Minulla on piaggio nrg niin mikä olisi siihen kaikista alhaalta vetävin tehoputki? Olen kuullut, että leovince zx, leovince tt handmade, giannelli go ja giannelli extra v2 olisi alhaalta vetäviä mutta en ole varma ja onko kannattaavaa pitää vakioputki josta on otettu kaikki kurit pois. Ja olen kans kuullut, että ei olisi olemassa alvääntö tai kierrosputkia, että joissain tehoputkissa on vain laajempi kierros alue ja, että variaattori oikeen säädettynä olisi koko ajan kierros alueella.
Skootterin tehoputket
7
1708
Vastaukset
- Anonyymi
Ei noitten lelujen kanssa kannata lähteä leikkimään. Ajat aikasi ja säästät nuo leikkirahat siihen asti kun saat ostaa isomman ja paremman mopon.
- Anonyymi
Ja kuka haluaa nyky päivänä ostaa kevarin kun bensan hinnat on jeesuksessa asti ellei hanki mitään ruisku 125 mankia:D
- Anonyymi
Hei minä en pyytänyt pistää turhaa paskaa kommentteihin vaan haluan tehoputkiin liittyvät tiedot kiitos:) ja eihän se sinun rahasta mene.
- Anonyymi
Olen saanut tiedon kun olen nyt tutkinut noita tehoputki paras tehoputki on stage6 pro replica mk2 kun nettiin kirjoittaa, että mikä on paras tehoputki skootteriin niin siinä lukee, että dynossa ollaan parhaat ja isoimmat tehot saatu stage6 pro replicasta mutta siitä on tuo parempi versio mk2 koska se on vielä alavääntöisempi. Ei enää tarvitse vastata.
- Anonyymi
Suora 2,5 tuuman rosteri putki ilman vaimenninta. Tehoa lisää 30% . Lisäksi naapuritkin kuulee kun saapuu kotio.
- Anonyymi
paras on voca tai yasunin tehari
:- - Anonyymi
Viritys katsotaan onnistuneeksi, jos teho ei pudonnut yli 30 %.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1166166Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto605109SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun604228SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963819Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost113604Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1193151SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522536Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352469Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat642217Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val231561