Joko kaupunginjohtajavalinta häämöttää. Kuka mahtaa olla veikkauksissa kärjessä?
Kaupunginjohtajaa arvuuttelemassa
10
315
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti päättäjät eivät valitseis tiettyä valtapuoluetta edustavaa ja monien paikkakuntien johtajana heikolla menestyksellä toiminutta "mustaa hevosta" kaupunginperäsimeen. Noista 6:ta lehtien palstalla olleesta kasvosta sen kaupungin johtajan luulisi löytyvän.
- Anonyymi
Joo. demokratiaan kuuluu oikeus arvostella...Seuvussa tais olla kaks naista ja neljä miestä johtaja valinnoissa loppusuoralla. Luulis että kaikki niistä tämmösen alle kuuven tuhannen asukkaa paikkakunnan johtajan tehtävät hoitaa. Kalliiks se tais tulla eellisen johtajan pitäminen tälle kaupungille ja ennenkaikkea veronmaksajille. Mahottoman ja täysin kohtuuttoman palakan osas kyllä pyytää vaikka käytäntö ja asioihin hoito näytti ollee hepreaa. Vanaha sanonta kuuluu että "ei hullu joka pyytää vaan se joka maksaa". Valtuustoa näissä asioissa vois sormella osottaa!
- Anonyymi
Et taija tietääkkään, että eihä meijän velekamäärä oo ku vastaavankokoisten kaupunkien keskitassoa tai ehkä vähän keskitasoa alempikin.Tilannetta huonontaa se että kun kaikki kaupunkin omistuksessa oleva omaisuus on myyty mistä ikinä on rahaa saatu, lämpölaitos, vesi/jätevesilaitos ja joskus aijemmin myivät K-S Valon osakkeet jne. Nämä lissää elämisen kustannuksia,heikentäen samalla tulevaisuuvennäkymiä.Töitä ja haasteita riittää varmasti tulevalle johtajalle.
- Anonyymi
Persut vikisee.Kinnunen oli hyvä johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut vikisee.Kinnunen oli hyvä johtaja.
Ite edustan työväen aatetta ja täytyy sanoa että ei Viitasaarella oo ollu pitkään-pitkään aikaan kunnollista johtajata.Kapitalisti porvareista ei oo ku ommaan pussiin pelloajiks.
- Anonyymi
Ketäs siellä on ehokkaana?
- Anonyymi
Perussuomalaisten riveistä löytyisi sopiva henkilö Vidusaaren johtajaksi, tämä sarjavalittajavaltuutettu nimittäin.
- Anonyymi
Tai loikkarista.
- Anonyymi
Uuraisten pomokin on antanut lupauksen olla käytettävissä. Kannattaisin hänen valintaansa, jos olisin päättämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569