Lapset ärsyttää

Anonyymi-ap

Mitä tehdä uusperheessä bonuslapsien aiheuttamalle ärsytykselle? Onko vaan kestettävä? On päiviä jolloin jaksan olla pirteä ja hyväntuulinen ja päiviä jolloin ihan kaikki lasten käytöksessä ja olemuksessa aiheuttaa ärsytystä

48

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun nyt olet saanut miehen kiikkiin alkaa exän ja lasten haukkumeinen ja ajaminen pois meihen mielestä ja sen jälkeen syyttäminen miehenlapsia ja exää omista ongelmistaan. Näistä tunnistää perheenrikojan, ja heitä on pilvin pimein.
      Usein naikkoset jotka rikkoo perheen ovat epäonnistuneita kaikessa, työttömiä, heillä ei ole ystäviä ei mitään ilon aihetta, juoppoja useimite ja kapakkakeijuja.
      Siksi heillä ei ole tajua siitä miltä tuntu miehestä ja lapista ja ez vaimosta pakkoerota.
      Yleensä mies lähtee lapsettoman sutturan matkaan tosi helposti
      Naisille lapset ovat tärekeimmät kuin uudet miehet, miehet taas haluaa sitä vapautta lapsista, uusia seikkailuita, ja eivät ymmrrä että nämä epätoivoiset suturat elää niiden siivellä, kunmiehen rahat loppuu etsitään uusi urhi. Niitä kyllä kierot naiset saavati hme kyllä.häpeä jos osaat.

    • Anonyymi

      Tuota.. Ensinnäkin.. Olen mies. Ja toiseksi minulla ei ole aavistustakaan mitä puhut. Aivan pimeitä juttuja jotka ei liity asiaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Se on aina esillä sutturoimassa tässä ketjussa. Katkera ihminen joka purkaa vihaansa kaikkiin naisiin jotka ovat avioituneen jonkun exän kanssasi tartte välittää siitä , sairas kun on.


    • Anonyymi

      Ota pami. Lapset nyt vaan ovat ärsyttäviä, enkä ymmärrä miksi ihmiset ylipäätään haluavat lisääntyä.

    • Anonyymi

      Kyllä sinä tiesit jo suhteen alussa että nämä lapset olivat olemassa.

      Miksi sinua ärsyttää , se on siksi , että et ole kypsä suhteeseen missä on bonus lapsia etkä osaa käsitellä heidän läsnäolostaan tuovaa ärsytystä, sillä syy on kateus , kun tiedät että miehesi on joskus rakastanut exäänsä ja hankkinut lapset.
      Olen nähnyt lähipiirissä mitä tälläinen nainen saa aikaan , kaksi pientä,poikaa ei saanut tulla lopulta isänsä luo kun joka kerta oli jotakin mitä nainen vaati heiltä , ja jos eivät osanneet niin riita.
      Lopulta lapset eivät menneet enää isänsä luo , ja nainen on tyytyväinen miehen kanssa hankittuihin kahteen ” omaan ” lapseen jotka eivät häntä ärsytä koska on ne synnyttänyt.

      Mutta nämä unohdetut lapset eivät käy vieläkään isäänsä katsomassa , ja toinen heistä on jo isä itsekkin .
      Joten seurailen sivusta miten karma näyttäytyy tälle bonus lasten kieltäjälle joka ei sietänyt kahta pientä poikaa , lasten isän kodissa sillä olen vakuuttunut siitä että tämä nainen saa itse tulla kokemaan miten on silloin kun ei kelpaa.

      Näille kahdelle unohdetuille pojalle on käynyt silti hyvin elämässä, molemmilla hyvä ammatti m ja äiti turvana kun tarvitsevat kuuntelijaa .
      Joten kun jokainen jaksaisi muistaa että jos uudella puolisolla on lapsia ennestään että heitä on kohdeltava nätisti, eikä vieroittaa isästään, sillä he eivät voinsille mitään että ivat olemassa. Niin että ei muuta miehen kanssa yhteen jos lapset ärsyttää.
      Itse olen myöskin sellainen lapsi joka ei saanut tavata tossusankari isääni koskaan eron jälkeen ä joten voin huonosti joka kerran kun näen näitä bonuslapsia koskevia kirjoituksia .lapsen tulee saada olla molemmille vanhemmilleen rakastettu lapsi, eikä haittaa jos se bonus äitikin rakastais näitä lapsia

      • Anonyymi

        Sellanen keittiöpsykologi siellä apteekin hylly vastauksineen. Ei ole minkäänlaista kateutta, mielestäni lasten biologinen isä on ihan mukava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen keittiöpsykologi siellä apteekin hylly vastauksineen. Ei ole minkäänlaista kateutta, mielestäni lasten biologinen isä on ihan mukava tyyppi.

        Kyllä nämä asiat on usein niin että se isän nainen on kateellinen lapsille, työssäni nähnyt näitä tapauksia tarpeeksi .
        Ja melkein aina se uusi nainen kokee miehen lapset ärsyttävinä .
        Mutta toisin on silloin kun se uusi tulokas perheessä on mies, harvoin kuulee että miehet olisivat ärsyyntyneitä naisen lapsiin.
        Niin että en sanonut mitenkään pahalla , ainoastaan kokemuksista
        Ja sinä näytit pikku vastauksellasi mikä olet , alat arvostelemaan vaikka et tiedä toisen ammatista mitään, et ole kuulemma kateellinen, miksi sitten ärsyttää kun lapset tapaavat tekijäänsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä asiat on usein niin että se isän nainen on kateellinen lapsille, työssäni nähnyt näitä tapauksia tarpeeksi .
        Ja melkein aina se uusi nainen kokee miehen lapset ärsyttävinä .
        Mutta toisin on silloin kun se uusi tulokas perheessä on mies, harvoin kuulee että miehet olisivat ärsyyntyneitä naisen lapsiin.
        Niin että en sanonut mitenkään pahalla , ainoastaan kokemuksista
        Ja sinä näytit pikku vastauksellasi mikä olet , alat arvostelemaan vaikka et tiedä toisen ammatista mitään, et ole kuulemma kateellinen, miksi sitten ärsyttää kun lapset tapaavat tekijäänsä .

        Nyt olikin kysymys miehestä , jota ärsyttää naisensa mukulat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä asiat on usein niin että se isän nainen on kateellinen lapsille, työssäni nähnyt näitä tapauksia tarpeeksi .
        Ja melkein aina se uusi nainen kokee miehen lapset ärsyttävinä .
        Mutta toisin on silloin kun se uusi tulokas perheessä on mies, harvoin kuulee että miehet olisivat ärsyyntyneitä naisen lapsiin.
        Niin että en sanonut mitenkään pahalla , ainoastaan kokemuksista
        Ja sinä näytit pikku vastauksellasi mikä olet , alat arvostelemaan vaikka et tiedä toisen ammatista mitään, et ole kuulemma kateellinen, miksi sitten ärsyttää kun lapset tapaavat tekijäänsä .

        Ei ärsytä yhtään millään tapaa että kukaan tapaa ketään.. Ihme oletuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olikin kysymys miehestä , jota ärsyttää naisensa mukulat.

        Niinhän täällä voi sanoa, mutta mistä sinä tiedät? Ja jos sinä olet ap, niin mikä sinua estää sanomasta että olet mies... kun kukaan ei sitä tiedä?? Täällä on helppoa olla maikka mollamaija tai mörökölli!

        T Prisessa Ruusunen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä voi sanoa, mutta mistä sinä tiedät? Ja jos sinä olet ap, niin mikä sinua estää sanomasta että olet mies... kun kukaan ei sitä tiedä?? Täällä on helppoa olla maikka mollamaija tai mörökölli!

        T Prisessa Ruusunen ;)

        Opettele lukemaan hän vastasi sun ekaan kommentiisi, että on mies, tuolla alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän täällä voi sanoa, mutta mistä sinä tiedät? Ja jos sinä olet ap, niin mikä sinua estää sanomasta että olet mies... kun kukaan ei sitä tiedä?? Täällä on helppoa olla maikka mollamaija tai mörökölli!

        T Prisessa Ruusunen ;)

        Toi jankkaja elää jossain omassa harhamaailmassaan. Selvä, olen sitten nainen ja rikon perheitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olikin kysymys miehestä , jota ärsyttää naisensa mukulat.

        Jos on kysymys miehestä niin aika harvinaista sinänsä että miestä ärsyttää!sillä useat naiset kertovat aina että uusi mies on todella kiltti ja aina ystävällinen , jos ärsyttää toisen lapset niin ei kai kukaan pakota jäämään tilanteeseen jossa toisen lapsista tulee kompastuskivi .


      • Anonyymi

        No johan on taas oletukset että kaikki menee kaikilla aina saman kaavan mukaan 😅 pakko olla kateellinen jos ei toisen lapset miellytä...
        Minä olen nainen, muutin yhteen miehen kanssa jolla 2 lasta, itselläni ei ole lapsia. Rehellisesti kokemukseni lapsista oli ennen sitä lähes olematon, ikinä en ole lasten kanssa oikein osannut olla mutta uskaltauduin suhteeseen koska tiesin että lapset ovat täällä vain vuoroviikonloppuina. Kyllä, lapset ovat lähes alusta alkaen ärsyttäneet aivan suunnattomasti, toinen pojista ei osaa olla hetkeäkään hiljaa, vaatii jatkuvaa huomiota, ei osaa istua sekuntiakaan paikallaan ja on vain suunnattoman ärsyttävä. Ei, se ei tarkoita että olen kateellinen kenellekään yhtään mistään. Se tarkoittaa vain sitä että vaati tämän suhteen ja yhteenmuuton että ymmärsin itsestäni sen etten todellakaan ole lapsi ihminen, en silti ikinä ole näyttänyt lapsille sitä etten välitä heistä enkä iki maailmassa estäisi tai kieltäisi lapsia tapaamasta isäänsä.

        Minä poistun itse mahdollisuuksien mukaan kotoota kun lapset tulevat meille, en väitä etteivät lapset ehkä jossain kohtaa huomaa tai ymmärrä että en halua olla kotona heidän ollessaan täällä, mutta se ei haittaa minua. En minä odota että heidän pitäisi tykätä minustakaan ja jos aikuisina haluavat vihata minua sen takia että olin tällainen niin siinähän vihaavat. Jos taas miestäni alkaisi käytökseni häiritsemään niin sen kun heittää minut pihalle, mutta toistaiseksi tämä järjestely on toiminut.

        Sinulle sanon sen verran että on ikävää että et saanut tavata isääsi. Mutta oletko miettinyt kenen syy se oikeasti on ollut? Monesti kun ne on ne omat äidit jotka kieltää lapsiaan menemästä isälleen tai kertoilee lapsilleen tarinoita siitä miten hirveä isä heillä on jotta lapset eivät enää itse sinne haluaisi, kun nämä äidit ovat mustasukkaisia tai katkeria siitä että mies jätti tai löysi uuden naisystävän. Jos taas isän uusi naisystävä kieltää miestä tapaamasta lapsiaan, niin kyllä, se on väärin naiselta mutta on kuitenkin loppujen lopuksi mies itse joka valitsee kuunnella ja totella tätä naista ja silloin se on ihan se isä itse joka on huono ihminen ja hylkäsi lapsensa.

        Näissä uusperhe asioissa tuntuu aina vallitsevan se ajattelu tapa että se äidin tai isän, useimmiten isän, uusi kumppani on jostain syystä se kaiken pahan alku ja juuri, ja me emme saisi koskaan ikinä valittaa mistään tai sanoa mistään koska itse valitsimme lapsellisen kumppanin ja kaikki siihen liittyvä pitäisi ottaa hymyillen vastaan, rakastaa niitä bonuslapsia kuin omiaan paitsi että et saa ärsyyntyä, suuttua, komentaa tai tunte ainoatakaan negatiivista tunnetta koska tämä on selvästi vain niiden oikeiden vanhempien oikeus.


    • Anonyymi

      Olis kannattanut ajatella.

    • Anonyymi

      Miksi pitää perustaa uusi perhe? Miksi ei voi serustella ja asua eri osoiteet. Kohdata vikonoput ja lomalla.Niin ei noita arkisia ongelmia siihen tule lainkaan.Onko kyse kuitenkin jonkunmoinen taloudellinen hyöty? Toinen isopalkainen ymm?Usein exän laset ärsytää muistasukkaisuuden takia. Muistuttavat siitä ex.stä ulkonäön mukaan.Kuin sitä joku oli joskus sinua tärkeämpi ihminen ja nistä on muistossa ihan elävänä livenäRAKUSLAPSET SIINÄ.Joskus se nykyinen avo kumpani tai avio puoliso on Palavsti rakastanut muita kuin sinua.Onhan nuo lapset todistus sinä elävänä aina tai vuorovikoinaHesa 8.2.23

    • Anonyymi

      Ei ole uusioperheitä, on vaan ydinperhe ja yh perhe. Rankkaa kertoa teille järkeä täällä joka päivä monta kertaa.
      Uusi perhe on kun naimisiin on menneet mies ja nainen joille on syntynyt yhteinen lapsi. Se on uusi perhe. Samoin se on ydinperhe.
      Yksinhuoltajaperhe on kun miehen on vienyt suttura ja vaimo jää yksin lasten kanssa. Onneksi jää kun mies hylkää.

      Mikä on bonuslapsi? Se on ihan uusi minulle. Yhteiset lapset ovat elämän bonuksia.

      Ekä se on sitten se ottolapsi kun adoptoidaan lastenkodista vieras lapsi.

      • Anonyymi

        Niin sulle se ero ottaa aina vaan voimille vuosien takaa , joten eikö olis jo aika vaihtaa levyä , alkaa tuntumaan aika kuluneelta


      • Anonyymi

        Älä jankuta ja vääristele päivän selviä asioita, kantsis ottaa asioista selvää, ennenkö kirjoittaa tänne, suttura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sulle se ero ottaa aina vaan voimille vuosien takaa , joten eikö olis jo aika vaihtaa levyä , alkaa tuntumaan aika kuluneelta

        Kenelle sinä vastasit? En ole eronnut ja mieheni nauraa näille hulluille sutturoille täällä. Ollaan oltu niin kauan yhdessä kun vaan muistan, ja yhteisiä lapsia on on koko suku tallessa, on kaikki mitä yhdessä on eletty... älä sinä kuvittele että kaikille käy samoin kuin sinulle, miehet ei pysy sun vierellä sen kerran kun niitä saat, ja olet yksin, ystävät kaikonneet, ja suku lähtenyt, ja lapsia sulla ei ole koskaan ollutkaan. Yksinäisyys tekee tuota, kuvtteellista elämää. Yritäkestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä vastasit? En ole eronnut ja mieheni nauraa näille hulluille sutturoille täällä. Ollaan oltu niin kauan yhdessä kun vaan muistan, ja yhteisiä lapsia on on koko suku tallessa, on kaikki mitä yhdessä on eletty... älä sinä kuvittele että kaikille käy samoin kuin sinulle, miehet ei pysy sun vierellä sen kerran kun niitä saat, ja olet yksin, ystävät kaikonneet, ja suku lähtenyt, ja lapsia sulla ei ole koskaan ollutkaan. Yksinäisyys tekee tuota, kuvtteellista elämää. Yritäkestää.

        Ei sulla mitään miestä ole , eikä lapsia , eikä muita ystäviä, kun ”suoli24” , olet yksinäinen alkoholisoitunut, katkera suttura.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä vastasit? En ole eronnut ja mieheni nauraa näille hulluille sutturoille täällä. Ollaan oltu niin kauan yhdessä kun vaan muistan, ja yhteisiä lapsia on on koko suku tallessa, on kaikki mitä yhdessä on eletty... älä sinä kuvittele että kaikille käy samoin kuin sinulle, miehet ei pysy sun vierellä sen kerran kun niitä saat, ja olet yksin, ystävät kaikonneet, ja suku lähtenyt, ja lapsia sulla ei ole koskaan ollutkaan. Yksinäisyys tekee tuota, kuvtteellista elämää. Yritäkestää.

        Äläs Lässy puhu paskaa ,ei sulla ole ikinä ollut kunnon miestä, exäsikin oli munaton sukulais pojankloppi ,ja hiukan yksinkertainen ,joka tanssi ripaskaa ,kun sinä tahtia löit , mutta kyllästy sun terrorisointiisi ja löyty äijästä sitte sen verran munaa ,et lähti toisen matkaan. Mene töihin sieltä saat rahaa, ja sisältöä elämääsi.
        Nyt sinä fantasioit täällä uudesta äijästä lapsineen ,jota haluaisit pompottaa, mutta se ei koskaan toteudu, yksin elät vanhuutesi katkerana, viinan ja "suoli"24 kera.


    • Anonyymi

      Mitäs siinä kitiset? Olisit jättänyt lapsekkaan miehen nappaamatta ja sama miehille. Etkö vapaata saannut?

      • Anonyymi

        Melkein kaikilla 40 vuotiailla naisilla ja myös miehillä on jo elämää takana, jos ei niin sillon on jotain vinossa, harvemmin enää kunnon sinkkuja noista ikäluokista löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein kaikilla 40 vuotiailla naisilla ja myös miehillä on jo elämää takana, jos ei niin sillon on jotain vinossa, harvemmin enää kunnon sinkkuja noista ikäluokista löytyy.

        Eli sun omielestä on oikeutettua sitten ottaa perheellinen mies, jos ei vapaata miestä löydy?

        Voi hyvänen aika näitä naikkosia!!!! Sillä et voi puolustautua siihen että rikoit perheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sun omielestä on oikeutettua sitten ottaa perheellinen mies, jos ei vapaata miestä löydy?

        Voi hyvänen aika näitä naikkosia!!!! Sillä et voi puolustautua siihen että rikoit perheen.

        Ei, kun eronneen naisen, höhlä, ja olen miekkonen, enkä ole rikkonut kenenkään elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun eronneen naisen, höhlä, ja olen miekkonen, enkä ole rikkonut kenenkään elämää.

        Eihän nykypäivänä ole mihiä eikä naisia vaan henkilöitä.

        Uusi laki mahdollistaa itse sanomalla kumpi olet. Joten voit nyt sanoa olevasi mies vaikka olisit nainen, ja toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nykypäivänä ole mihiä eikä naisia vaan henkilöitä.

        Uusi laki mahdollistaa itse sanomalla kumpi olet. Joten voit nyt sanoa olevasi mies vaikka olisit nainen, ja toisinpäin.

        Minä olen lihaa syövä alfa heteromies, myös tupakoin, en ole mikään akka.


    • Anonyymi

      Näinhän se taitaa olla että kestettävä on, tai sitten on lähdettävä. Olen itsekkin samassa tilanteessa missä mieheni lapset ärsyttävät suunnattomasti, mutta minkäs sille voi. En voi estää miestä tapaamasta lapsiaan enkä haluaisikaan. Joten en minä oikein voi muuta kuin yrittää kestää tai muuttaa muualle.

      Tuossa joku muu kommentoi jotain siitä että "bonusvanhempana" ei ole lupaa valittaa mistään ja näinhän se vähän on. Jos lapset ovat omiasi, niin sinua ylistetään rohkeana jos kerrot rehellisesti että olet väsynyt etkä jaksa, jos bonusvanhempi sanoisi samaa niin on vastaanotto se että olet hirveä ihminen ja itse olet lapsellisen kumppanin valinnut. Ihan kuin vanhemmat eivät itse olisi valinnut lapsiaan hankkia.
      Mutta tiivistettynä tämä tarkoittaa sitä että vanhemmilla on vaihtoehtoja saada apua tilanteeseen kuin tilanteeseen, bonusvanhempana joko kärsit tai lähdet, ikävää toki sille lapselliselle kumppanille kun uuden parisuhteen löytyminen kaatuu siihen että jokainen potentiaalinen kumppani on lähtökohtaisesti kamala ihminen kun edes harkitsee suhdetta lapsellisen ihmisen kanssa.

      • Anonyymi

        Bonusvanhempi, äitipuoli!!!!! Näin sitä kekataan mitä kummallisempia nimityksiä itsestään, jotta perheenrikkominen ei tuntuisi pahalta.

        Ei kellään ole kuin yhdet vanhemmat ei ole nonuksia, ei ole etupistevanhemppia, ei ole pluspiste vanhempia.... ei mitään.

        Jos rikkoo pehreheen on siedettävä seuraukset, eikä keksittävä lieventäviä asianhaaroja. Niitä ei ole.

        En tunne ketään kellä olisi etupiste vanhempia???? Ei bonus tai parasta ennen, eikä puolikkaita.... nämä epätoivoiset naikkokset jotka keksimällä keksiii uusia nimiä. odotellaan seuraavia nimiyksiä!!!

        Muuten kuka hullu mies pakottaa omat lapset näkemään edes sutturoitaan???? Ei kukaan järkevä.
        Kuka isä haluaa pilata omien lasten elämän sutturoiden haukkumisen vuoksi? Huh huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bonusvanhempi, äitipuoli!!!!! Näin sitä kekataan mitä kummallisempia nimityksiä itsestään, jotta perheenrikkominen ei tuntuisi pahalta.

        Ei kellään ole kuin yhdet vanhemmat ei ole nonuksia, ei ole etupistevanhemppia, ei ole pluspiste vanhempia.... ei mitään.

        Jos rikkoo pehreheen on siedettävä seuraukset, eikä keksittävä lieventäviä asianhaaroja. Niitä ei ole.

        En tunne ketään kellä olisi etupiste vanhempia???? Ei bonus tai parasta ennen, eikä puolikkaita.... nämä epätoivoiset naikkokset jotka keksimällä keksiii uusia nimiä. odotellaan seuraavia nimiyksiä!!!

        Muuten kuka hullu mies pakottaa omat lapset näkemään edes sutturoitaan???? Ei kukaan järkevä.
        Kuka isä haluaa pilata omien lasten elämän sutturoiden haukkumisen vuoksi? Huh huh.

        No niin , taas se alkoi tuo perheenrikkominen, naikkostelu ja sutturat 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin , taas se alkoi tuo perheenrikkominen, naikkostelu ja sutturat 😂😂😂😂

        Noh totuushan sua sattuu...!!! Kukapa sitä omia tekojaan puolustelisi. Montas perhettä olet hajottanut, ja montako on vielä kiikarissa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh totuushan sua sattuu...!!! Kukapa sitä omia tekojaan puolustelisi. Montas perhettä olet hajottanut, ja montako on vielä kiikarissa???

        Ööö mitä, kun sun pähkähulluja juttujasi hiukan kritisoi , niin heti sulla menee ihon alle ja haukut perheenrikkojaksi, etkö itse huomaa miten idiootteja kommetteja suollat.


    • Anonyymi

      Olen myös huomannut, että toisen entisen liiton lapset ärsyttävät. Heihin kohdistetaan valtavasti arvostelua. Nyt pitäisi huomata, että lapset kärsivät, eivät he ole syyllisiä yhtään mihinkään.

      Erotaan ja mennään uuteen parisuhteeseen, jopa hyvin pian eron jälkeen. Kyllä ne lapset ovat edelleenkin eronneen lapsia, eivät he poistu eron myötä.

      Uskon, että jokainen tietää uuteen suhteeseen mennessään, onko entisistä lapsia ja ne täytyy hyväksyä aina. Lapset elävät usein äitiensä kanssa viikot ja käyvät isiensä luona viikonloppuisin ja loma-aikaan.
      Lapset ovat eläneet ja elvävät suurimman osan aikaa sovitussa kodissa ja siellä on omat tapansa toimintaan, joten pitää myös hyväksyä niitä tapoja, jotta lapsia ei rikottaisi kokonaan. Ei heiltä voida vaatia joka paikkaan eri sääntöjä.

      Toki ymmärrän sen, että vanhempien kiusaa ja kateutta yritetään kuljettaa lasten mukana eli kiusata. Tällaisen aikuisen pitäisi mennä selvittämään terapeutin kanssa tällaista vinoutumista.

      Tiesin kyllä tapauksen, jossa lasten reppuun oli laitettu ohjeita mukaan ja täysin holtittomia ja sellaisia, joita ei edes itse pystyisi täyttämään. Samoin lapsille oli opetettu sanoja suuhun, joilla haukkua isän uutta kumppania, täysin ala-arvoisia sanoja.
      Sopii ajatella, että lapset näkivät laput, sekä huusivat sanoja, olivat vielä alakoulussa, joten heitä saattaa painaa varsin kova syyllisyys isompana.

      Tietysti toivon että uudessa suhteessa lapsen oma vanhempi ottaa lapset vastaan ja huolehtii heistä, koska tuntee paremmin sen, mihin lapset ovat kodissaan oppineet. Uusi yhteisiä tapoja pitää opetalla molemmissa paikoissa pikku hiljaa ja lapsia pitää arvostaa.

      Sellinen uusi kumppani joutaa todella pois, joka alkaa lapsia syrjimään. Ei lasten tarvitse olla syytettyinä syrjittyinä, syystä, että vanhemmat ovat eronneet.

      Jos tuntuu, että toisen lapset ärsyttää, tosin taitaa monesti olla omatkin ärsytyksen aiheita( muistuttavat esim. ulkonäöltä entistä puolisoa.)
      Tällöin on syytä kyllä miettiä, onko se oma pää sekaisin kun tällaista tekee.
      Minä ainakin itse ymmärtäisin hake apua ymmärtämään itseäni.
      Sen sanon, että jokainen joka todella välittää puolisostaan uudesta tai vanhasta ja lapsistaan hakee apua, jos tuntee olevansa hukassa ajatustensa kanssa.

      • Anonyymi

        Minua myös ihmetyttää se että mies antaa ja uskaltaa tuoda omat lapsensa katsomaan sutturoitaan! Mikä kumma saa miehen laittaa omat lapset uhkaan, jossa sutturat haukkuu lapset ja heidän äidin ja koko miehen suvun? Ei ole ihme että suomessa lapset koulussa voi pahoin kun heillä on huonot lähtökohdat isän sutturoista. Aivan oikeesti, miksi sekottaa lasten päät vireailla umpikieroilla naikkosilla?

        Onneksi on äitejä, jotka eivät anna lapsille lupaa mennö sutturoita katsomaan. Äidit välittävät lapsistaan, eikä anna kenenkään ulkopuolisen naikkosen haukkua ja pilata lasten elämää. Kun isä hylkää lapset sutturoiden takia, niin minusta hänen ei kuulu olla enää isä lapsille, kuin teoriassa. Ei isät lapsiaan hylkää, vaan on heidän kanssaan aina auttaen ja tukien aina. Onneksi meille ei ole koskaan näin käynyt, mieheni on varmasti maailman ainoa mies joka rakastaa perhettään ja lapsiaan ja sitä mitä on nyt.
        t. eevastina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua myös ihmetyttää se että mies antaa ja uskaltaa tuoda omat lapsensa katsomaan sutturoitaan! Mikä kumma saa miehen laittaa omat lapset uhkaan, jossa sutturat haukkuu lapset ja heidän äidin ja koko miehen suvun? Ei ole ihme että suomessa lapset koulussa voi pahoin kun heillä on huonot lähtökohdat isän sutturoista. Aivan oikeesti, miksi sekottaa lasten päät vireailla umpikieroilla naikkosilla?

        Onneksi on äitejä, jotka eivät anna lapsille lupaa mennö sutturoita katsomaan. Äidit välittävät lapsistaan, eikä anna kenenkään ulkopuolisen naikkosen haukkua ja pilata lasten elämää. Kun isä hylkää lapset sutturoiden takia, niin minusta hänen ei kuulu olla enää isä lapsille, kuin teoriassa. Ei isät lapsiaan hylkää, vaan on heidän kanssaan aina auttaen ja tukien aina. Onneksi meille ei ole koskaan näin käynyt, mieheni on varmasti maailman ainoa mies joka rakastaa perhettään ja lapsiaan ja sitä mitä on nyt.
        t. eevastina

        Suttura, naikkonen , perheenrikkoja , lissun , lässyn eevastina, buhahaaa, buhaaa.
        Siinä puhuu oikea järjen jättiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suttura, naikkonen , perheenrikkoja , lissun , lässyn eevastina, buhahaaa, buhaaa.
        Siinä puhuu oikea järjen jättiläinen.

        Kiitos, ainkin yksi kiitos tulee. ;)


    • Anonyymi

      Tuonkin on ilkeyttä sanoa sutturoita, asiat ei sillä muutu. Etkä myös saa rauhaa sielullesi. Rauhoitu, sillä haukkumalla et saa mitään hyvää aikaan ja kaikki läheisesi kärsivät, kun näkevät sinun epätoivoisen tilanteesi. Kosto ei koskaan kannata.

      • Anonyymi

        Ainakin yhtä hyvän mielen kuin nämä ja sinä, perheenrikkojat!! Kyllä se kosto auttaa, kun saa antaa pahaa oloa samalla mitalla kuin sutturat tekevät.

        Minä en ole epätoivoinen, olen todella heidän puolella, jotka kokevat perheenrikkomisen.
        Kyllä olen sitä mieltä että ellei yhteiskunta rankaise perheenrikkomista, on se kansalaisen tehtävä. Ei kaikkea pidä sietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin yhtä hyvän mielen kuin nämä ja sinä, perheenrikkojat!! Kyllä se kosto auttaa, kun saa antaa pahaa oloa samalla mitalla kuin sutturat tekevät.

        Minä en ole epätoivoinen, olen todella heidän puolella, jotka kokevat perheenrikkomisen.
        Kyllä olen sitä mieltä että ellei yhteiskunta rankaise perheenrikkomista, on se kansalaisen tehtävä. Ei kaikkea pidä sietää.

        Eivätkö miehet ”riko ” ollenkaan perheitä, sinun käsityksesi mukaan naiset ovat oikeita piruja , mutta miehiä pidät tyhminä heikkolahjaisina idiootteina, miksi?
        Ilmeisesti sinulla oli miehenä joku ”kehitysvammainen” mies, jota vietiin , kun litran mittaa, ja jota sinäkin pompotit mielesi mukaan ja nyt sinä vihaat kaikkia naisia, kun miehesi löysi paremman naisen , joka ei pompota, ja sinua pännii, kun et saa nyt ketään pompottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkö miehet ”riko ” ollenkaan perheitä, sinun käsityksesi mukaan naiset ovat oikeita piruja , mutta miehiä pidät tyhminä heikkolahjaisina idiootteina, miksi?
        Ilmeisesti sinulla oli miehenä joku ”kehitysvammainen” mies, jota vietiin , kun litran mittaa, ja jota sinäkin pompotit mielesi mukaan ja nyt sinä vihaat kaikkia naisia, kun miehesi löysi paremman naisen , joka ei pompota, ja sinua pännii, kun et saa nyt ketään pompottaa.

        Eivät miehet riko. REivät edes hauku ex puolisoa, ei lapsia eikä muitakaan, eivät käyttäydy niinkuin nmä naiset, naikokset, sutturat.

        Lueppas täältä juttuja, kuin monen mihen kirjottamaa juttua täältä löydät???

        Naiset ne on jotka rikkoo perheitä, haukkuvat miehen entiset lapset ja vaimon ja koko suvun, he käyttäytyvät todella järkyttävästi, mielenvikaisesti jopa!!!
        Naiset on niitä, jotka sekotta ihmisten perheitä.. ja sitten heissä itsessän ei ole mitään vikaa.

        SANOISIN ETTÄ OTTAKAA MIEHISTÄ MALLIA, MITEN ASIALLISIA HE OVAT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät miehet riko. REivät edes hauku ex puolisoa, ei lapsia eikä muitakaan, eivät käyttäydy niinkuin nmä naiset, naikokset, sutturat.

        Lueppas täältä juttuja, kuin monen mihen kirjottamaa juttua täältä löydät???

        Naiset ne on jotka rikkoo perheitä, haukkuvat miehen entiset lapset ja vaimon ja koko suvun, he käyttäytyvät todella järkyttävästi, mielenvikaisesti jopa!!!
        Naiset on niitä, jotka sekotta ihmisten perheitä.. ja sitten heissä itsessän ei ole mitään vikaa.

        SANOISIN ETTÄ OTTAKAA MIEHISTÄ MALLIA, MITEN ASIALLISIA HE OVAT.

        Höpö, höpö, minä ja veljeni saimme huutoa ja wittuilua äidin mieheltä koko ajan , kun asuimme heidän luona , lopuksi äijä veti turpaan pikkuveljeäni, siihen loppu asuminen äidin luona, kyllä ne miehet ovat vielä kamalampia, kun naiset, naiset ei käytä väkivaltaa ,lapsia kohtaan. Monilla myös ongemia viinan kanssa.
        Äijä hakkasi myös äidin monta kertaa, ennenkö äitikin lähti.
        Tiedän muitakin isäpuolia kaveripiiristä ,jotka ovat olleet oikeita piruja.
        Äijät eivät kirjoittele tällaisille palstoille menevät mieluimmin baariin juopottelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät miehet riko. REivät edes hauku ex puolisoa, ei lapsia eikä muitakaan, eivät käyttäydy niinkuin nmä naiset, naikokset, sutturat.

        Lueppas täältä juttuja, kuin monen mihen kirjottamaa juttua täältä löydät???

        Naiset ne on jotka rikkoo perheitä, haukkuvat miehen entiset lapset ja vaimon ja koko suvun, he käyttäytyvät todella järkyttävästi, mielenvikaisesti jopa!!!
        Naiset on niitä, jotka sekotta ihmisten perheitä.. ja sitten heissä itsessän ei ole mitään vikaa.

        SANOISIN ETTÄ OTTAKAA MIEHISTÄ MALLIA, MITEN ASIALLISIA HE OVAT.

        Vai ei hauku, kyllä mun exä haukku ja vainosi mua monta vuotta, eron jälkeen ,vasta lähestymiskielto sai exän lopettamaan .
        Kuitenkin hän kävi vieraissa , ja valehteli ja morkkasi minua, ja minä hain eron ,siitä mies suuttui ja alko vainoamaan minua, uhkasi väkivallalla, ja tappamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö, minä ja veljeni saimme huutoa ja wittuilua äidin mieheltä koko ajan , kun asuimme heidän luona , lopuksi äijä veti turpaan pikkuveljeäni, siihen loppu asuminen äidin luona, kyllä ne miehet ovat vielä kamalampia, kun naiset, naiset ei käytä väkivaltaa ,lapsia kohtaan. Monilla myös ongemia viinan kanssa.
        Äijä hakkasi myös äidin monta kertaa, ennenkö äitikin lähti.
        Tiedän muitakin isäpuolia kaveripiiristä ,jotka ovat olleet oikeita piruja.
        Äijät eivät kirjoittele tällaisille palstoille menevät mieluimmin baariin juopottelemaan.

        Äläpä tee moisia johtopäätöksiä omien kokemustesi perusteella. Olet väärässä. Naiset on yhtä väkivaltaisia kuin miehetkin. Lapsia kohtaan jopa useammin kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät miehet riko. REivät edes hauku ex puolisoa, ei lapsia eikä muitakaan, eivät käyttäydy niinkuin nmä naiset, naikokset, sutturat.

        Lueppas täältä juttuja, kuin monen mihen kirjottamaa juttua täältä löydät???

        Naiset ne on jotka rikkoo perheitä, haukkuvat miehen entiset lapset ja vaimon ja koko suvun, he käyttäytyvät todella järkyttävästi, mielenvikaisesti jopa!!!
        Naiset on niitä, jotka sekotta ihmisten perheitä.. ja sitten heissä itsessän ei ole mitään vikaa.

        SANOISIN ETTÄ OTTAKAA MIEHISTÄ MALLIA, MITEN ASIALLISIA HE OVAT.

        Kyllä rikkoo, ja osaavat haukkua ex vaimon, ja mukulat nuo häntähessut ja miekkoset.


    • Anonyymi

      Mulla on kaks omaa muksua. ja se on mun elämä. En mä halua pilata elämää bonuslapsilla tai uusilla ihmissuhteilla. Ei mua hävetä asua yksin ja olla pelkkä viikonloppu isä. Miksi hankkia itselleen ongelmia, vaan siksi että on muiden silmään jotenkin parempi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe