Tampere saunat

Onko Tampereella bi/Gay saunaa, jossa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä?
9369
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Kiinnostaisi kyllä minua myös

Äänestä

Ei ole eikä sellaista Tampereelle tarvita.

Äänestä

Pitääkö niitä just saunassa tavata??? Eikö muut paikat riitä?
Sauna on aivan muuta varten, että sielä pitäisi rietastella.

Äänestä
  • Hoidata pääsi kuntoon jos se on mahdollista.

Äänestä

• Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
    Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
    Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
    Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
    Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
    Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
    Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
    Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
    Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".

Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.

Tämäkö joka pyysi sinua laittamaan pääsi kuntoon? Sehän on anonyymi ja sinä sitten olet varma että se olisi joka tunnet ja alat nimittelemään ihan nimillä, eiköhän olisi parempi olla hiljaa ja lopettaa kaikenlainen yhdistelyt.
    Jos joku on ollut häiriöksi se ei anna sinulle oikeutta häiriköidä toisille anonyymeille, eikä myös ilmoitella nimimerkkejä suomi24:n sääntöjen mukaan.
    En usko sinua, että sinua vainotaan, olen sitä mieltä, että itse olet aiheuttanut tämän tilanteen, nyt etsit etsimällä riitaa jonkun anonyymin kommentista ja yhdistelet muita henkilöitä mielikuvituksesi mukaan, joita ei ole aikaisemmin esiintynyt tässä keskustelussa.
    Tämän hetkisen tilanteen mukaan olet ihan itse se "ristiretkeläinen sotakirveineen".

Äänestä

Pitää voida nussia joka paikassa. Ulkomailla saunat ovat aikoinaan olleet helpoimpia kohtaamispaikkoja.

Äänestä

On.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Onko Tampereella bi/Gay saunaa, jossa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu