Ihmisten katseet?

Anonyymi-ap

Käykö täällä enää ketään järkevää transtaustaista vai onko täällä enää vain trolleja ja transsuilijoita? :D Olen jo useamman vuoden ollut testoilla ja ihan aluksi sain sellaisia kumpi tuo on-katseita, sitten ne alkoivat vähentyä ja minua katsoivat arvioivasti enää hyvin maskuliiniset naiset, sen jälkeen ei enää vuosiin juuri kukaan. Mutta nyt kun transasia on ollut todella tapetilla olen viime aikoina huomannut junissa, metrossa ym, että usea on katsonut minua vähän tarkemmin, vähän kuin pohtinut onkohan tuo "sellainen". Mähän en ole se kaikkein blendaavin transmies, ja olen aina ihmetellyt miksen herätä enemmän huomiota, mutta ehkä parta on ollut niin selkeä miehen merkki, etteivät ihmiset ole vaivautuneet pohtimaan sen tarkemmin. Oletteko huomanneet vastaavaa vai kuvittelenko vain?

11

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heippa, olen trans nainen, en ole huomannut isompaa muutosta.
      Enempi tuntuu että se on päivästä kiinni, joki katsoo uudestaan ja siinä se. En kylläkään pukeudu mitenkään provosoivasti, vaan koetan olla tavallinen nainen muiden joukossa.

• Anonyymi

En tiedä, koska harvemmin poistun kotoani Kaarinassa.

• Anonyymi

Ei kai eläkeläinen enää asu Kaarinassa?

• Anonyymi

Voi olla tai sitten vaan olet hermostunut asiasta ja luulet että ihmiset katsovat jotenkin pidempään.

• Anonyymi

En ollut edes ajatellut asiaa, aloin vaan huomata pikkuhiljaa katseita ja sitten aloin pohtia, että jaa niin, nythän transasioista on puhuttu paljon, liittyisikö siihen. Saatan toki kuvitellakin asian, siksi kysyinkin. Joskus 15 vuotta sitten, kun kävin tällä palstalla eräs transnainen valitti, että hän juuri ja juuri blendaa, mutta aina kun meikäläisistä on juttua mediassa hänen asiakkaansa alkavat katsoa häntä tarkemmin ja kyselevät oletkos sinä ollut mies.

• Anonyymi

Aloittajalle, olen huomannut samoin, jotkut naiset ovat katsoneet hiukkasen pitempään.

• Anonyymi

Sääntöjen vastaisena poistetaan kysymys oletko ftm vai mtf?

• Anonyymi

Älä odota logiikkaaa suomi24:ltä. Ehkä moderointi on ulkoistettu esimerkiksi Intiaan, eivätkä palvelukeskuksen työntekijät ymmärrä täysin mitä täällä puhutaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2005
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1717
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1686
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1463
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      156
      1238
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1112
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1000
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      899
    9. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      889
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      887
    Aihe