Ärsyttävä HITMIX ! !

Anonyymi-ap

Minkä ihmeentakia, nämä aamu juontajat toistaa melkein jokaisen kappaleen jälkeen toisilleen hyvää huomenta ? !

16

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hitmix on hyvin huono 👎🤮

• Anonyymi

Ei ole, hyvää musaa soittavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, hyvää musaa soittavat.

itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.

Minua taas se ysärimusa kiinnostaa, eikä se ole mitään ulinaa!

• Anonyymi

Tämä on hyvä syy vaihtaa Pookiin. Pookin aamut on laatu.

• Anonyymi

Pookilla surkein aamu. Juontajat juoksee lähetyksessä kahvipannun ja vessan välillä.

• Anonyymi

Pienet on sullakin murheet!
      Ukrainassa soditaan, Turkissa kuolee ihmisiä maanjäristyksiin ja yks vaan muiluttaa Hitmixiä???

• Anonyymi

Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.

• Anonyymi

Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.

Mitä ihmettä sekoilet? En minä ole murehtinut translakia, koko laki ei edes kiinnosta joten lopettelehan paskanjauhantasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.

On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!

Teeskentelyä sanon minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teeskentelyä sanon minä.

Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?

Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.

Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?

En minä sitä varmaksi sanonutkaan etteikö joskus tulevaisuudessa Putler Suomeen hyökkäisi. Nyt ei ole hyökkäämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      276
      4712
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2914
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      36
      2882
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1684
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      61
      1448
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1302
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      224
      1216
    Aihe