Oisko se aika kuulovammaisten vankilajumalanpalvelukseen, niille jotka ei viittomia ymmärrä ja käsi ois kuiteskin sydämmellä?
Kuulevat korvat ja kätkevä sydän.
10
94
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ja sokia mies kyllä Raamatunkohtana tuli etehen.
- Anonyymi
Rakkaat antakaa miule vähän louvoa ko mie olen sokia, kuuro, käjetön ja jalaton! Auttakkee rakkaat serkut!
- Anonyymi
Pitäisköhän tässä kertoa lasten kertomus naapurin äidistä ja isästä. Äiti ohjas tandemia ja Isä suusanalliseti ajallisesti sokiana viitoitti tietä takapenkiltä. Isännällä oli aina puvunhousut ja valkoinen kauluspaita, niin hänet muistan. Hän on jo päässyt suureen valkopukuisten joukkoon, jossa hänen ajallinen pimeys ei näy. Suuri valkeus sokaisi hänet! (Vaikka kun lapsena kysyin, miks on sokea, niin sanoi että on kaatunut lapsena lehmänpaskaan.) "On joukko valkopukuinen"
- Anonyymi
Naapurin ädin kanssa entisöitiin invaliuskaa betonilla. Kysyin että mihin tätä tarvitaan. Ristolla oli vaijerin varassa lastenlapion varsimillä kulki autotalliin. No kun tultiin purkaan betonimuotteja niin ne haisi hevonpaskalta! Risto istui penkillä portaiden päässä ja nauroi!. Hevonpaskalaudat!
- Anonyymi
"Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.."
- Anonyymi
(Invaliuska oli Riston naapureita varten, naapurissa oli invalidien palvelutalo, sokeaki näki, ettei nuin jyrkkää liuskaa pitkin tulla kylään)
- Anonyymi
Ja sen muistan kun kerättiin mehtästä käpyjä porukalka, oli vissiin Ristolla mukava polttaa niitä takassa, vaikkei nähnykkään, käpyjä kun polttaa niin voi sanoa syntymäsokialle, että se väri on lämpimän oranssinpunainen, niinkuin auringonlasku joka lämmittää Eiffel-tornin kylmää metallipintaa.
- Anonyymi
Virren; "On Jouluntähti pieni" on hyvä päättää myös tämäkin päivä.
- Anonyymi
"Herra oloon teidä kanssanne" Aamen.
- Anonyymi
"Hän on totisesti hyvä ja armollinen" Aanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882