Joskus oli Aapeli, aivan mahtava pelipaikka. Se tuli tiensä päähän ja lopetettiin.
Sen jälkeen tuli RoyalGames, tämäkin kiva paikka pelailla ja höpötellä mukavia, mutta kuten kävi Aapelille, niin tämäkin lopetettiin.
RoyalGamesissa houkuteltiin uudelle pelipaikalle, saksalaiselle GameDuell sivustolle. No tokihan sinne piti rekisteröityy ja rahaakin tuli talletettuu. Pelit... no osa ihan ok ja osa kaikkee muuta (esim Yatzy (heillä Rulla5-peli) on niin hyvä, että jokainen pelaaja saa aina samat noppaluvut, pelin voittaa se joka osaa parhaaseen paikkaan tuloksen laittaa). Nyt minun tilini jäädytettiin, koska olenkin suomalainen. Näköjään suomalaiset eivät saa saksalaisilla sivuilla pelata.
Joten mahtaako olla hyvää suomalaista pelisivustoa, jolla voi erilaisia pelejä pelailla (pasianssia, yatsia, kenties biljardia) ihan normi ihmisiä vastaan ja samalla jutella mukavia???
Nettipipaikka
1
448
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848