Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kotimaanapu

Anonyymi-ap

Maksoinpa Kotimaanavun kautta yhden jutun, reilu tonni eli kuukauden eläkkeeni.
Sitten aloin lukemaan, mihin kaikkeen halutaan rahaa ja se raha kulkee kai jonkun diakoniajutun kautta. Suurimpina kohteina näytti olevan sängyt ja pesukoneet. No niitähän saa ihan ilmaiseksi Tori.fi:n sivuilta. Miksi ei sieltä oteta vaan halutaan rahana? Sama muista kodin koneista ja tarvikkeista.
Sitten yhtenä suurimmista ryhmistä ovat ruikutukset siitä, että pitäisi saada ratsastustunteihin rahaa, lomarahaa, erilaisiin hupipaikkoihin rahaa, harrastuksiin rahaa jne. Ei näihin minun järkeni mukaan kuulu antaa kenenkään yhtään mitään! Nämähän ovat kaikki sellaisia menoja, minne liiat rahat tungetaan, eivät ole alkuunkaan mitään pakollisia! Ja MITEN vielä diagonian ihmiset ILKEÄVÄTKIN kerjätä näille loisille rahaa??? Menee uskottavuus muihinkin keräyksiin, onko edes tutkittu tarvetta muihinkaan, kun pelkkääön höpöhommaankin lähdetään keräämään hyväuskoisilta rahoja?
Hävetkää jos edes osaatte sitäkään!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei työttömien elämänhallintaongelmia rahalla ratkaista, koska elämänhallintaongelmien vuoksi rahaa ei osata käyttää järkevästi.

    • Anonyymi

      Miten se on aloittajalta pois tai taakka kannettavaksi, jos joku haluaa lahjoittaa rahaa?
      Jaksaa siitä vielä jollain keskustelupalstoilla nillittää?

      Suomalaisten kateudella ei näytä olevan mitään rajoja.

      • Anonyymi

        Kysehän oli siitä, että kannattaako rahaa lahjoittaa heille, joilla ei ole taloudenhallintataitoja.


    • Anonyymi

      Rahat jäävät tänne, ei ulkomaille, sekin on jo jotain ! (vrt. unicef, nenäpäivä, spr..)

      • Anonyymi

        Ostetaanko rahoilla kotimaisia tuotteita vai menevätkö rahat ulkomaille?


    • Anonyymi

      Jos minulla on rahaa ja haluan sen lahjoittaa, miten se edelleenkään kenenkään teidän persettänne kaivelee, mihin se minun rahani menee?

      Ai niin, senhän pitäisi tulla suoraan teille.

      • Anonyymi

        Mummot lahjoittaa rahansa valepoliiseille. Ja sekö on sinusta oikein vai tulisiko mummoja varoittaa huijareista?


    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017730002sy

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe