Tappelu baarissa

Anonyymi-ap

Hei, minua lyötiin baarissa toisen aloitteesta nyrkillä naamaan ja huuli aukesi. Sen jälkeen heitin hänet maahan ja pitelin siinä, mutta yritti lyödä vielä. Kopautin pari kolme kertaa nyrkillä naaman sen vuoksi. Minut heitettiin pihalle ja tiedot otettiin ylös. Portsarit puhuivat että hän aikoo nostaa syytteen. Ilmeisesti hänelle ei kuitenkaan pahasti käynyt kun jäi vielä baariin eikä poliiseja pyydetty paikalle. Vähän jäi harmittaan tilanne koska en edes aloittanut tätä tappelua. Onko muilla vastaavia tilanteita ollut? Tuleekohan tästä vielä joku pahoinpitely syyte ja päiväsakkoja.

5

1419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tulee

• Anonyymi

Suomessa syyteoikeus on vain syyttäjällä. Asianomistajalla vasta sen jälkeen, jos syyttäjä ei syytettä nosta.
      Sinua lyönyt on syyllistynyt pahoinpitelyyn, tai lievään pahoinpitelyyn. Sinun syyllisyydestäsi on vaikea sanoa mitään ?
      Jos juttu menee käräjille, niin sakkojahan siellä syylliselle jaetaan. Vaikka poliisi ei paikalle tullut, niin asia ei ole vanhentunut. Lievä pahoinpitely vanhenee 2:ssa ja pahoinpitely 5:ssä vuodessa.

• Anonyymi

Tapahtuneella ei valitettavasti ole silminnäkiöitä, ellei baarissa ole videovalvontaa. Ainoastaan lyöjän seurassa ollut nainen joka valehteli että minä löin ensin. Löinhän minäkin takaisin joten sitä ei varmasti hyvällä katsota.

• Anonyymi

Sinun kannattaa tehdä myös rikosilmoitus asiasta. Näin molemmat saatte sakkoja ja korvaukset voidaan kuitata keskenään.

• Anonyymi

Jos sakot on tiedossa, niin en ainakaan minä tekisi rikosilmoitusta. Katsos, on myös toinen asia, mitä harva tulee ajatelleeksi. Poliisi rekisteröi syylliseksi epäillyt. Sormenjäljet mm. säilyvät poliisin rekisterissä koko lopun elämän, muut tiedot 15 vuotta. Joten rikosilmoituksesta eteen päin rekisteröity on poliisin kirjoissa lopun elämää ja poliisin vanha tuttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4418
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3261
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2544
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      53
      2524
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2235
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1662
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1530
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe