Minulla on piaggio nrg niin mikä olisi siihen kaikista alhaalta vetävin tehoputki? Olen kuullut, että leovince zx, leovince tt handmade, giannelli go ja giannelli extra v2 olisi alhaalta vetäviä mutta en ole varma ja onko kannattaavaa pitää vakioputki josta on otettu kaikki kurit pois. Ja olen kans kuullut, että ei olisi olemassa alvääntö tai kierrosputkia, että joissain tehoputkissa on vain laajempi kierros alue ja, että variaattori oikeen säädettynä olisi koko ajan kierros alueella.
Skootterin tehoputket
7
1272
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noitten lelujen kanssa kannata lähteä leikkimään. Ajat aikasi ja säästät nuo leikkirahat siihen asti kun saat ostaa isomman ja paremman mopon.
- Anonyymi
Ja kuka haluaa nyky päivänä ostaa kevarin kun bensan hinnat on jeesuksessa asti ellei hanki mitään ruisku 125 mankia:D
- Anonyymi
Hei minä en pyytänyt pistää turhaa paskaa kommentteihin vaan haluan tehoputkiin liittyvät tiedot kiitos:) ja eihän se sinun rahasta mene.
- Anonyymi
Olen saanut tiedon kun olen nyt tutkinut noita tehoputki paras tehoputki on stage6 pro replica mk2 kun nettiin kirjoittaa, että mikä on paras tehoputki skootteriin niin siinä lukee, että dynossa ollaan parhaat ja isoimmat tehot saatu stage6 pro replicasta mutta siitä on tuo parempi versio mk2 koska se on vielä alavääntöisempi. Ei enää tarvitse vastata.
- Anonyymi
Suora 2,5 tuuman rosteri putki ilman vaimenninta. Tehoa lisää 30% . Lisäksi naapuritkin kuulee kun saapuu kotio.
- Anonyymi
paras on voca tai yasunin tehari
:- - Anonyymi
Viritys katsotaan onnistuneeksi, jos teho ei pudonnut yli 30 %.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1596447
- 511864
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441570- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887