IsoPomo taas mielessä

Anonyymi-ap

Kopiokone laulaa täysillä

42

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 😂😂😂 Joha mie pari tuntii sit julkasin ne IsoPomon kuvakaappaukset. Nythä mie vaa julkasin näit suomi24 palstan kopiot 😂😂😂
      Kummast sinnuu kiinnostaa taas miun tekemist näi klo 3 yöllä 😂😂😂

      • Anonyymi

        Kummast siuta kiinnostaa IsoPomo 3 aikaan yöllä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummast siuta kiinnostaa IsoPomo 3 aikaan yöllä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Ei minuu kiinnosta IsoPomo! Mut sinuu kiinnostaa ISO PENA 😂


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei minuu kiinnosta IsoPomo! Mut sinuu kiinnostaa ISO PENA 😂

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....

        Malttaako iso pena idiootti käydä nukkumaan, ei tietenkään 8n vielä paljon kopioimista, copy man pena on kova jamppa 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....

        Äsken kellosi oli 3 , et sinä missään morganissa asu, valetta kaikki


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....

        Pena muista laittaa IsoPomon kuva tyynyn vieteen kun käyt nukkumaan,just sen minkä oot netistä kopioinut


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....

        Pena oli laittanut fb sivulleen viestin minkä iso pomo oli hänelle laittanut, ei kuitenkaan ollut laittanut minkä viestin oli ensin lähettänyt isolle pomolle 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei minuu kiinnosta IsoPomo! Mut sinuu kiinnostaa ISO PENA 😂

        😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena oli laittanut fb sivulleen viestin minkä iso pomo oli hänelle laittanut, ei kuitenkaan ollut laittanut minkä viestin oli ensin lähettänyt isolle pomolle 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

        Tämä kirjottelija taitaa olla Helsingin rouva Anja, hänellä on ollu ennenkin vaikeuksia ymmärtää Penan sivun albumeita 😂
        Tässä tapauksessa kannattaa klikata kuvassa lukevaa PH viestit 2. kohtaa niin koko albumi aukeaa. Sieltä löytyy se kaipaamasi viesti. Ja on se siellä sivullakin kun jaksaa etsiä 🤣
        Yrittääköhän Anja rouva esittää täällä koko ajan IsoPomoa?


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Tämä kirjottelija taitaa olla Helsingin rouva Anja, hänellä on ollu ennenkin vaikeuksia ymmärtää Penan sivun albumeita 😂
        Tässä tapauksessa kannattaa klikata kuvassa lukevaa PH viestit 2. kohtaa niin koko albumi aukeaa. Sieltä löytyy se kaipaamasi viesti. Ja on se siellä sivullakin kun jaksaa etsiä 🤣
        Yrittääköhän Anja rouva esittää täällä koko ajan IsoPomoa?

        Käy soittamassa ovikelloa ja kysy.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....

        Monella on lähipiirissä mies, jota ”ketuttaa” koko ajan – Se voi olla vakavampi merkki kuin ajattelemmekaan, sanoo psykologi Teemu Ollikainen


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Tämä kirjottelija taitaa olla Helsingin rouva Anja, hänellä on ollu ennenkin vaikeuksia ymmärtää Penan sivun albumeita 😂
        Tässä tapauksessa kannattaa klikata kuvassa lukevaa PH viestit 2. kohtaa niin koko albumi aukeaa. Sieltä löytyy se kaipaamasi viesti. Ja on se siellä sivullakin kun jaksaa etsiä 🤣
        Yrittääköhän Anja rouva esittää täällä koko ajan IsoPomoa?

        Pena luikerteli esiin nyt ninan, pena ollut taas herättyään aktiivinen, onnse kyllä oikein pellejen pelle 🤣🤣🤣😂😂😂


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Tämä kirjottelija taitaa olla Helsingin rouva Anja, hänellä on ollu ennenkin vaikeuksia ymmärtää Penan sivun albumeita 😂
        Tässä tapauksessa kannattaa klikata kuvassa lukevaa PH viestit 2. kohtaa niin koko albumi aukeaa. Sieltä löytyy se kaipaamasi viesti. Ja on se siellä sivullakin kun jaksaa etsiä 🤣
        Yrittääköhän Anja rouva esittää täällä koko ajan IsoPomoa?

        Aina voi pimpotella ovikelloa


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17730515J

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy soittamassa ovikelloa ja kysy.

        Oletko käynyt tippuri testissä?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ei minuu kiinnosta IsoPomo! Mut sinuu kiinnostaa ISO PENA 😂

        Lällättääks IsoPena bunkkeris Imatran aikuisille kirjotteleijoille 😂😂😂


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Mut nyt minuu kiinnostaa vaa nukkuminen. Kello on jo 1.21
        Hyvää yötä! zzzzz.....

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Siinä tehtiin suuri virhe kun mielisairaalat ajettiin alas ja siirryttiin avohoitoon, mikä se ei olisi penankin olla siellä kaltaistensa turvallisessa seurassa, ammattilaisten valvovien silmien alla.

    • Kosto elää IsoPomo, mitäs lähettelit häirikköviestejä 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Tuo on totta! Penalla on kymmenen Canon Pixman voimat.


      • Anonyymi

        Kostaja pena moganist 😂😂😂


    • Anonyymi

      Mistähän johtuu et facebook ryhmien ylläpitäjillä nousee kaikilla keltainen neste päähän.

    • Anonyymi

      Pena nukkuu että jaksaa yöllä kytätä ja kopioida 🤪🤪😜😜😄😄

    • Imatran Somekerma vaa jaksaa jauhaa paskaa.

      • Anonyymi

        Tääl kello nyt 11.39.Paljo siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl kello nyt 11.39.Paljo siellä?

        Nut kello on 19.59 mites siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nut kello on 19.59 mites siellä

        Äh miu piti kirjoittaa nyt


    • Anonyymi

      No tietyst suututtaa ku facessa ei oo somekerman viisait kirjotuksii. Eile sain vaa yhen kuvakaappauksen otettuu 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Moni tuumainen on tää Iso Pena, pituus ja paksuus?

      Tuulikki niskalta kyssyy

      • Anonyymi

        Kyllä se kasvaa kun pena käyttää sitä ostamaansa peniksen kehittäjää.


    • Anonyymi

      Missä se laulaa.

    • Anonyymi

      UP

      T:Pena

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe