olemassa.
Nousu kiidossa, lentoon lähdössä ei lasku siivekkeitä käytetä. Ne vain lisäävät kiihdytys matkaa, Lentokoneissa on usein automaatti kaasu ja automaatti ohjaus fly by air, flai bai air jotka automaattisesti estävät sakkauksen eli ali nopeuden jossa siipi ja runko eivät kantaisi lentokoneen painoa. Kaasua eli nopeutta automaatti lisää kun lentäjä tai autopilotti nostaa nokkaa. Kun teho ei riitä, ei automaatti salli nokan nostoa korkealla ohuessa ilmassa lennettäessä. Siipi solakoilla ei tee niin yhtään mitään?. Siipi solakot keräävät todella paljon likaa lennon aikana. Siiven yläpinnasta ylös nousevat ilmajarrut kannattaa laskun jälkeen jättää auki että lika kaasuuntuu pois.
Airbuseissa on ilma jarrut teipillä peitettynä siipien ylä pinnalla. Teipin alla keränneet suuren määrän paskaa koteloihin.
Liansuodatus ja uudistuslaite on usein mekaanikkojen tiedossa. Voivat olla alkuperäisissä pakkauslaatikoissa. Kannattaa ottaa käskysäännöt, käyttöohjekirjat luettua käyttöön. Heti kun menee mittarin keltaisen puolelle, lähelle punaista aluetta täytyy liansuodatus ja uudistus tehdä. pysyy kalusto kunnossa ja käyttöikä pitkä.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17729922O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Laskussa käytetään laskusiivekkeitä. Nousuun tarvitaan noususiivekkeet. Lennossa käytetään lentosiivikkeitä.
- Anonyymi
Kirjoitettaessa käytetään yhdyssanoja.
- Anonyymi
Hämmästyttävää ilmailutietoutta aloittajalta. Taidat olla ilmatieteidet diplomi-insinööri.
- Anonyymi
Tyhmää lähestymisessä huudattaa moottoreita laskusiivekkeitä vasten. Kuluu ihan helvetisti polttoainetta ja ehtii niitä laippoja lisäilemään myöhemminkin.
- Anonyymi
CDFA.
UGH. - Anonyymi
Todella pätevän oloinen ilmailuhenkilö asialla jolla taitaa olla itselläänkin muussit ilmeisesti housuista aivojen tilalla...
- Anonyymi
Valitettavasti et tule koskaan ymmärtämään.
- Anonyymi
Hologrammi smoothie, hologrammi smuuthie. tietsikkakieltä, tarkoittaa liansuodatus ja uudistus. Henkilöille, rakenteille ja ajoneuvoihin.
Kivuton.
Tilataan puhelinnumerosta. voi kysyä puhelin-numero neuvonnasta. Puhelin-numero,
16123, 020202 ja 0100100
Lentomekaanikot ovat taitavampia lento-onnettomuuksien suunnittelijoita ja toteuttajia. Liansuodatus uudistuslaitteet ovat lentokonehallin seinällä, lippusiiman takana. Toimitus laatikoissaan. Yleensä panostettu ja valmiita lian niihin räjäyttämään lentomekaanikot, heti kun niistä kiinnostutaan.
Hologrammi smuuthie, hologrammi smoothie yhtiö on kyvykäs liansuodatus uudistuslaitteet puhdistamaan ja toimittamaan uudet, tarvittaessa.
Kansalaiset voivat soittaa ja tilata koko talon väelle sovittuun aikaan hologrammi smoothie, smuuthie hoidon. Itse taloon ja ajoneuvoihin.
Liasta jota rakenteissa ja henkilöissä oli, saa rahaa. Käytännössä ilmaista tilaajille, koko hoito.
Kun auto lian suodatetaan ja uudistetaan. lähtee siitä laakerirasvat ja öljyt. Samoin polttoneste. 11 verkkoisella, salaista erikoistekniikkaa. 11 kerrosta rautaverkkoa. Neliskanttinen. 1.5 voltin paristo. On/ off, päälle/pois kytkin.
Voidaan laakerit rasvata ulkoa päin, ilman niiden purkua. Tällä 11 verkkoisella voidaan tarkastella henkilöiden sisuskuntaa ja talon rakenteita. Mitä vain.
Sprii sopinee polttoaineeksi ja voiteluaineeksi. vanhat sprii polttoaineet voi pyytää ottamaan pois, uudelleen käyttöä varten. Liansuodatus ja uudistus tilauksessa.
Puhdas rauta johtaa hyvin sähköä muttei lämpöä. - Anonyymi
Puhelin-numero neuvonta kertoo kertoo kysyttäessä yhtiön puhelin-numeron joka tekee hologrammi smuuthie, smoothie liansuodatus ja uudistus tehtäviä.
- Anonyymi
Puhelin-numero 16123, 020202 ja 0100100 ovat puhelin-numero neuvontanumeroita. Ne eivät suorita liansuodatus ja uudistustehtäviä, eivätkä tilaa niitä. Vaan antavat puhelin-numerot, jotka heidän on pakko antaa ettei toimilupaa evättäisi.
Hologrammi smuuthie, hologrammi smoothie yhtiöt. - Anonyymi
Lähettiyhtiö epää eli peruuttaa, kieltää, tarvittaessa huonon yhtiön toimiluvan, lähettilain mukaisesti. Myös suomen lain mukaisesti. Kansalaiset voivat soittaa, huonoista yhtiöistä, lähettiyhtiöön.
Lähettilaki on ostettavissa kirjakaupasta kirjana. Kirjakaupan kassalta.
Lähettiyhtiö tekee hologrammismuuthie ja hologrammismoothie hoitoa pyydettäessä. Ruuhkatonta. Liansuodatus/uudistus henkilöihin ja rakenteisiin, ajoneuvoihin.
Puhelin-numeroneuvonta 16123, 020202 ja 0100100. Kertoo numeron. Soittaminen näihin puhelin-numero neuvontoihin on todella kallista. - Anonyymi
Hologrammi smuuthie hoito sähköiselle tietsikalle.
Hologrammi smoothie hoito tietokoneelle.
Tietsikka on aina sähköinen. Henkiinheräävä tai henkiinheräämätön.
Tietokone on sähkötön. Henkiinheräävä tai henkiinheräämätön.
Mekaaninen tietokone on henkiinheräämätön.
Henkiinheräämätön tarkoittaa ohjelman mukaista, ohjelman noudattamista.
Nyt on helppoa. - Anonyymi
Insinöörillä ei tee oikein mitään. Heillä on koulutuksessa laskukaavioita matematiikassa, laskennossa, jotka aiheuttavat suorastaan heidän mieleensä häiriöitä. Tappavat luovan ajattelun.
Lentokoneteknikko osaa ja ymmärtää koulutuksensa kautta kaiken lentokoneista. Lentokoneteknikon laskukaaviot ovat terveitä.
Helikopteriteknikko. Sähköteknikko. Rakennusteknikko. Koneteknikko.
Sähköisen tietsikan ja mekaanisen tietokoneen osaa ja ymmärtää tietsikkateknikko koulutuksensa kautta täydellisesti. Terveesti.
Vanhoilla päivillä voi valittu teknikko opiskella itsensä yliteknikoksi. Parhaiten menestynyt, osaavin, on valittu yliteknikko kouluun.
Yliteknikko hyväksyy teknikoiden suunnitelmat. Tai antaa parannusehdotuksia joita teknikot lisäsuunnittelevat. Kun tuote on valmiiksi suunniteltu niin yliteknikko hyväksyy teknikoiden suunnitelmat ja lyö leiman papereihin ja kirjoittaa allekirjoituksensa ja nimenselvennyksensä. Tuote on valmis valmistukseen ja myytäväksi käyttäjille. Varmasti toimii. - Anonyymi
Siipien yläpinnasta ylös nousevat ilmajarrut ovat hulluimmillaan teipattu ilmastointiteipllä kiinni asentoon ja kitattu näkymättömiin. Sähköjohdot joilla ohjataan ilmajarrujen toimintaa ovat koneita lentoyhtiöiden väreihin maalaavat lentomekaanikot irroittaneet ja poistaneet vielä ohjaamon keskiportaalista vivut joilla käytettäisiin ilmajarruja.
- Anonyymi
JÄTTÖREUNALAIPAT, ovat laskusiivekkeet ja liitolaipat yhdistelmän, oikea nimi.
Matkustajalentsikan liitolaipat ja laskusiivekkeet on mahdollista yhdistää. Laskusiivekkeiden ala-asento, vaikka miinus - 45 astetta alas, viiden (5) astein portain.
Nolla (0) aste. Eli siiven jättöreuna tasa. Sileä asento.
Positiiviset +asteet ylös. + 5 astetta ja + 10 astetta, että + 15 astetta siiven jättöreunasta, ylätakaviistoon.
Lentsikan laskusiivekkeitä ei voi käyttää lentäessä ilmassa, koska kaarto tai kallistus, myös, pienlentsikassa, kääntää lentsikan aina puolivaakakierteen kautta selkälentoon ja ja 30 asteen syöksykulmaan maatakohti.
Tämä lentoasento on mahdollista korjata vain, laskusiivekkeet nolla-asentoon ohjaamon vivulla. Sileäasento. Sitten puolivaakakierrre, pohja alaspäin. Syöksykulmasta vaakalentoon.
Laskusiiveke kaarto, kallistuskaarto laskusiivekkeet alhaalla, ei ole mahdollista kuin kuvakoneella, joka ei mallinta todellista lentämistä, lentodynamiikkaa.
Termilentsikka ei laskusiivekkeitä niinkään tarvitse, koska siiven yläpinnasta, ylös nousevat ilmajarrut, ovat tehokkaat laskukiitojarrut.- Anonyymi
Kuva termilentsikat, mallintavat ilmajarrun, siiven yläpinnasta ylösnousevan vajoamisnopeutta lisäävän ilmajarrun, laskukiidossa hidastavan, termilentsikan nopeuden vähenemisen. Pysähtymiseen.
Todellinen termilentsikka ei pysähdy, pyörän koskettua maata kuin avaamalla laskusiivekkeet, alas.
Termilentsikassa on merkkivalo jonka vilkkumisen loputtua tehdään ohjaamossa lennon loppu liikkeet. Kiitoradalla laskeutumisen ja pysähtymisen jälkeen. Suljetaan laskusiivekkeet. Avataan turvavyöt ja laskuvarjon vyöt. Avataan kuomu. Kierähdetään ulos, ylös ohjaamosta.
Merkkivalo ilmoittaa koska nöyhtä on haihtunut termilentsikasta ja kuomun avaaminen on mahdollista.
- Anonyymi
Suihkuvirtauksen kääntö jarruttamaan, reverssit, laskukiidossa likaavat moottorit todella varmasti, heti kerrasta. Kiitoradasta ja lentsikasta irtoava lika imeytyy moottoriin. Suihkumoottorin sisäosat ovat mustanruskean likakerroksen peitossa. Suihkumoottorit, tämän jälkeen antavat vähän tehoa, kuluttaen paljon polttoainetta seuraavalla lennolla. Suihkumoottorit ja koko lentsikka tulee likasuodattaa ja uudistaa, reverssi hätäjarrutuksen jälkeen.
Kaasuturbiini potkurilentsikkaa pystyvät lentäjät hidastamaan potkurijarrutuksella, säätämällä lapakulmia jarruttamaan, laskukiidon aikana. Tämäkin likaa kaasuturbiini moottoreita.
Kun matkustajalentsikka lähestyy lentokenttää ja laskutelineet ja laskusiivekkeet lasketaan alas. joutuvat lentäjät lisäämään paljon moottoritehoa, joutuvat nostamaan nokkaa ylös, niin etteivät näe kiitorataa ohjaamosta lähestymisen aikana. Käytännössä laskeutuminen on aina mittari laskeutuminen koska lentäjät eivät, nokka yläkulmilla, näe kiitorataa.
Tälläinen lähestymistapa likaa laskutelinekuilut vaaleanharmaalla nöyhtäkeroksella, kerrasta ja kertakerralta lisää, kunnes kerokset ovat kellertävää, kovaa likaa. Kuka joutuukaan tarkastelemaan tälläisiä laskuteline tiloja, saa irtoavia kellertäviä likahilseitä itseensä. Koko lentsikka, pieni että iso, likaantuu rakenteellisesti, vääränlaisen käytön takia.
Suihkumoottorin pyöreän ilmanottoaukon ympärillä oleva eristerengas ei johda sähköä eikä lämpöä. tämä aiheuttaa lian imeytymisen moottoriin.
Oikeasti suihkumoottoreiden ja kaasuturbiinien ilmanoton etureunan on oltava sähköistetty. 100 volttia ja sata ampeeria. Jännite/virta. Tälläinen sähköistys estää lian kulkeutumisen moottorin sisälle.
Paras tapa on sähköistetty verkko, 10 millimetrin neliskanttisella aukkokoolla suihkumoottoreiden ilmanototon edessä, aivan ensimmäisenä, eli edessä.
Verkko estää vesisateen ja lumisateen imeytymisen moottoriin, myös päin törväävät linnut eivät iskeydy moottoriin lennon aikana. - Anonyymi
Verkotus kaasuturbiinin ja suihkumoottorin ilmanoton uloinpana osana ja sähköistettynä 100 volttia jännite, 100 ampeeria virta lisää huomattavasti moottoritehoa koska moottoriin ahtuu enemmän ilmaa. Polttoaineen vaikkapa puuspriin kulutus pienenee selvästi myös huipputeholla eli suurimmalla teholla, miten matkustajalentsikkaa pitääkin lentää siiven jättöreunalaipat positiivisilla asetuksilla +15 astetta ylätaka viistoon, jolloin alitehon asetuksesta johtuvaa moottorin sakkaamista, paukahtamista kesken lennon ei tapahdu.
Suihkumoottorin ilmanoton keskellä on moottorin mukana pyörivä sähköä ja lämpöä johtamaton kärkikuppi johon maalattu pyöriessäkin näkyvä valkoinen kierula. Tälläinen perusvirhe likaa moottoria ja haittaa sen toimintaa. Lintuhanhet näkevät sen kaukaa ja törväävät moottoriin automaattisesti, tuhoten moottorin.
Tämä kärkikuppi tulee poistaa ja hävittää, korvaten se sähköä johtavalla kupilla ilman kierulakuviota.
Sähköistetty verkotus estää lintujen törväämisen suihku/kaasuturbiinimoottorin sisään. Linnut törväävät tämän jälkeen sähköistettyyn verkkoon, lennähtäen sivuun, poispäin lentsikan rungosta, hurahtaen armeliaaseen loppuunsa. Määrät vähenevät. Joskus linnunmuniakin lentää päin ohjaamon laseja hanhien moottoreihin törväämisen jälkeen, heti. Muutaman minuutin lennon jälkeen lasit kirkastuvat ja lennon jälkeen tehtävä liansuodatus/uudistus tuo lentoyhtiölle paljon rahaa.
Auto kestää likaa helposti, auton ohjelmien mukaisesti.
Kaikki lentävät haittaantuvat kaikesta nöyhdästä miten ilmaan vain mahtuukaan. Liansuodatus ja uudistus rakenteisiin on jatkuvasti, likaantumisen näyttävien mittareiden mukaan, välttämätöntä.
Kaikki suihkumoottoreiden ja kaasuturbiinimoottoreiden oikea sähköistys, vähentää pakokaasu päästöt, ilmakehään, huomattavan vähään. - Anonyymi
Kolmenlaisia suihkumoottoreita on.
Suorasuihkumoottori. Ohivirtaus suihkumoottori. TurboFan ikiliikkuja suihkumoottori joka ei tarvitse kiinteää, kaasumaista tai nestemäistä polttoainetta.
TurboFan suihkumoottori on kaikkein yksinkertaisin valmistaa ja suunnitella. Halvin ostaa ja käyttää. Lisäksi voidaan suorasuihkumoottori tehdä ohivirtaus periaatteella rungon sisään.
Sähköistetty 100 volttia jännite ja 100 ampeeria virta verkko täytyy laittaa suihkumoottoriin eteen ja taakse. Taakse laittaminen suojaa moottorit lialta, nöyhdältä jota voisi kulkeutua moottoriin takaapäin. Tärkeää on suojata suihkumoottorit ja kaasuturbiinimoottorit verkoilla jottei vihamielinen avaruusalus pääse työntämään sondia suihkumoottorien sisään takakautta. Sondi on tietsikan luoma näkymätön/näkyvä hologrammi käsi joka pystyy tunkeutumaan moottorin painetta vastaan, moottorin sisään. Usein takakautta. Sondi on mahdollista kaasuttaa sopivalla kaasulla jota johdetaan moottorin sisälle. Polttaa se pois.
Sähköistetyt verkotukset moottorissa lisäävät moottoritehon ja vääntömomentin huippuunsa pienentäen polttoaineen kulutuksen minimiin.
Ohivirtaus suihkumoottori ja suorasuihkumoottori huippuunsa kehitettynä. Suorasuihkumoottori voittaa. On tehokkaampi polttoaineen kulutuksen ollessa samalla tasolla.- Anonyymi
Unohdit etukammioruiskutuksella varustetun sakkausmoottorin.
- Anonyymi
PUU SPRII.
Puusprii valmistetaan kuusi, koivu ja mänty sellusta. Suodatetaan jotta kirkas neste jää jäljelle. Sellu on kuin nesteytettyä puuta.
Puu sprii sopii hyvin tran keittimen polttoaineeksi että suihkumoottoriin.
Puusprii maksaa 10 penniä/2 eurosenttiä litra.
PASKAKALIKKA.
Paskakalikka on neliskanttiseksi puristettua ja kuivattua koivun, männyn ja kuusen sellua.
Polttamisen kestävä astia. 10 litran ämpäri. Kaksi paskakalikkaa, 10 senttimetriä pitkää ja 2 senttimetriä kanttiinsa kalikkaa. Puolilleen puuspriitä. Tuikataan tuleen.
Palaessaan puusprii ja paskakalikat puhdistavat rakenteet ja henkilöt nöyhdästä puhtaaksi. Palavat pari tuntia. Pöly haihtuu asunnosta. Polta vaikka polkupyörä suojassa.
SUIHKUMOOTTORIN JA KAASUTURBIININ OIKEA SÄHKÖISTYS.
Suihkumoottoriin ja kaasuturbiiniin riittää takaverkko sähköistettynä.
Tämä tekee suihkumoottoriin /kaasuturbiiniin korkean kierrosluvun, laakean ja korkean vääntömomentin että laakean ja korkean tehon.
Kun suihkumoottorissa on etu ja takaverkko sähköistetty niin kaikki nöyhtä lentäessä imeytyy moottorin läpi ja muuttuu kellertäväksi hiutaleeksi, varisee maahan, minne vain. Kuka tahansa päälle astuukaan pihassa, tiellä, maastossa puuta ohi vaatteilla koskettaessaan, kävellessään, saa puusta varistuksen päälleen.
Pelkkä päälle astuminen saa olon kerrasta töhnäiseksi
Suiku/kaasuturbiinimoottori ionisoi pakokaasun. Sähköistetyn etu ja takaverkon kautta. Jolloin moottorin läpi mennyt nöyhtä muuttuu varisevaksi keltaiseksi kovaksi hiutaleeksi. Myrkylliseksi hiutaleeksi.
Siispä ainoastaan sähköistetty taka verkko, jolloin ilma ei ionisoidu.
Muistan että Vuosina 2000-2001, kauan sitten, oli suomi24 kirjoituksia näistä täsmätietoineen. - Anonyymi
Oikein sähköistetyn suihkumoottorin ja kaasuturbiinimoottorin käyntiääni niin tyhjäkäynti kuin täysiteho käyntiääni on tosi hiljainen.
- Anonyymi
Selvästikin ne kaikki on sitten tähän saakka väärin sähköistetty.
- Anonyymi
Salaisella lisäaineistuksella titaani kestää 15 000 astetta selsiusta sulamatta eikä johda sähköä eikä lämpöä.
Titaani pehmeäksi päästetyssä tilassa jolloin se on koneistettavissa johtaa hyvin sähköä ja lämpöä. Karkaisun ja päästön jälkeen se titaani edelleen johtaa sähköä ja lämpöä.
Lisäaineistus muuttaa siis titaanin ominaisuuksia tehden siitä huomattavasti lujempaa.
Keveyden säilyessä, titaani on kevytmetalli. Kopoltti on raskasmetalli.
Pehmeäksi päästetyssä tilassaan titaanin sulamislämpö on luokkaa 1650 astetta selsiusta.
Suihkumoottorissa täytyy käyttää salaista polttoainetta, jonka (TM) = Tekniikan Maailma lehti esitteli numerossaan, takavuosina. Tätä tietysti jopa käytetään ilmailussa, tälläkin hetkillä.
Kun suihkumoottoriin laittaa salaisella lisäaineistuksella titaaniverkon eteen ja taakse, ei se sula takanakaan, kuumissa? pakokaasuissa. Eikä ilma ionisoidu.
Full Power V1 Routeit Lift On - Anonyymi
33000 jalan korkeudessa puhaltavat suihkuvirtaukset ovat olleellisen tärkeitä suihkumoottorin toiminnalle. Sen vuoksi suihkumoottorilla varustetut lentokoneet lentävätkin mahdollisimman lähellä tuota korkeutta.
- Anonyymi
Salainen lisäaineistus titaani. Ei johda sähköä eikä lämpöä.
Salainen titaani johtaa hyvin sähköä muttei lämpöä.
Lisäaineistus titaani johtaa hyvin lämpöä muttei sähköä.
Sähköjohtimet voitte tehdä vaikka salainen titaani metallista jolloin ne eivät kehitä lämpöä, jolloin kuumentumisesta, jota likaiset sähkölaitteet varsinkin monimutkaiset, tarpeettoman monimutkaiset, tekevät. ei syty sähkölaitepaloja, eikä sähkölaite räjähdyksiä. Sähkölaiteräjähdykset ovat EMP (electric magnet pulse) kaltaisia henkilöihin aiheutuva sähköisku. Loppuikä täydellisessä sähköhäiriö tilassa, vertaa etälamautin, piuha-ase. Sähkölaitekaaviot ovat hyvin selkeän yksiselitteisiä perusasioita, vertaa konepiirustus. Sähkölaitteet kun tehdään järjenvastaisen monimutkaisiksi, insinöörin tekemää, ne ovat kalliita, monimutkaisia valmistaa. Vanhemmiten ne likaisena kuumentuvat, syttyvät palamaan ja räjähtävät muksahtaen. Amerikan yhdysvaltain valmistamat lentokoneet olivat tällaisellä avioniikalla suunniteltuja ja valmistettuja.
Rauta johtaa hyvin sähköä muttei lämpöä. Rauta köyden päälle sähköä ja lämpöä johtamaton luonnonkumi eriste. On joustavaa, vyyhdettävää sähköjohtoa, tämän jälkeen.
Valokuitu on mielenkiintoinen keksintö. Kuitenkin lähinnä tavarakollien etäsiirtoon sopiva. FINlavallisen voi siirtää valokuidulla sekunneissa satojen kilometrien päähän vastaanottajalle jolla on samanlaiset laitteet kuin lähettäjällä.
Pienennys ja huiskaisulaitteet valokuidun sisään, lähettäjällä. Jonka jälkeen FINlavallinen elektroniikkaa huiskaantuu oikeaan osoitteeseen kuten sähköpostit oikeaan sähköpostiosoitteeseen. Vastaanottajat, kaksi työntekijää, seisovat niin että pitävät kaksin käsin varolaitteesta huiskaisun ajan kiinni. Jolloin FINlava huiskaantuu heidän sivuitse vastaanottopaikalle, viereen. Huikaistava elektroniikka tai muutkaan kuljetettavat tuotteet eivät likaannu tai vaurioidu kuljetuksen, valokuitu, kuljetuksen aikana.
Matkustavat henkilötkin voivat kotimaassaan käyttää valokuitu kuljetusta lomakohteeseen. Myös työmatkaa voi kulkea valokuitu yhteydellä.
Ulkomaille ei ,saa, valokuitu yhteyksiä olla. Turvallisuus-syyt.
SCIFI on totta? - Anonyymi
Sellukalikka on koivun, kuusen ja männyn sellua.
Paskakalikkaan on lisätty katajan sellua. Neljäsosansa.
Denaturointi aine jota sinol trangia polttoaineessa on. On katajan sellusta puristettu denaturointi neste. Pahan makuinen.
Sellukalikka on ostettavissa. Samoin puusprii polttoaine. Samoin mittari josta näkee likaantumisensa. Samoin sytytyspala ja raapaisupinta. Samoin palamisen kestävä astia.
Sellukalikka palaessaan haihduttaa kaiken nöyhdän henkilöstä joka seisoo kolmen metrin päässä palamisen kestävästä astiasta jossa sellukalikka ja puusprii puolillaan astiassa palavat.
Monet huonokuntoiset kuolevat sellukalikkaa polttaessaan! Huomio! Kaikki uusiutuvat muutaman hetken kuluttua, nousevat ylös ja polttavat uuden, yhden sellukalikan lisää. 11 kerta vajaan vuoden aikana korjaa kunnon täysin.
Sellukalikka ja puusprii. Puolillaan astia, palaa kaksi (2) tuntia. Viitisen (5) litraa.
Paskalikan polttaminen aiheuttaa kaiken kuvapaska huonekalujen ja vaatteiden katoamisen, lakkaamisen.
Sellukalikan polttaminen ei haihduta kuvapaskaa samalla tavalla. Kaikki on vaan puhdasta, uuden laatua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926