Minkä ihmeentakia, nämä aamu juontajat toistaa melkein jokaisen kappaleen jälkeen toisilleen hyvää huomenta ? !
Ärsyttävä HITMIX ! !
16
131
Vastaukset
- Anonyymi
hitmix on hyvin huono 👎🤮
- Anonyymi
Ei ole, hyvää musaa soittavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, hyvää musaa soittavat.
itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse pidän hitmixin boikotissa sairaanpuoleisen ysäriulinan takia jonka aloittivat jo kanavan perustamisvaiheessa, ei auta enää kontentti, pysyn pookissa.
Minua taas se ysärimusa kiinnostaa, eikä se ole mitään ulinaa!
- Anonyymi
Tämä on hyvä syy vaihtaa Pookiin. Pookin aamut on laatu.
- Anonyymi
Pookilla surkein aamu. Juontajat juoksee lähetyksessä kahvipannun ja vessan välillä.
- Anonyymi
Pienet on sullakin murheet!
Ukrainassa soditaan, Turkissa kuolee ihmisiä maanjäristyksiin ja yks vaan muiluttaa Hitmixiä???- Anonyymi
Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.
- Anonyymi
Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla. Ukrainassa soditaan, turkissa kuolee, kala ei syö ja sinä et muuta murehdi kuin transulakia.
Mitä ihmettä sekoilet? En minä ole murehtinut translakia, koko laki ei edes kiinnosta joten lopettelehan paskanjauhantasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa sun ajattelussa ole mitään tolkkua. Suomessa ei sodita ja Suomessa ei ole maanjäristystä. Suomessa on Hitmix. Täysin eri asia eri asiayhteydessä.
On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä järkeä, pitää pistää asiat tärkeysjärjestykseen!
Teeskentelyä sanon minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeskentelyä sanon minä.
Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole teeskentelyä! Sano sama uudestaan jos putler hyökkää suomeen niin onko se silloinkin teeskentelyä?
Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeskentelyä nimenomaan. Putler ei ole nyt hyökkäämässä Suomeen. Mutta jos joskus näin kävisi, niin tietysti tilanne olisi ihan toinen. Sitten ei olisi paskankaan merkitystä jollain Hitmixillä. Uskomatonta, että tämä täytyy lähes rautalangasta jollekin vääntää.
Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit olla niin varma ettei putler hyökkäisi vielä Suomeenkin?
En minä sitä varmaksi sanonutkaan etteikö joskus tulevaisuudessa Putler Suomeen hyökkäisi. Nyt ei ole hyökkäämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897