Kuulevat korvat ja kätkevä sydän.

Anonyymi-ap

Oisko se aika kuulovammaisten vankilajumalanpalvelukseen, niille jotka ei viittomia ymmärrä ja käsi ois kuiteskin sydämmellä?

10

94

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus ja sokia mies kyllä Raamatunkohtana tuli etehen.

• Anonyymi

Rakkaat antakaa miule vähän louvoa ko mie olen sokia, kuuro, käjetön ja jalaton! Auttakkee rakkaat serkut!

• Anonyymi

Pitäisköhän tässä kertoa lasten kertomus naapurin äidistä ja isästä. Äiti ohjas tandemia ja Isä suusanalliseti ajallisesti sokiana viitoitti tietä takapenkiltä. Isännällä oli aina puvunhousut ja valkoinen kauluspaita, niin hänet muistan. Hän on jo päässyt suureen valkopukuisten joukkoon, jossa hänen ajallinen pimeys ei näy. Suuri valkeus sokaisi hänet! (Vaikka kun lapsena kysyin, miks on sokea, niin sanoi että on kaatunut lapsena lehmänpaskaan.) "On joukko valkopukuinen"

• Anonyymi

Naapurin ädin kanssa entisöitiin invaliuskaa betonilla. Kysyin että mihin tätä tarvitaan. Ristolla oli vaijerin varassa lastenlapion varsimillä kulki autotalliin. No kun tultiin purkaan betonimuotteja niin ne haisi hevonpaskalta! Risto istui penkillä portaiden päässä ja nauroi!. Hevonpaskalaudat!

• Anonyymi

"Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.."

• Anonyymi

(Invaliuska oli Riston naapureita varten, naapurissa oli invalidien palvelutalo, sokeaki näki, ettei nuin jyrkkää liuskaa pitkin tulla kylään)

• Anonyymi

Ja sen muistan kun kerättiin mehtästä käpyjä porukalka, oli vissiin Ristolla mukava polttaa niitä takassa, vaikkei nähnykkään, käpyjä kun polttaa niin voi sanoa syntymäsokialle, että se väri on lämpimän oranssinpunainen, niinkuin auringonlasku joka lämmittää Eiffel-tornin kylmää metallipintaa.

• Anonyymi

Virren; "On Jouluntähti pieni" on hyvä päättää myös tämäkin päivä.

• Anonyymi

"Herra oloon teidä kanssanne" Aamen.

• Anonyymi

"Hän on totisesti hyvä ja armollinen" Aanen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe