Minkä ihmeentakia, nämä aamu juontajat toistaa melkein jokaisen kappaleen jälkeen toisilleen hyvää huomenta ? !
Ärsyttävä HITMIX ! !
16
105
Vastaukset
- Anonyymi
hitmix on hyvin huono 👎🤮
- Anonyymi
Ei ole, hyvää musaa soittavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, hyvää musaa soittavat.
itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.
Minua taas se ysärimusa kiinnostaa, eikä se ole mitään ulinaa!
- Anonyymi
Tämä on hyvä syy vaihtaa Pookiin. Pookin aamut on laatu.
- Anonyymi
Pookilla surkein aamu. Juontajat juoksee lähetyksessä kahvipannun ja vessan välillä.
- Anonyymi
Pienet on sullakin murheet!
Ukrainassa soditaan, Turkissa kuolee ihmisiä maanjäristyksiin ja yks vaan muiluttaa Hitmixiä???- Anonyymi
Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.
- Anonyymi
Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.
Mitä ihmettä sekoilet? En minä ole murehtinut translakia, koko laki ei edes kiinnosta joten lopettelehan paskanjauhantasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.
On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!
Teeskentelyä sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeskentelyä sanon minä.
Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?
Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.
Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?
En minä sitä varmaksi sanonutkaan etteikö joskus tulevaisuudessa Putler Suomeen hyökkäisi. Nyt ei ole hyökkäämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904