Näköjään meidänkin kylälle perustetaam tommonen Maveicks-fima. Sehän lupaa työntekijälle yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta miten on oikeasti? Onko ton puulaakin toiminnasta kellään parempaa tietoa?
Tai edes mielipidettä...
Mavericks-kokemuksia
9
815
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkkää käsiparikauppaa.
- Anonyymi
Mutta väitteiden mukaan paremmin palkattua kuin monessa muussa firmassa. Vaiko pelkästään mainospuhetta?
- Anonyymi
Tää rekryfirma ei toimi edes etelä-Suomessa.
07/2022 täytin heidän CV:nsä, se siis täytetään ennen kuin mitään työsopimusta on edes tehty.
Sitten he kuulema alkavat välittämään sinua heidän työntekijänään.
Kerroin kaikki siitä mitään haluan ja osaan tehdä. Totuus oli kuitenkin se että he tarjosivat aina täysin mitä sattuu. Samoin tehtäviä jotka olivat myös muiden rekryfirmojen tai firmojen itsensä avoimessa haussa.
En saanut mitään järkevää 7 kk aikana. Itse hakeneena taas löysin kolme paikkaa jonne sain sopimuksen ja joista valitsin sen yhden.
Maverics puhuu hillosta mutta todellisuudessa harva on löytänyt sieltä yhtään mitään.
- Anonyymi
Ei ne edes tarjoa eniten hilloa. Meidän lafkassa on paremmat edut ja parempi palkka (~7k€ huitteilla). Samalla kylälläkin toimitaan, mikäli kylä siis on esim. Tampere.
Meillä kuten Mavericksillahan se menee niin että cv + haastattelu ja sen jälkeen etsitään projekti jonka jälkeen vasta allekirjoitetaan työsoppari. Se on sen jälkeen ihan omasta osaamisesta kiinni että mitenkä työllistyy.- Anonyymi
Ohhoh, toi vois kiinnostaa, kun kerran on Tampereellakin. Mistä firmasta on kyse?
- Anonyymi
Ovat kyllä tuomittu epäonnistumaan jos on totta että CV avulla etsivät koodaajia vain ja ainoastaan, varsinkin suomessa jossa paikat menee suhteille. Keräävät sisäänsä lähinnä huijareita sitten harvan ylityöllistetyn oikean osaajan. Voi epäillä että koko virma yks iso demoralisaatio trolli niin kuin oli afrikkalauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat kyllä tuomittu epäonnistumaan jos on totta että CV avulla etsivät koodaajia vain ja ainoastaan, varsinkin suomessa jossa paikat menee suhteille. Keräävät sisäänsä lähinnä huijareita sitten harvan ylityöllistetyn oikean osaajan. Voi epäillä että koko virma yks iso demoralisaatio trolli niin kuin oli afrikkalauta.
Tällainen tulee olemaan kurjistumis kierre, ylityöllistetyn osaajat ei kerkeä katsomaan sisään tulleita, vaan ne laitetaan huijareiden harteille, jotka taas eivät osaa luke tai lukea koodia näin sisään tulee yhä osaamattomanpaa ja huonokäytöksisempää huijaria. -> Menee konkaa tai /ja rikolliselle teille valepoliisikki.
Että tällainen kierre ei aina toistuis. Suomeen pitäis laittaa lainan laatioille pieni älykkyys testi ennen kuin pääsee antamaan lainoja yrityksille. Niin tällaiset tahattomat jätti trollailut voisi valtiomme estää. Kun on älyä sanoa Ei - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällainen tulee olemaan kurjistumis kierre, ylityöllistetyn osaajat ei kerkeä katsomaan sisään tulleita, vaan ne laitetaan huijareiden harteille, jotka taas eivät osaa luke tai lukea koodia näin sisään tulee yhä osaamattomanpaa ja huonokäytöksisempää huijaria. -> Menee konkaa tai /ja rikolliselle teille valepoliisikki.
Että tällainen kierre ei aina toistuis. Suomeen pitäis laittaa lainan laatioille pieni älykkyys testi ennen kuin pääsee antamaan lainoja yrityksille. Niin tällaiset tahattomat jätti trollailut voisi valtiomme estää. Kun on älyä sanoa EiOliskohan aika laittaa se korkki kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliskohan aika laittaa se korkki kiinni?
Jos et kestä logikaa ajattelua niin oletkohan oikealla Alalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522