Käykö täällä enää ketään järkevää transtaustaista vai onko täällä enää vain trolleja ja transsuilijoita? :D Olen jo useamman vuoden ollut testoilla ja ihan aluksi sain sellaisia kumpi tuo on-katseita, sitten ne alkoivat vähentyä ja minua katsoivat arvioivasti enää hyvin maskuliiniset naiset, sen jälkeen ei enää vuosiin juuri kukaan. Mutta nyt kun transasia on ollut todella tapetilla olen viime aikoina huomannut junissa, metrossa ym, että usea on katsonut minua vähän tarkemmin, vähän kuin pohtinut onkohan tuo "sellainen". Mähän en ole se kaikkein blendaavin transmies, ja olen aina ihmetellyt miksen herätä enemmän huomiota, mutta ehkä parta on ollut niin selkeä miehen merkki, etteivät ihmiset ole vaivautuneet pohtimaan sen tarkemmin. Oletteko huomanneet vastaavaa vai kuvittelenko vain?
Ihmisten katseet?
11
343
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa, olen trans nainen, en ole huomannut isompaa muutosta.
Enempi tuntuu että se on päivästä kiinni, joki katsoo uudestaan ja siinä se. En kylläkään pukeudu mitenkään provosoivasti, vaan koetan olla tavallinen nainen muiden joukossa. - Anonyymi
En tiedä, koska harvemmin poistun kotoani Kaarinassa.
- Anonyymi
Ei kai eläkeläinen enää asu Kaarinassa?
- Anonyymi
Voi olla tai sitten vaan olet hermostunut asiasta ja luulet että ihmiset katsovat jotenkin pidempään.
- Anonyymi
En ollut edes ajatellut asiaa, aloin vaan huomata pikkuhiljaa katseita ja sitten aloin pohtia, että jaa niin, nythän transasioista on puhuttu paljon, liittyisikö siihen. Saatan toki kuvitellakin asian, siksi kysyinkin. Joskus 15 vuotta sitten, kun kävin tällä palstalla eräs transnainen valitti, että hän juuri ja juuri blendaa, mutta aina kun meikäläisistä on juttua mediassa hänen asiakkaansa alkavat katsoa häntä tarkemmin ja kyselevät oletkos sinä ollut mies.
- Anonyymi
Aloittajalle, olen huomannut samoin, jotkut naiset ovat katsoneet hiukkasen pitempään.
- Anonyymi
Sääntöjen vastaisena poistetaan kysymys oletko ftm vai mtf?
- Anonyymi
Älä odota logiikkaaa suomi24:ltä. Ehkä moderointi on ulkoistettu esimerkiksi Intiaan, eivätkä palvelukeskuksen työntekijät ymmärrä täysin mitä täällä puhutaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442