Turkki siivotkoon maanjäristyksensä itse

Anonyymi-ap

Turkki on jo kuukausien ajan jarruttanut Suomen ja Ruotsin Natoon liittymistä ja siten kirjaimellisesti tahallan vaarantanut Suomen ja ruotsin turvallisuuden. Nyt sitten kuitenkin huutavat apuuva tuon maanjäristyksen takia. Miksi ihmeessä muka pitäs nyt sitten turkkia auttaa kun turkki itse on täysin tahallaan vaarantanut meidän turvallisuuden omalla toiminnallaan? Turkkilaiset siivotkoon itse oman maanjäristyssotkunsa.

37

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmmm.....et siis välitä lapsista, jotka verta vuotaen kömpivät päivänvaloon romahtaneiden rakennusten raunioista ja pyytävät vettä, ruokaa ja sidostarpeita?
      Julmuri!

      • Anonyymi

        Turkkilaiset valittaa mediassa mutta eivät viitsi mennä auttamaan kun pelkäävät joituvansa töihin helpomalla pääsee kun vslitetaan näin allah neuvoo miljoonia on maailmalla kipin kapin auttamaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaiset valittaa mediassa mutta eivät viitsi mennä auttamaan kun pelkäävät joituvansa töihin helpomalla pääsee kun vslitetaan näin allah neuvoo miljoonia on maailmalla kipin kapin auttamaan

        AUtamaan kyllä se4 on helpo puhua ja jos kysymys yli 29 000 ehkä vaikea auta kaikki samaaika


      • Anonyymi

        Paljonkos nuo Turkkilaiset välittivät paikallisista Kypros asukkaista kun Turkki hyökkäsi Kyprokseen noin vuonna 1974 ja pitänyt saaren pohjois-osata?
        Siitä on ohjelma vyöhykkeeltä, jossa ei saa kulkea kuin erikoisluvalla. Vyöhykkeen hylätyissä rakennuksissa näkyy perheiden ruokailu jääneen kesken, joten lapsetki ovat siellä joutuneet ilmeisesti silmittömän hyökkäyksen kohteeksi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaiset valittaa mediassa mutta eivät viitsi mennä auttamaan kun pelkäävät joituvansa töihin helpomalla pääsee kun vslitetaan näin allah neuvoo miljoonia on maailmalla kipin kapin auttamaan

        Turkkilaiset on pahoja ja raakoja ihmisiä ei kiinnosta auttaa auttakoot omiaan jos viitsivät. Mutta eivät viitsi ovat niin laiskoja odottavat että muut auttaa. Turhaa ulinaa


      • Anonyymi

        Kuka nyt turkkilaisia viitsii autta ei edes oma kansa viitsi matkustaa avustusalueelle odottavat vaan kyllä joku hoitaa liikettä turkkilaiset. Hopi hopi hommiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos nuo Turkkilaiset välittivät paikallisista Kypros asukkaista kun Turkki hyökkäsi Kyprokseen noin vuonna 1974 ja pitänyt saaren pohjois-osata?
        Siitä on ohjelma vyöhykkeeltä, jossa ei saa kulkea kuin erikoisluvalla. Vyöhykkeen hylätyissä rakennuksissa näkyy perheiden ruokailu jääneen kesken, joten lapsetki ovat siellä joutuneet ilmeisesti silmittömän hyökkäyksen kohteeksi???

        Muista Turkkin Hyvä ystävä ,Usa Ei sanoi mitään ei 1974 ja myös ei 2023


      • Kardox89 kirjoitti:

        Muista Turkkin Hyvä ystävä ,Usa Ei sanoi mitään ei 1974 ja myös ei 2023

        Se on totta suomi ja ruotsi huolisee naiset ja ja lapsia siellä Kyprokseen .Älä kysy turkki sitten nato, Turkki sama kuin venäjä Turkki 1974 ja Venäjä 2022,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaiset on pahoja ja raakoja ihmisiä ei kiinnosta auttaa auttakoot omiaan jos viitsivät. Mutta eivät viitsi ovat niin laiskoja odottavat että muut auttaa. Turhaa ulinaa

        paska väkeä ovat, ei haittaa vaikka jäivät järjestykseen, aivan oikei..jes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilaiset valittaa mediassa mutta eivät viitsi mennä auttamaan kun pelkäävät joituvansa töihin helpomalla pääsee kun vslitetaan näin allah neuvoo miljoonia on maailmalla kipin kapin auttamaan

        Tunnen paljon turkin mentaliteettia ja ne kuvat joita meille näytetään mefiassa on hyvin valittu.Tarkoitus rahastaa.... Talot jotka romahti on rakennettu säästäen kun siellä tarkastajat lahjotaan ja eivät käy tarkistamassa ja nämä nopeasti rakennetut talot myydään halvalla ja perus turkkilainen on kavala ja myy vaikka sinut jos sinusta saa hyvän hinnan. Tämä ei toki tarkoita että kaikki on samanlaisia mutta itse olen kohdannut monen monta turkkilaista ja he ovat aika yksinkertaisia ja raha ahneita.
        ja jos turkin presidentti oikeasti olisi välittänyt kansastansa ei vastustaisi aborttia, ja ei sallisi järjestelyjä avioliittoja ja suvun kesken liitot kieltäisi ja parantaisi koulujen mitä opetetaan.
        ja kovemmat rangaistukset varastamisesta ja kovemmat rangaistukset kun kiristämällä tai uhkaamalla vaaditaan rahaa.... Pimeä työ kukoistaa turkissa sekin olisi hyvä saada hallintaan. Turkin presidentti tulisi keskittymään oman maansa korruptioon ja jättää pikku maat rauhaan, Suomi ja ruotsi ja lopettaa tuo lapsellinen esitys ja etsimällä etsii aina syyn miksi emme voi liittyä vielä Natoon. HÄVETTÄÄ TURKIN PUOLESTA TURKIN PRESIDRNTIN TOIMINTAA. NO EHKÄ TURKKI EI USKALLA VASTUSTAA VENÄJÄÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt turkkilaisia viitsii autta ei edes oma kansa viitsi matkustaa avustusalueelle odottavat vaan kyllä joku hoitaa liikettä turkkilaiset. Hopi hopi hommiin

        Totta miksi oma kansa laittaisi rahaa oman maansa kansalaisen auttamiseen... Kyllä vitsin vedit. Onhan eu ja kuten turkkilaiset sanovat eu maksakoon miksi minun pitää..... Heh heh.... Jopa joo kukas hyväksikäyttöä ketäkin jaa a


      • Anonyymi

        Turkki odottaa että kyllä maailma auttaa paskatassuja nyt saavat oppia kunnolla uimaan kun vettä satelee. Kyllä apua tulis kun kaikki paskatassut menis auttamaan mutta eivät viitsi. Turkkilaiset ei ole suosittuja ainaskaan suomessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paska väkeä ovat, ei haittaa vaikka jäivät järjestykseen, aivan oikei..jes

        Ja nyt saavat uida kun vettä satelee. Jumala harventaa. Paskatassut ei ole suosittuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen paljon turkin mentaliteettia ja ne kuvat joita meille näytetään mefiassa on hyvin valittu.Tarkoitus rahastaa.... Talot jotka romahti on rakennettu säästäen kun siellä tarkastajat lahjotaan ja eivät käy tarkistamassa ja nämä nopeasti rakennetut talot myydään halvalla ja perus turkkilainen on kavala ja myy vaikka sinut jos sinusta saa hyvän hinnan. Tämä ei toki tarkoita että kaikki on samanlaisia mutta itse olen kohdannut monen monta turkkilaista ja he ovat aika yksinkertaisia ja raha ahneita.
        ja jos turkin presidentti oikeasti olisi välittänyt kansastansa ei vastustaisi aborttia, ja ei sallisi järjestelyjä avioliittoja ja suvun kesken liitot kieltäisi ja parantaisi koulujen mitä opetetaan.
        ja kovemmat rangaistukset varastamisesta ja kovemmat rangaistukset kun kiristämällä tai uhkaamalla vaaditaan rahaa.... Pimeä työ kukoistaa turkissa sekin olisi hyvä saada hallintaan. Turkin presidentti tulisi keskittymään oman maansa korruptioon ja jättää pikku maat rauhaan, Suomi ja ruotsi ja lopettaa tuo lapsellinen esitys ja etsimällä etsii aina syyn miksi emme voi liittyä vielä Natoon. HÄVETTÄÄ TURKIN PUOLESTA TURKIN PRESIDRNTIN TOIMINTAA. NO EHKÄ TURKKI EI USKALLA VASTUSTAA VENÄJÄÄ

        Voi hyvää päivää,tai jotain sinnepäin! Minä(kin) tunnen paljon Turkkilaisia,ja se mitä mediassa näkyy ei kerro läheskään koko totuuttaa siitä,mitä on pahimmillaan olla tuolla maanjäristys-alueella! Olen nähnyt ihan live-videota siitä,miten on paikat tuhoutunut,ihmisiä on kodittomina! Minulla on monta turkkilaista ystävää,jotka ovat olleet alueella auttamassa! Keränneet Turkissa vaatteita,elintarvikkeita,telttoja sun muuta! Eli kyllä se kansa autaa omiaan. Jos Suomessa tapahtuisi vastaavaa,niin toivon,että Suomalaiset olisi yhtä auttavaisia !


    • Anonyymi

      Sovitaan niin että turkki hyväksyy Suomen Natoon niin sitten Suomi auttaa maanjäristyksen tuhojen korjaamisessa Turkkia.

      • Anonyymi

        On jo hyväksynyt. Ruotsia ei.


      • Anonyymi

        Ei saa auttaa missään nimessä.


      • Anonyymi

        Turkki rakentakoon itse.... Presidentti voisi näyttää miten kansaansa rakastaa


    • Anonyymi

      Järjen köyhä idiot. Seisooko?

    • Anonyymi

      Meeppä idiot ihan ite sinne lapioimaan!

    • Anonyymi

      Turkki estää Suomen ja Ruotsin pääsyn Natoon, Turkki ei välitä tippaakaan Suomen ja Ruotsin turvallisuus uhasta. Apu Suomesta kyllä kelpaa, mutta toisin päin, ei käy.

    • Anonyymi

      Olisipa mielenkiintoista tietää lähettääkö Ruotsi apupaketteja Turkin maanjäristys alueelle?

      • Anonyymi

        37 milj kr rahaa, pelastushenkilökuntaa, (koulutettuja) lääkkeitä etc, etc


    • Anonyymi

      Onhan hätätila maanjäristyksen jälkeen niin raju tapaus, että silloin kansainvälisen politiikan kiukuttelut laitetaan syrjään ja autetaan jos kyetään. Turkki on niin monessa mielessä alikehittynyt maa, että tarvitsevat organisoitua apua.

      Kyseessä on kuitenkin humanitäärinen kriisi.
      Samaan hengenvetoon voi todeta, että Turkin perseily Nato-asiassa ei ole hyvä juttu lainkaan..

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa...
      Sanotaanko, että "Jumalan käsi" rankaisee!
      Saapa nähä, kuinka Erdoganin käy vaaleissa, kun avustustyö ei toimi ja kansa kostaa...
      Eipä heru myötätunto, kuin vain Ukrainalle

      • Anonyymi

        Jumala harventaa


    • Anonyymi

      Joku ei ole nyt tyytyväinen Turkkiin!

    • Anonyymi

      Herkkänahkainen diktaattorisika ei kiirehdi turhia, kun tuhot ovat kurdialueella. Eivät liiemmin Erdogania äänestä noilla seuduilla.

    • Anonyymi

      Eipä mediassa paljon puhuta maanjäristyksestä turkissa. Minua ei kiinnosta pätkän vertaa. Menkööt turkkilaiset itse auttamaan omiaan näitä on miljoonittain ympäri maailman ai niin eivät viitsi lähteä jos joutuu töihin odottavat että kyllä joku hoitaa turkkilainen ei välitä auttaa. Paskatassut likaantuu hih heh

    • Anonyymi

      Ei saa turkkia auttaa, jotain allahi porukkaa

    • Anonyymi

      Koska lampaat uskovat, että kyse on kiristyksistä, joihin eri valtiot vuorollaan joutuvat? Videolla kohdasta 13 min 45 s eteenpäin:
      https://www.bitchute.com/video/oV1UZvc836AN/
      Ei tosiaankaan ole kyse luonnollisista tapahtumista, vaan sotilasaseista, joita on monen maan armeijoilla hallussaan, Samoin noilla Naton rikollisilla joukoilla.
      Maailma on jakaantunut tuohon media tukemaan mafiaa ja sitä vastaan taistelevaan ja ihmiskunnan vapautta puolustaviin joukkoihin. Valitettavasti lampaat eivät osaa ottaa selvää asioista ja uskovat kaiken paskan, mitä media heille syöttää.
      Katsokaa, miten Indonesian lopulta käy.

    • Anonyymi

      Totta kai pitää auttaa maita jossa tapahtui maanjärjestys mutta ehkä talot tulisi rakentaa uudelleen turvallisemille alueille. Turkki vastuutaa koska PELKÄÄ VENÄJÄÄ. Turkilla on toistaiseksi hyvät välit venäjän kanssa. Oletteko kuulleet että puolustaisivat Ukrainaa tai olisivat edes auttaneet heitä? Turkin presidentti on ITSEKESKEINEN JA PELKÄÄ VENÄJÄÄ.... JONKA TAKIA HYPII VENÄJÄN TAHDON MUKAAN.... Venäjä ei halua että Suomi ja Ruotsi liittyisivät NATOON JOTEN venäjän sätkynuket on Unkari ja Turkki..... Turkin presidentti
      ei aja kansansa etua. Antaa pieniä korotuksia ja kansa on OSTETTU.. SIINÄ MAASSA RAHALLA SAA OSTETTUA IHMISENKIN..... Rahan ahneus on käsillä kosketettsvissa. On se Venäjä mahtava maa kun saa Turkinkin hyppimään oman tahtonsa mukaan.. . Wau.... Meillä Suomessa kun kansaa ei rahalla osteta.

    • Anonyymi

      Tää on niin totta.

    • Anonyymi

      Toivottavasti koko helvatin Istanbulkin sortuisi seuraavassa maanjäristyksessä hiekkaraunioksi!
      Olisi noille kyrväkkeille täysin oikein!

    • Anonyymi

      Jokainen meistä saa olla ihan sitä mieltä mitä haluaakin mistä valtiosta tahansa! Mutta ymmärtäkkä nyt,että Turkin kansalaiset on ihan samanlaisia ihmisä kuin mekin,lihaa ja verta. Tuntevia olentoja. Jos heidän presidenttinsä on mitä on,niin kansa on kuitenkin ihan oikeita ihmisiä! Joilla nipistyskin tuntuu ihan samanlaiselta kun sinulla ja minulla! Onhan se solidaarisuutta kun Suomi ja muut maat auttavat hätää kärsiviä! Ajatelkaa asiaa toisin päin! Jos meillä täällä Suomessa tapahtuisi jotain vallan järkyttävää! Olemmeko niin itsenäinen kansa ,että emme ottaisi apua vastaan? Mielestäni tähän on nyt ihan turha sotkea natoa ja natoon pääsyä. Se on asia ihan erikseen.

    • Anonyymi

      Länsimielinen Turkin johtaja näytti Suomelle vihreää valoa ja toivottavasti hän voittaa vaalit .

    • Anonyymi

      Miksi suomi ei liittynyt jo 30v sitten ?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe