Olen ajatellut jos purkaisin kihlauksemme. Historiaa emännän kanssa takana kohta 20-vuotta. 3 lasta. Kihloissa noin 5-vuotta. Olemme n:40v pari.
En saa keskusteltua emännän kanssa parisuhde ongelmiamme selväksi. Hän ei vaan puhu. Jos haluaa olla sulkeutunut ihminen nykyään niin mikä ratkasuksi. Naimisiinmenoa en hänen kanssaan voisi enään edes kuvitella helposti. Vaatisi paljon työtä hänen puolelta.
Ajatuksena on ollut ilkeyttäni ottaa sormus häneltä vain pois ja olla hiljaa. Tai käydä puristamassa koko sormus ruttuun ruuvipenkissä ja laittaa se hyllylle johon hän laskee sen yöksi. Jos minulle tehdään paha olo ja ahdistus. Miksen voi jakaa sitä. On vain tunne että olemme lasten takia yhdessä. Ja vain kämppiksiä. Hän ei tähän yhdy.
Kihlauksen purku
Anonyymi-ap
1
798
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko tosissasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627