Oon siis 9v ja haluisin käyttää vaippoja mutta en uskalla kysyä vanhemmilta koska mua pelottaa että ne pitää mua outona:(
Oon 9v ja haluun käyttää vaippoja
15
1746
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko joku pls auttaa🥺🥺
- Anonyymi
Ootko kysyny jo
- Anonyymi
Kannattaa vaa sanoa rohkeesti itekki sanoin ja sain niitä
- Anonyymi
En oo mitenkää hirveen rohkee tyyppi ku mulla on sisaruksia ja oon vanhin lapsi meidän perheessä nii en vaan pysty kysyä
- Anonyymi
Paitsi että mun pikkusisko käytti aika pitkään yöllä vaippoja ja meillä on sellanen avattu drynites paketti kylpyhuoneen kaapissa et voisin käyttää niitä salaa sillon ku kukaan ei oo kotona
- Anonyymi
Ne on vähän liian pieniä mutta ne venyy vähän niin ne on sopivia. Oon myös ajatellu että kehtaisko mennä kävelemään johonki julkiselle paikalle vaippa jalassa
- Anonyymi
Mulla ei oo tarpeeks rahaa vaippoihin ja en pysty piilottaa mihinkää :(
-aloittaja - Anonyymi
9-vuotias joka käyttää hymiötä? Nyt oon nähny kaiken
- Anonyymi
Tietenki mä käytän hymiöitä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenki mä käytän hymiöitä :)
Hymiöitä käytettiin 1990-luvun irkissä, ei kukaan nykyajan lapsi sellaisia käytä. Saati että yhdeksänvuotias ylipäätään hakeutuisi Suomi24:ään kirjoittamaan? Et ole kovin hyvä esittämään lasta, anteeksi vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymiöitä käytettiin 1990-luvun irkissä, ei kukaan nykyajan lapsi sellaisia käytä. Saati että yhdeksänvuotias ylipäätään hakeutuisi Suomi24:ään kirjoittamaan? Et ole kovin hyvä esittämään lasta, anteeksi vaan.
Mikä on irkki????
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on irkki??????
-aloittaja
- Anonyymi
hei?!
- Anonyymi
Ihansama muakinpelottaa mutta muista et oo ainoo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762119
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141224Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 42938
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795