Haetaanko aina nuorempaa?

Niin, deitti ja parisuhde markkinoilla kumppanin haku kriteerin ikähaarukka on lähes aina oma
Ikä-5v. Mistä kaikille voi löytyä aina itseä nuorempi rakas? Voisiko vanhemmassa olla vara parempi?
Ihmettelevä 60v 👩‍❤️‍💋‍👩💕

23

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuota asiaa olen, myös ihmetellyt, että ollaan liian kriittisiä iän suhteen. Toki ymmärrän, jos ikäero liian suuri.

    • Anonyymi

      Ei ole tullut vastaan silloin kun käytin deittisovelluksia. Monilla oli ihan reippaat ikärajat tyyppiä kymmenen vuotta sinne tänne. Olen tosin viitisentoista vuotta sua nuorempi ja kuusikymppisillä voi olla eri tapa.

    • Tämäkin riippuu asetelmasta esim 30v ja 40v ei ikäero välttämättä tunnu missään. Mutta mitä enemmän ihminen ikäntyy, niin ikäero alkaa jo näkymään. Näissäkin asioissa on poikkeuksia, jos ihminen pitänyt itsestään huolta, niin voi olla paremassa kuosissa, kuin nuorempi, mutta lopulta ne kemiathan tässäkin ratkaisee, eikä ikä.

      • Anonyymi

        Olisipa kiva kohdata


    • Anonyymi

      Miinus viisi - oma ikä ikähaarukka ei kuulosta tutulta, mutta en olekaan etsinyt seuraa sun ikäisistä. Livenä olen kyllä törmännyt noin 60-70 ikäisiin, jotka kiinnostuvat aina paljon nuoremmista. Ehkä sama ilmiö.

    • Anonyymi

      Laitoin ikärajoiksi 10 miinus 5 plus. Jotain sinne piti laittaa. En ole havainnut kaikkien etsivän itsestään nuorempia, vaikka omakin jakauma nyt niin painottuu. Osa näkyy hakevan päinvastoin ainoastaan vanhempia.

    • Anonyymi

      Joillekin saattaa kuulostaa ehkä erikoiselta, mutta omissa unelmissani 60-vuotias kumppani olisi aika täydellinen, vaikka itse olenkin vasta 30 🥰 Eli joskus näinkin päin!

      • Anonyymi

        Juu aika erikoiselta kuullostaa, mutta tämähän olikin vitsi. Ei mulla olis mitään yhyeistä 60v mummelin kanssa, ei pahalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu aika erikoiselta kuullostaa, mutta tämähän olikin vitsi. Ei mulla olis mitään yhyeistä 60v mummelin kanssa, ei pahalla.

        Ei ehken sulla, mutta jollakulla saattaa olla. On tuo 30 vuotta ikäeroa kyllä jo aikas paljon...


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Ei ehken sulla, mutta jollakulla saattaa olla. On tuo 30 vuotta ikäeroa kyllä jo aikas paljon...

        Kyllä tuolla ikäerolla elämäntilanteet on aika erilaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuolla ikäerolla elämäntilanteet on aika erilaiset.

        Juu, niinhän ne varmasti on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuolla ikäerolla elämäntilanteet on aika erilaiset.

        Ehkä tässä sitä just haetaankin. Että jollain ois kassa kunnossa, jos itsellä ei niinkään


    • Anonyymi

      Haetko itse nuorempaa?

    • Niin, mitäs ikäluokkaa se sie haet? 😊 Jos mä hakisin, niin semmonen sopivasti elämää nähnyt, ei ihan keltanokka, oma ikä + tai - 10 vee olisi varmaankin haun kohteena.
      Mutta tuo ikä ei kohtele kaikkia samalla tavalla, näin muistelen jonkun muunkin joskus todenneen. Kyllä on paljon muitakin kriteerejä.

    • Tuohon piti tulla oma ikä + tai - 10 vee, mutta plussa näemmä katosi tai sitten se on tämä ikänäkö 😁

      • Nyt on kyllä lakasukone mielenkiintoisella piällä 😅 Mihkä mun plussa taas katosi. Meinaako Dysoni, jotta mulle ei oikiasti "kelpaisi" ihteä vanhempi 😂
        Mutta siis kolmas yritys. Oma ikä plus tai miinus kymmenen vuotta 😁


    • Anonyymi

      Todellakin vanhassa olla vara parempi. Itse en deittisovelluksia käytä, mutta jos ikähaarukka pitäisi määritellä niin olisi se n. +5-+15v.

      En sano että haen nimenomaan kuusikymppisiä, mutta on moni tai ainakin joku sellainen on joskus vienyt jalat alta ja saanut pään pyörälle. Ikä ei ole itsellä olennainen kriteeri, mutta usein tai melkein aina sydän sattuu haksahtamaan itseä vanhempiin naisiin. Näin se on aina mennyt.

    • No ompa ihana lukea aiheesta, oon varmaan katsellut asenteellisesti.
      Entä fyysiset ominaisuudet, kunto ja terveys? Entä jos on joutunut luopumaan työelämästä ennen aikojaan Ilman omaa syytä. huolehtinut kunnostaan, mutta ei auta sairaus puskee päälle. Herkkä ja ihana ihminen, vaan ei kunnossa fyysisesti. Löytyykö ystävää?

      • Anonyymi

        Luulisi että löytyy paljon muitakin työelämän ulkopuolella syystä tai toisesta olevia. Sairauksille ei voi mitään, mutta oman kokemukseni perusteella samassa tilanteessa oleva ymmärtää parhaiten, oli sitten kyse mistä tahansa suuremmasta asiasta. Teoriassa voi ymmärtää kaikenlaista, mutta sillä ei ole ihmissuhteissa paljoakaan merkitystä. Kokemustason samaistuminen on se juttu, mikä ihmisiä lähemmin yhdistää. Toinen ongelma on, että eläkkeellä olevan ja työssä käyvän elämäntapa on yleensä aika erilainen ja vaikeasti yhteen sovitettavissa, jos se on heti lähtöasetelma tutustumisvaiheessa. Eri asia, jos tilanne syntyy paljon myöhemmin suhteen aikana, jolloin ollaan jo hitsauduttu yhteen. Lähtisin siis etsimään seuraa samassa tilanteessa olevista ensisijaisesti.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole ehdotonta ikäkriteeriä, riippuu aina "yksilöstä". Mutta lähtökohtaisesti itseäni viehättää ennemmin hiukan nuoremmat, kuin paljon vanhemmat. Näin on ollut jo silloin, kun olin nuori aikuinen (toki ei silloin varsinkaan paljon nuorempi). Mutta jos vastaan tulee kiinnostava, itseäni vanhempi lady, en häntä iän vuoksi syrjäytä.
      Enkä mitään tyttösiä koita hurmata. Ymmärrän olla tungettelematta nelikymppusten seuraan, he saavat minua lähestyä, jos kiinnostuvat.

    • Anonyymi

      Mieluiten samaa tai tseäni nuorempaa jos jaksavat olla kanssani, vaikka 40 alkaa jo pikkuhiljaa olemaan käsillä. Tuntuu ettei 10/15v vanhemmat ole samalla taajuudella kanssani.

      • Anonyymi

        Ihan kuin olisin itse tuon kirjoittanut, niin samoilla linjoilla. Tuntuu että monet 4-kymppiset ovat ihan eri elämäntilanteessa ja kaveripiirissä on lähinnä 25-30 vuotiaita. Toki pitäisi itse ikääntyä maltilliseti ettei nuorempi kumppani vaihda nuorempaan...


    • Anonyymi

      Parasta olisi kun löytyisi mahdollisimman samanikäinen. Vaihtoehtoja on kuitenkin rajallisesti, joten todennäköisesti joutuu joustamaan johonkin suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3213
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2043
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1502
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1385
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      8
      1066
    10. 22
      1047
    Aihe