Minulla on piaggio nrg niin mikä olisi siihen kaikista alhaalta vetävin tehoputki? Olen kuullut, että leovince zx, leovince tt handmade, giannelli go ja giannelli extra v2 olisi alhaalta vetäviä mutta en ole varma ja onko kannattaavaa pitää vakioputki josta on otettu kaikki kurit pois. Ja olen kans kuullut, että ei olisi olemassa alvääntö tai kierrosputkia, että joissain tehoputkissa on vain laajempi kierros alue ja, että variaattori oikeen säädettynä olisi koko ajan kierros alueella.
Skootterin tehoputket
7
782
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noitten lelujen kanssa kannata lähteä leikkimään. Ajat aikasi ja säästät nuo leikkirahat siihen asti kun saat ostaa isomman ja paremman mopon.
- Anonyymi
Ja kuka haluaa nyky päivänä ostaa kevarin kun bensan hinnat on jeesuksessa asti ellei hanki mitään ruisku 125 mankia:D
- Anonyymi
Hei minä en pyytänyt pistää turhaa paskaa kommentteihin vaan haluan tehoputkiin liittyvät tiedot kiitos:) ja eihän se sinun rahasta mene.
- Anonyymi
Olen saanut tiedon kun olen nyt tutkinut noita tehoputki paras tehoputki on stage6 pro replica mk2 kun nettiin kirjoittaa, että mikä on paras tehoputki skootteriin niin siinä lukee, että dynossa ollaan parhaat ja isoimmat tehot saatu stage6 pro replicasta mutta siitä on tuo parempi versio mk2 koska se on vielä alavääntöisempi. Ei enää tarvitse vastata.
- Anonyymi
Suora 2,5 tuuman rosteri putki ilman vaimenninta. Tehoa lisää 30% . Lisäksi naapuritkin kuulee kun saapuu kotio.
- Anonyymi
paras on voca tai yasunin tehari
:- - Anonyymi
Viritys katsotaan onnistuneeksi, jos teho ei pudonnut yli 30 %.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589