Mä oon 12 koht 13 vuotias tyttö. Oon halunnu ny vuoden hamsteria ja oon kysyny ja kysyny mut aina sama ei! Mul on rahaa et siitä ei tulis pulaa mut miten saan vanhemmat suostumaan kun ne ei halua?! Äidillä on ollu lapsuudessa hamsteri mutta ei silti ei halua vaikka tietää että oon vastuullinen! Ja iskä on taas vähän vaikeampi tapaus :,(. Iskäl on ollu vaan koira lapsuudessa joten sil ei oo mitään tietoo hamstereista. Ja meil on jo täl hetkellä 4 koiraa,1 kissa ja yks heppa 😅. Mut siis mä itte olisin maksamassa mut ne ei vaan millään suostu!
Toivon et joku vastais ja antas jonkun kikan millä ne suostus!(Oon tehny jo vanomuksen et lupaan hoitaa ja yms)
MITEN SAAN MUN VANHEMMAT SUOSTUMAAN HAMSUUN?
Anonyymi-ap
1
248
Vastaukset 1
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177336710
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483