Tampere saunat

Anonyymi-ap

Onko Tampereella bi/Gay saunaa, jossa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä?

9

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä minua myös

    • Anonyymi

      Ei ole eikä sellaista Tampereelle tarvita.

    • Pitääkö niitä just saunassa tavata??? Eikö muut paikat riitä?
      Sauna on aivan muuta varten, että sielä pitäisi rietastella.

      • Anonyymi

        Hoidata pääsi kuntoon jos se on mahdollista.


      • Anonyymi

        Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
        Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
        Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
        Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
        Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
        Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
        Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
        Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
        Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".

        Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.

        Tämäkö joka pyysi sinua laittamaan pääsi kuntoon? Sehän on anonyymi ja sinä sitten olet varma että se olisi joka tunnet ja alat nimittelemään ihan nimillä, eiköhän olisi parempi olla hiljaa ja lopettaa kaikenlainen yhdistelyt.
        Jos joku on ollut häiriöksi se ei anna sinulle oikeutta häiriköidä toisille anonyymeille, eikä myös ilmoitella nimimerkkejä suomi24:n sääntöjen mukaan.
        En usko sinua, että sinua vainotaan, olen sitä mieltä, että itse olet aiheuttanut tämän tilanteen, nyt etsit etsimällä riitaa jonkun anonyymin kommentista ja yhdistelet muita henkilöitä mielikuvituksesi mukaan, joita ei ole aikaisemmin esiintynyt tässä keskustelussa.
        Tämän hetkisen tilanteen mukaan olet ihan itse se "ristiretkeläinen sotakirveineen".


    • Anonyymi

      Pitää voida nussia joka paikassa. Ulkomailla saunat ovat aikoinaan olleet helpoimpia kohtaamispaikkoja.

    • Anonyymi

      On.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe