Tampere saunat

Anonyymi-ap

Onko Tampereella bi/Gay saunaa, jossa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä?

9

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaisi kyllä minua myös

• Anonyymi

Ei ole eikä sellaista Tampereelle tarvita.

• Pitääkö niitä just saunassa tavata??? Eikö muut paikat riitä?
      Sauna on aivan muuta varten, että sielä pitäisi rietastella.

• Anonyymi

Hoidata pääsi kuntoon jos se on mahdollista.

• Anonyymi

Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
        Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
        Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
        Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
        Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
        Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
        Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
        Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
        Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".

Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.

Tämäkö joka pyysi sinua laittamaan pääsi kuntoon? Sehän on anonyymi ja sinä sitten olet varma että se olisi joka tunnet ja alat nimittelemään ihan nimillä, eiköhän olisi parempi olla hiljaa ja lopettaa kaikenlainen yhdistelyt.
        Jos joku on ollut häiriöksi se ei anna sinulle oikeutta häiriköidä toisille anonyymeille, eikä myös ilmoitella nimimerkkejä suomi24:n sääntöjen mukaan.
        En usko sinua, että sinua vainotaan, olen sitä mieltä, että itse olet aiheuttanut tämän tilanteen, nyt etsit etsimällä riitaa jonkun anonyymin kommentista ja yhdistelet muita henkilöitä mielikuvituksesi mukaan, joita ei ole aikaisemmin esiintynyt tässä keskustelussa.
        Tämän hetkisen tilanteen mukaan olet ihan itse se "ristiretkeläinen sotakirveineen".

• Anonyymi

Pitää voida nussia joka paikassa. Ulkomailla saunat ovat aikoinaan olleet helpoimpia kohtaamispaikkoja.

• Anonyymi

On.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2005
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1717
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1686
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1463
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1238
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1112
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1000
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      899
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      887
    Aihe