Minkä ihmeentakia, nämä aamu juontajat toistaa melkein jokaisen kappaleen jälkeen toisilleen hyvää huomenta ? !
Ärsyttävä HITMIX ! !
16
161
Vastaukset
- Anonyymihitmix on hyvin huono 👎🤮 - AnonyymiEi ole, hyvää musaa soittavat. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ole, hyvää musaa soittavat. itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa. Minua taas se ysärimusa kiinnostaa, eikä se ole mitään ulinaa! 

- AnonyymiTämä on hyvä syy vaihtaa Pookiin. Pookin aamut on laatu. - AnonyymiPookilla surkein aamu. Juontajat juoksee lähetyksessä kahvipannun ja vessan välillä. 

- AnonyymiPienet on sullakin murheet! 
 Ukrainassa soditaan, Turkissa kuolee ihmisiä maanjäristyksiin ja yks vaan muiluttaa Hitmixiä???- AnonyymiJa sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia. 
- AnonyymiEihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia. Mitä ihmettä sekoilet? En minä ole murehtinut translakia, koko laki ei edes kiinnosta joten lopettelehan paskanjauhantasi! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä. On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen! Teeskentelyä sanon minä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Teeskentelyä sanon minä. Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä? Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää. Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin? En minä sitä varmaksi sanonutkaan etteikö joskus tulevaisuudessa Putler Suomeen hyökkäisi. Nyt ei ole hyökkäämässä. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727657
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845694
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403835
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233146
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962795
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422780
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu872091
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856