Minun on pakko kirjoittaa tänne kun en tunnu muuten saavani ääntäni kuuluviin. Se on tärkeä ja vaivannut mieltäni pitkään ja kaverien myös. Toimin monien hiljaisempien ääni torvena.
Seksualisuuteni on maailmalla trendikkäistä trendikkäin, olen Muuttari (seasonally changing sexuality). Minusta vaan on epäreilua kun kaikki luokkakaverini (transit, muunsukupuoliset, lolitat, gender fluidit, monisukupuoliset, neutrit, agenderit, queerit, demiseksuaaliset, panseksuaaliset jne.) saavat vapautuksen monilta tunneilta ja saavat mennä monta kertaa viikossa koulupsykologin ja psykiatrisen sairaan hoitajan vastaanotolle. He saavat usein myös erityisopetusta ja kehuja. Minä en. Tuntuu siltä, että seksuaalisuuttani ei oteta tosissaan ja olen nähnyt sen eteen kuitenkin paljon vaivaa vaikka vaikeaa onkin.
Myös sateenkaariliikkeen täytyisi hieman ajatella. Ovatko he jälkeen jääneitä? Meille Muuttareille ei sateenkaarilipussa ole ollenkaan sävyä, sellainen on lisättävä! Nykyisessä lipussa värejä on kuusi, siihen sopisi hyvin vaikka ruskea keltaisen ja vihreän raidan väliin. Lesboillakin on oma lippu, täytyykö meidän Muuttareidenkin luoda kokonaan oma lippu vai?
Koulussamme on jo sukupuolineutraaleja vessoja, kaikki muut täytyy sulkea tai niissä käymisestä pitää rangaista. Vaadimme myös, että koulun liikuntatilojen ja uima hallien suihkuista tehdään neutraaleja, ei enää jakoa ”poikien” ja ”tyttöjen” suihkuihin. Minä haluan käydä molemmissa ja minulla on siihen oikeus, sama vaikka kuinka tuijottavat ja pulikoivat.
Olemme perustaneet tyyppien kanssa Hate Hetero-liikkeen, sillä vaadimme kaikkien seksuaalisuiden hyväksymistä. Meidän mielestä sukupuoli-identiteettejä täytyy saada lisää, jotta heterot saadaan vihdoin vähemmistöön. Vaadimme heterojen dominoinnin lopettamista. Heterous näkyy räikeästi kaikkialla. Kieltäydymme ostamasta Reissumies-leipää ennen kuin sen nimi muutetaan Reissutyypiksi. Revimme kaupoissa Me Naiset-lehtien kansisivut irti kunnes nimi muutetaan vaikka Me Henkilöt’ksi. Muitakin keinoja keksitään. Siitäs saavat!
Vielä on paljon tekemistä että saamme yhteiskunnalta heterojen oikeudet ja unisex-velvollisuudet.
Conne, 15v
VASTATKAA! Muuttarilla seksi ongelma!
9
425
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti kirjoitettu! Tsemppiä sinulle ja kaikille muille muuttareille!
- Anonyymi
Juuri näin. Kaikki muuttarit nyt kommentoikaa! Ollaan sivusta katsojia ja trans henkilöiden leikki kaluja ja gos playeiden naurun aiheita. Muutos saatava!
- Anonyymi
Muutos on tulossa. Ollaan perustamassa tyyppien kanssa muuttari-yhdistystä johon hyväksytään syrjimättä vain muuttareita. Heterojen tai leikkaus hoitolaisten turha yrittää innostua toimintaamme.
- Anonyymi
Uuden hallituksen on vihdoin puututtava muuttareiden oikeuteen! Kyllä alkaa kyllästyttämään kun katsoa sivusta voi hetero-demagogiaa kun villiydytään kuin Natsi-saksassa.
- Anonyymi
Mitä??? 😂😂😂😂 haha mikä nuoria nykyään vaivaa? Vai onko tämä nykyteinien vitsi?? Apua.
- Anonyymi
Tää on joku trolli 100%, älä huoli
- Anonyymi
Ensiksi täytyy perustaa ry jolle kirjoitetaan toiminta suunnitelma . Sellainen kannattaa pyytää asiaan perehtyneeltä yliopistolta . Sen jälkeen avustushakemus ministeriölle , muutama johtohenkilö pitäisi olla uussuomalainen . Yhteydenottoja lehdistöön voimaanuttavia juttuja .
- Anonyymi
Persuissakin on muuttari jos toinenkin. Siinähän kieltävät holokaustit ja kun tietää että naisten vessassa käyvät tuijottamassa. Asialle täytyy tehdä jotakin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768