Heips,
Meillä yritetään kovasti saada vauvaa, mutta ei vaan tunnu tärppäävän. PCOS todettu joten siinä varmasti syy miksi näin.
Mutta miten on tuon ovulaation kanssa, voiko olla kierron puolivälissä ovulaatiokipuja vaikka ovulaatiota ei ollenkaan tapahtuisi? Mitään lääkitystä (esim. clomeja) en tällä hetkellä syö.
Munasarjojen kohdalta kun taas repii niin vietävästi ja ovulaatiokivuiksi olen ne ennen aina laittanut. (nyt siis on n.kierron puoliväli)
Tsemppiä kaikille jotka näiden lapsettomuus-asioiden kanssa kamppailee. Toivotaan että meillekkin aurinko vielä paistaa!! :)
Ovulaatio
4
869
Vastaukset
- on ovulaatiomerkki
Aristavatko rintasi? Lääkärin mukaan rintojen aristus on melkein varma merkki siitä että ovulaatio on tapahtunut sillä kierrolla.
- Yli vuosi...
Eli ei kyllä arista, ei sitten yhtään. :(
Pakkohan se on nyt mennä sitten lääkäriin uudelleen, jos en ovuloi ollenkaan niin ei mikään ihme etten raskaaksi tule.
Toivossa on ollut hyvä elää.
En haluaisin millään mitään lääkitystä,
mutta enää ei vaihtoehtoja ole. Ja jos esim. clomeista avun saa niin enpähän hanttiinkaan laita.
- Leila
Minulla ainakin oli ns. ovulaatiokipuja alavatsassa vaikka en sitten ovuloinutkaan.
Oletko seurannut ovulaatiota noilla ovulaatiotikuilla jo? Vaikka paketin kyljessä kyllä luki ettei ne ole luotettavia jos on pco, mutta minä sinuna kokeilisin niitäkin. Ja tietysti rohkeasti vaan lääkärin puheille :) - ms.
Hei vaan,
Parisen viikkoa mulla on ollut kummallinen olo, ihan kuin olis pala kurkussa koko ajan, kuitenkaan oksentanut en ole. Välillä huimaakin. Nyt sitten pitäisi olla ovulaation aika. Edelleenkin hieman kuvottava olo, alavatsaa sekä alaselkää kivistää. Rinnat eivät ole kipeät, nännit ehkä hieman arat.
Voiko nämä olla ovulaation oireita? Ikinä en tälläistä ole kokenut, Söin pillereitä vuosia mutta jälkikasvun toivossa ne jätettiin pois reilu vuosi sitten. Pco todettiin viime syksynä.
Olen kuullut että monet ovat saaneet clomeista avun, mutta miten on, Tehdäänkö ennen niiden saantia verikokeita joista näkisi tapahtuuko ovulaatio ja tarvitaanko niitä ylipäätään??Ovulaatiotesti näytti haaleaa viivaa pari päivää sitten.
Tuon pcon takia vaan en tiedä että ovuloinko ylipäätään eli onko siinä syy etten tule raskaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943306- 313126
- 592884
- 572740
- 532390
- 381844