Tampere saunat

Anonyymi-ap

Onko Tampereella bi/Gay saunaa, jossa voisi tavata samanhenkisiä ihmisiä?

9

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä minua myös

    • Anonyymi

      Ei ole eikä sellaista Tampereelle tarvita.

    • Pitääkö niitä just saunassa tavata??? Eikö muut paikat riitä?
      Sauna on aivan muuta varten, että sielä pitäisi rietastella.

      • Anonyymi

        Hoidata pääsi kuntoon jos se on mahdollista.


      • Anonyymi

        Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
        Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
        Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
        Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
        Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten he kuuluvat tähän keskusteluun saunasta?
        Onko tämä jokin sinun henkilökohtainen disinformaatio ristiretki heitä vastaan?
        Etkö ymmärrä, että liikut tuollaisilla kommenteilla heikoilla jäillä?
        Olet tämän kirjoittaja myös "Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Ei edes tällä palstalla."?
        Parasta kestää palaute jos itse kommentoi noin törkeästi. Olit Sinua ei halua kukaan tavata missään paikassa. Olit ansainnut tuon "hoidata pääsi kuntoon".

        Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kuule, tuo ei ole törkeää nähnytkään tuon erään kommentointiin verrattuna. Kannattaa katsoa asiaa laajemmin. Viitsi edes tähän kirjoittaa mitä hän on suustaan päästänyt. Ja kyllä se ”ristiretki” on toisinpäin.

        Tämäkö joka pyysi sinua laittamaan pääsi kuntoon? Sehän on anonyymi ja sinä sitten olet varma että se olisi joka tunnet ja alat nimittelemään ihan nimillä, eiköhän olisi parempi olla hiljaa ja lopettaa kaikenlainen yhdistelyt.
        Jos joku on ollut häiriöksi se ei anna sinulle oikeutta häiriköidä toisille anonyymeille, eikä myös ilmoitella nimimerkkejä suomi24:n sääntöjen mukaan.
        En usko sinua, että sinua vainotaan, olen sitä mieltä, että itse olet aiheuttanut tämän tilanteen, nyt etsit etsimällä riitaa jonkun anonyymin kommentista ja yhdistelet muita henkilöitä mielikuvituksesi mukaan, joita ei ole aikaisemmin esiintynyt tässä keskustelussa.
        Tämän hetkisen tilanteen mukaan olet ihan itse se "ristiretkeläinen sotakirveineen".


    • Anonyymi

      Pitää voida nussia joka paikassa. Ulkomailla saunat ovat aikoinaan olleet helpoimpia kohtaamispaikkoja.

    • Anonyymi

      On.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2950
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2174
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe