Ihmisten katseet?

Anonyymi-ap

Käykö täällä enää ketään järkevää transtaustaista vai onko täällä enää vain trolleja ja transsuilijoita? :D Olen jo useamman vuoden ollut testoilla ja ihan aluksi sain sellaisia kumpi tuo on-katseita, sitten ne alkoivat vähentyä ja minua katsoivat arvioivasti enää hyvin maskuliiniset naiset, sen jälkeen ei enää vuosiin juuri kukaan. Mutta nyt kun transasia on ollut todella tapetilla olen viime aikoina huomannut junissa, metrossa ym, että usea on katsonut minua vähän tarkemmin, vähän kuin pohtinut onkohan tuo "sellainen". Mähän en ole se kaikkein blendaavin transmies, ja olen aina ihmetellyt miksen herätä enemmän huomiota, mutta ehkä parta on ollut niin selkeä miehen merkki, etteivät ihmiset ole vaivautuneet pohtimaan sen tarkemmin. Oletteko huomanneet vastaavaa vai kuvittelenko vain?

10

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heippa, olen trans nainen, en ole huomannut isompaa muutosta.
      Enempi tuntuu että se on päivästä kiinni, joki katsoo uudestaan ja siinä se. En kylläkään pukeudu mitenkään provosoivasti, vaan koetan olla tavallinen nainen muiden joukossa.

    • Anonyymi

      En tiedä, koska harvemmin poistun kotoani Kaarinassa.

      • Anonyymi

        Ei kai eläkeläinen enää asu Kaarinassa?


    • Anonyymi

      Voi olla tai sitten vaan olet hermostunut asiasta ja luulet että ihmiset katsovat jotenkin pidempään.

      • Anonyymi

        En ollut edes ajatellut asiaa, aloin vaan huomata pikkuhiljaa katseita ja sitten aloin pohtia, että jaa niin, nythän transasioista on puhuttu paljon, liittyisikö siihen. Saatan toki kuvitellakin asian, siksi kysyinkin. Joskus 15 vuotta sitten, kun kävin tällä palstalla eräs transnainen valitti, että hän juuri ja juuri blendaa, mutta aina kun meikäläisistä on juttua mediassa hänen asiakkaansa alkavat katsoa häntä tarkemmin ja kyselevät oletkos sinä ollut mies.


    • Anonyymi

      Aloittajalle, olen huomannut samoin, jotkut naiset ovat katsoneet hiukkasen pitempään.

    • Anonyymi

      Sääntöjen vastaisena poistetaan kysymys oletko ftm vai mtf?

      • Anonyymi

        Älä odota logiikkaaa suomi24:ltä. Ehkä moderointi on ulkoistettu esimerkiksi Intiaan, eivätkä palvelukeskuksen työntekijät ymmärrä täysin mitä täällä puhutaan?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe