Ärsyttävä HITMIX ! !

Anonyymi-ap

Minkä ihmeentakia, nämä aamu juontajat toistaa melkein jokaisen kappaleen jälkeen toisilleen hyvää huomenta ? !

16

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hitmix on hyvin huono 👎🤮

• Anonyymi

Ei ole, hyvää musaa soittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, hyvää musaa soittavat.

itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.

Minua taas se ysärimusa kiinnostaa, eikä se ole mitään ulinaa!

• Anonyymi

Tämä on hyvä syy vaihtaa Pookiin. Pookin aamut on laatu.

• Anonyymi

Pookilla surkein aamu. Juontajat juoksee lähetyksessä kahvipannun ja vessan välillä.

• Anonyymi

Pienet on sullakin murheet!
      Ukrainassa soditaan, Turkissa kuolee ihmisiä maanjäristyksiin ja yks vaan muiluttaa Hitmixiä???

• Anonyymi

Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.

• Anonyymi

Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.

Mitä ihmettä sekoilet? En minä ole murehtinut translakia, koko laki ei edes kiinnosta joten lopettelehan paskanjauhantasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.

On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!

Teeskentelyä sanon minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teeskentelyä sanon minä.

Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?

Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.

Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?

En minä sitä varmaksi sanonutkaan etteikö joskus tulevaisuudessa Putler Suomeen hyökkäisi. Nyt ei ole hyökkäämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1781
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      154
      1776
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      324
      1450
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1112
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      140
      1089
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      985
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      965
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      908
    Aihe