VASTATKAA! Muuttarilla seksi ongelma!

Anonyymi-ap

Minun on pakko kirjoittaa tänne kun en tunnu muuten saavani ääntäni kuuluviin. Se on tärkeä ja vaivannut mieltäni pitkään ja kaverien myös. Toimin monien hiljaisempien ääni torvena.

Seksualisuuteni on maailmalla trendikkäistä trendikkäin, olen Muuttari (seasonally changing sexuality). Minusta vaan on epäreilua kun kaikki luokkakaverini (transit, muunsukupuoliset, lolitat, gender fluidit, monisukupuoliset, neutrit, agenderit, queerit, demiseksuaaliset, panseksuaaliset jne.) saavat vapautuksen monilta tunneilta ja saavat mennä monta kertaa viikossa koulupsykologin ja psykiatrisen sairaan hoitajan vastaanotolle. He saavat usein myös erityisopetusta ja kehuja. Minä en. Tuntuu siltä, että seksuaalisuuttani ei oteta tosissaan ja olen nähnyt sen eteen kuitenkin paljon vaivaa vaikka vaikeaa onkin.

Myös sateenkaariliikkeen täytyisi hieman ajatella. Ovatko he jälkeen jääneitä? Meille Muuttareille ei sateenkaarilipussa ole ollenkaan sävyä, sellainen on lisättävä! Nykyisessä lipussa värejä on kuusi, siihen sopisi hyvin vaikka ruskea keltaisen ja vihreän raidan väliin. Lesboillakin on oma lippu, täytyykö meidän Muuttareidenkin luoda kokonaan oma lippu vai?

Koulussamme on jo sukupuolineutraaleja vessoja, kaikki muut täytyy sulkea tai niissä käymisestä pitää rangaista. Vaadimme myös, että koulun liikuntatilojen ja uima hallien suihkuista tehdään neutraaleja, ei enää jakoa ”poikien” ja ”tyttöjen” suihkuihin. Minä haluan käydä molemmissa ja minulla on siihen oikeus, sama vaikka kuinka tuijottavat ja pulikoivat.

Olemme perustaneet tyyppien kanssa Hate Hetero-liikkeen, sillä vaadimme kaikkien seksuaalisuiden hyväksymistä. Meidän mielestä sukupuoli-identiteettejä täytyy saada lisää, jotta heterot saadaan vihdoin vähemmistöön. Vaadimme heterojen dominoinnin lopettamista. Heterous näkyy räikeästi kaikkialla. Kieltäydymme ostamasta Reissumies-leipää ennen kuin sen nimi muutetaan Reissutyypiksi. Revimme kaupoissa Me Naiset-lehtien kansisivut irti kunnes nimi muutetaan vaikka Me Henkilöt’ksi. Muitakin keinoja keksitään. Siitäs saavat!

Vielä on paljon tekemistä että saamme yhteiskunnalta heterojen oikeudet ja unisex-velvollisuudet.

Conne, 15v

8

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienosti kirjoitettu! Tsemppiä sinulle ja kaikille muille muuttareille!

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kaikki muuttarit nyt kommentoikaa! Ollaan sivusta katsojia ja trans henkilöiden leikki kaluja ja gos playeiden naurun aiheita. Muutos saatava!


    • Anonyymi

      Muutos on tulossa. Ollaan perustamassa tyyppien kanssa muuttari-yhdistystä johon hyväksytään syrjimättä vain muuttareita. Heterojen tai leikkaus hoitolaisten turha yrittää innostua toimintaamme.

    • Anonyymi

      Uuden hallituksen on vihdoin puututtava muuttareiden oikeuteen! Kyllä alkaa kyllästyttämään kun katsoa sivusta voi hetero-demagogiaa kun villiydytään kuin Natsi-saksassa.

    • Anonyymi

      Mitä??? 😂😂😂😂 haha mikä nuoria nykyään vaivaa? Vai onko tämä nykyteinien vitsi?? Apua.

      • Anonyymi

        Tää on joku trolli 100%, älä huoli


    • Anonyymi

      Ensiksi täytyy perustaa ry jolle kirjoitetaan toiminta suunnitelma . Sellainen kannattaa pyytää asiaan perehtyneeltä yliopistolta . Sen jälkeen avustushakemus ministeriölle , muutama johtohenkilö pitäisi olla uussuomalainen . Yhteydenottoja lehdistöön voimaanuttavia juttuja .

    • Anonyymi

      Persuissakin on muuttari jos toinenkin. Siinähän kieltävät holokaustit ja kun tietää että naisten vessassa käyvät tuijottamassa. Asialle täytyy tehdä jotakin!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe