Surullinen

Anonyymi-ap

Kävin eilen läheisellä temppelillä syöttämässä kaloja, sain seurakseni erittäin harvinaisen mustan joutsen (black swan), surullinen olin siksi että aikaisemmin joutsenia oli kaksi, nyt vain yksi... https://aijaa.com/DRbWsS
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mustajoutsen
By NumBall HHN 62v.

26

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä kumman lipputanko-kuvasuhde on kamerassa kun taas järkyttävän huonoja kuvia? Noista ei saa mitään selvää. Ilmeinen tiltti taas?

    • Anonyymi

      Näyttää olevan kiinanromussa surkea kamera.

    • Anonyymi

      Lintu on noin 100 m päässä kamerasta.

      • Anonyymi

        Enkä muuten koe pienintäkään surua siitä että kuvan laatu on huono, tänne mitään kuvia edes kannattaisi laitta..


    • Anonyymi

      Tasan ei mene onnenlahjat. Kävit yksin ruokkimassa kalaa ja tulit surulliseksi kun näit yksinäisen mustan joutsenen.

      Minä kävin vaimoa ruokkimassa ravintolassa ja tulin onnelliseksi kun kala ruokki siinä samalla minua. https://ibb.co/B6TBcjv Saira eli makrillihaukiin kuuluva fisu. Suussa sulava.

      2010

      • Anonyymi

        Olennaista tässä on se että aikaisemmin temppelillä oli kaksi mustaa joutsenta, nyt oli vain yksi, pitää mennä tänään katsomaan onko se toinen joutsen palannut takaisin, tuolla on ollut vuosia nuo kaksi, muistan ne ainakin viiden vuoden takaa, siellä on vain monneja, mutta niitä on paljon... Noita makrilleja saa useasta hua hinistä katsos kun tuo meri on kiven heiton päässä, niin täällä ei ole pulaa merenelävistä...

        Muuten eräs asia kiinnitti eilen huomioin, miten et ole huomioinut noita metallirunkotaloja kun niitä on rakennettu vuosia täällä hua hinissä, kävin tänään postissa mopolla ja ajelin noin 20 kilsaa, sillä matkalla näin kymmeniä metallirunkotaloja uusia ja vanhoja, miten sinä et ole niitä huomannut kun olet asunut vuosia pattayalla, minulla ei ole minkäänlaista rakennusalan kokemusta, mutta minä huomasin että ne on kehikkoon rakennettu, ja uskonpa että noita on paljon ympäri thaimaata ja myös ympäri pattayaa, kun olet vielä rakennusallalla, luulisi että olisit talot paremmin jopa huomannut kuin minä, ymmärrät varmasti että tälläiset on hieman epäilyttäviä tuon ns. julkisuuden kuvasi kanssa, ristiriidassa.

        Otit jossain kantaa tuohon yliopisto maailmaan ei olisi kannattanut et ymmärrä siitä yhtään mitään, kertomasi valtion varatoimitusjohtaja on erittäin hyvin palkattu, 16.000 euroa on kova liksa, sinun kannattaisi hieman rajoittaa noita massi juttujasi, kun opistolla keskimäärinen palkkataso on tuossa 8000-9000 euron välillä, kaikki akateemiset joutuvat tekemään gradun josta saat pienen apurahan, aikaa voi mennä kolmekin vuotta, oikeastaan ilman tuloja.

        Yrittäjä on pääosin yrittäjä sen takia että koulut on jääneet käymättä, eikä ole vaihtoehtoja, elääkin pitää, toivottavasti edes yrittämisen edellytykset on kunnossa ainakin ammatin osaamisen osalta, kun sitä ei valvota mitenkään, 2/3 yrityksestä kaatuu viiden vuoden sisällä.

        By NumBall HHN 62v,
        ps. jos tarkoitit Karia kosmologina, hän jäi eläkkeelle ja halusi kirjoittaa jotain muuta kuin alansa julkaisuja, minulla on muuten hänen kirja täällä hua hinissä, sekä useita kirjoja ekirjoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennaista tässä on se että aikaisemmin temppelillä oli kaksi mustaa joutsenta, nyt oli vain yksi, pitää mennä tänään katsomaan onko se toinen joutsen palannut takaisin, tuolla on ollut vuosia nuo kaksi, muistan ne ainakin viiden vuoden takaa, siellä on vain monneja, mutta niitä on paljon... Noita makrilleja saa useasta hua hinistä katsos kun tuo meri on kiven heiton päässä, niin täällä ei ole pulaa merenelävistä...

        Muuten eräs asia kiinnitti eilen huomioin, miten et ole huomioinut noita metallirunkotaloja kun niitä on rakennettu vuosia täällä hua hinissä, kävin tänään postissa mopolla ja ajelin noin 20 kilsaa, sillä matkalla näin kymmeniä metallirunkotaloja uusia ja vanhoja, miten sinä et ole niitä huomannut kun olet asunut vuosia pattayalla, minulla ei ole minkäänlaista rakennusalan kokemusta, mutta minä huomasin että ne on kehikkoon rakennettu, ja uskonpa että noita on paljon ympäri thaimaata ja myös ympäri pattayaa, kun olet vielä rakennusallalla, luulisi että olisit talot paremmin jopa huomannut kuin minä, ymmärrät varmasti että tälläiset on hieman epäilyttäviä tuon ns. julkisuuden kuvasi kanssa, ristiriidassa.

        Otit jossain kantaa tuohon yliopisto maailmaan ei olisi kannattanut et ymmärrä siitä yhtään mitään, kertomasi valtion varatoimitusjohtaja on erittäin hyvin palkattu, 16.000 euroa on kova liksa, sinun kannattaisi hieman rajoittaa noita massi juttujasi, kun opistolla keskimäärinen palkkataso on tuossa 8000-9000 euron välillä, kaikki akateemiset joutuvat tekemään gradun josta saat pienen apurahan, aikaa voi mennä kolmekin vuotta, oikeastaan ilman tuloja.

        Yrittäjä on pääosin yrittäjä sen takia että koulut on jääneet käymättä, eikä ole vaihtoehtoja, elääkin pitää, toivottavasti edes yrittämisen edellytykset on kunnossa ainakin ammatin osaamisen osalta, kun sitä ei valvota mitenkään, 2/3 yrityksestä kaatuu viiden vuoden sisällä.

        By NumBall HHN 62v,
        ps. jos tarkoitit Karia kosmologina, hän jäi eläkkeelle ja halusi kirjoittaa jotain muuta kuin alansa julkaisuja, minulla on muuten hänen kirja täällä hua hinissä, sekä useita kirjoja ekirjoina.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Eikö sinulla ole muuta tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen? Eikö sinulla ole muuta tekemistä?

        Täytyyhän minun kertoa koska olen syöttänyt vaimoni.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän minun kertoa koska olen syöttänyt vaimoni.

        2010

        Taasko saarikyrpå muuttui kyrvånsyylåksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olennaista tässä on se että aikaisemmin temppelillä oli kaksi mustaa joutsenta, nyt oli vain yksi, pitää mennä tänään katsomaan onko se toinen joutsen palannut takaisin, tuolla on ollut vuosia nuo kaksi, muistan ne ainakin viiden vuoden takaa, siellä on vain monneja, mutta niitä on paljon... Noita makrilleja saa useasta hua hinistä katsos kun tuo meri on kiven heiton päässä, niin täällä ei ole pulaa merenelävistä...

        Muuten eräs asia kiinnitti eilen huomioin, miten et ole huomioinut noita metallirunkotaloja kun niitä on rakennettu vuosia täällä hua hinissä, kävin tänään postissa mopolla ja ajelin noin 20 kilsaa, sillä matkalla näin kymmeniä metallirunkotaloja uusia ja vanhoja, miten sinä et ole niitä huomannut kun olet asunut vuosia pattayalla, minulla ei ole minkäänlaista rakennusalan kokemusta, mutta minä huomasin että ne on kehikkoon rakennettu, ja uskonpa että noita on paljon ympäri thaimaata ja myös ympäri pattayaa, kun olet vielä rakennusallalla, luulisi että olisit talot paremmin jopa huomannut kuin minä, ymmärrät varmasti että tälläiset on hieman epäilyttäviä tuon ns. julkisuuden kuvasi kanssa, ristiriidassa.

        Otit jossain kantaa tuohon yliopisto maailmaan ei olisi kannattanut et ymmärrä siitä yhtään mitään, kertomasi valtion varatoimitusjohtaja on erittäin hyvin palkattu, 16.000 euroa on kova liksa, sinun kannattaisi hieman rajoittaa noita massi juttujasi, kun opistolla keskimäärinen palkkataso on tuossa 8000-9000 euron välillä, kaikki akateemiset joutuvat tekemään gradun josta saat pienen apurahan, aikaa voi mennä kolmekin vuotta, oikeastaan ilman tuloja.

        Yrittäjä on pääosin yrittäjä sen takia että koulut on jääneet käymättä, eikä ole vaihtoehtoja, elääkin pitää, toivottavasti edes yrittämisen edellytykset on kunnossa ainakin ammatin osaamisen osalta, kun sitä ei valvota mitenkään, 2/3 yrityksestä kaatuu viiden vuoden sisällä.

        By NumBall HHN 62v,
        ps. jos tarkoitit Karia kosmologina, hän jäi eläkkeelle ja halusi kirjoittaa jotain muuta kuin alansa julkaisuja, minulla on muuten hänen kirja täällä hua hinissä, sekä useita kirjoja ekirjoina.

        Kyllä sulla jaksaa viirata. Puhutaan kalan ruokkimisesta niin jo olet vänkäämässä metallirungoista.

        Pattayalla metallirunkoisia pientaloja on todennäköisesti jokin osa, mutta pieni osa verrattuna kivitaloihin. Julkisista rakennuksista ja condoista tuskin yksikään.

        Olen kuitenkin nähnyt aika monen uuden byggan nousevan Pattayalla, enkä muista yhtäkään metallirunkoa nähneeni. Terminal 21 näkyi ikkunastani, eikä siinäkään ollut metallirakennetta.

        Omakotialueilla tilanne voi olla toinen, en tiedä.

        Exän eno oli Destian toisiksi suurin dirikka siihen aikaan. Omakertomaa tuo liksa. Mutta se resupekka joka Palokassa oli kuvissa äitinsä kellarissa myyntimiehenä, ei kuuna päivänä ole tienannut 32000 tai 38000 markkaa, eikä 8000-9000 euroa.

        Jos olisit, sinun ei tarvisi olla vuokralla eikä järsiä poltettuja kananreisiä kioskista, jossa paikallinen laitapuolen kulkija käyttää vanhoja autonrenkaita hiilinä.

        PS: Kun kuvaat joutsenen sadanmetrin päästä, se ei ole tullut silloin seuraksesi, vaan on siellä sadanmetrin päässä ja meri ei ole kivenheiton päässä siellä missä sinä asut. Siinä on kaksi päätietäkin välissä.

        Kolmannen kerroksen ikkunastasi ei näy Hua Hin beach, koska siinä talossa ei ole kolmatta kerrosta ja vaikka olisikin, talon pitäisi olla lähellä rantaa ja sitä se ei ole. Valehtelet jokaisesta asiasta.

        Samat meren elävät on kaikkialla Thaimaassa samana iltana Hua Hinissa kuin muuallakin, ne pyydetään pääasiassa öisin. Kylmäkuljetukset pohjoiseen lähtee auringonnousun aikaan. Sillä kivenheitollasi ei ole mitään tekemistä asian kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulla jaksaa viirata. Puhutaan kalan ruokkimisesta niin jo olet vänkäämässä metallirungoista.

        Pattayalla metallirunkoisia pientaloja on todennäköisesti jokin osa, mutta pieni osa verrattuna kivitaloihin. Julkisista rakennuksista ja condoista tuskin yksikään.

        Olen kuitenkin nähnyt aika monen uuden byggan nousevan Pattayalla, enkä muista yhtäkään metallirunkoa nähneeni. Terminal 21 näkyi ikkunastani, eikä siinäkään ollut metallirakennetta.

        Omakotialueilla tilanne voi olla toinen, en tiedä.

        Exän eno oli Destian toisiksi suurin dirikka siihen aikaan. Omakertomaa tuo liksa. Mutta se resupekka joka Palokassa oli kuvissa äitinsä kellarissa myyntimiehenä, ei kuuna päivänä ole tienannut 32000 tai 38000 markkaa, eikä 8000-9000 euroa.

        Jos olisit, sinun ei tarvisi olla vuokralla eikä järsiä poltettuja kananreisiä kioskista, jossa paikallinen laitapuolen kulkija käyttää vanhoja autonrenkaita hiilinä.

        PS: Kun kuvaat joutsenen sadanmetrin päästä, se ei ole tullut silloin seuraksesi, vaan on siellä sadanmetrin päässä ja meri ei ole kivenheiton päässä siellä missä sinä asut. Siinä on kaksi päätietäkin välissä.

        Kolmannen kerroksen ikkunastasi ei näy Hua Hin beach, koska siinä talossa ei ole kolmatta kerrosta ja vaikka olisikin, talon pitäisi olla lähellä rantaa ja sitä se ei ole. Valehtelet jokaisesta asiasta.

        Samat meren elävät on kaikkialla Thaimaassa samana iltana Hua Hinissa kuin muuallakin, ne pyydetään pääasiassa öisin. Kylmäkuljetukset pohjoiseen lähtee auringonnousun aikaan. Sillä kivenheitollasi ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

        Mens nyt sinä joka aina kirjoitat vain omalla nimimerkilläsi, selaamaan ruoka-aiheisia kuvia, mutta älä laita kuvaan mukaan sitä persetyöläistäsi äläkä korealaisia kakaroitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mens nyt sinä joka aina kirjoitat vain omalla nimimerkilläsi, selaamaan ruoka-aiheisia kuvia, mutta älä laita kuvaan mukaan sitä persetyöläistäsi äläkä korealaisia kakaroitasi.

        Haaveilluusiorakennusexpertti kitjoitti seuraavasti, miten tulee tulkita ... ?

        Pattayalla metallirunkoisia pientaloja on todennäköisesti jokin osa, mutta pieni osa verrattuna kivitaloihin.

        Omakotialueilla tilanne voi olla toinen, en tiedä.

        Siis tiedät että et tiedä .... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilluusiorakennusexpertti kitjoitti seuraavasti, miten tulee tulkita ... ?

        Pattayalla metallirunkoisia pientaloja on todennäköisesti jokin osa, mutta pieni osa verrattuna kivitaloihin.

        Omakotialueilla tilanne voi olla toinen, en tiedä.

        Siis tiedät että et tiedä .... ?

        Tuonhan totesi joku älynjättiläinen... en ole muuten montaa kivitaloa täällä nähnyt mutta suomessa ex_vaimoni veli myi kivitaloja, Lappeenrannassa Tero nimeltään kuoli muutamia vuosia sitten, minua kolme vuotta nuorempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveilluusiorakennusexpertti kitjoitti seuraavasti, miten tulee tulkita ... ?

        Pattayalla metallirunkoisia pientaloja on todennäköisesti jokin osa, mutta pieni osa verrattuna kivitaloihin.

        Omakotialueilla tilanne voi olla toinen, en tiedä.

        Siis tiedät että et tiedä .... ?

        Älyn jättiläinen myös "KITJOITTI"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuonhan totesi joku älynjättiläinen... en ole muuten montaa kivitaloa täällä nähnyt mutta suomessa ex_vaimoni veli myi kivitaloja, Lappeenrannassa Tero nimeltään kuoli muutamia vuosia sitten, minua kolme vuotta nuorempi.

        Niin, omakotitaloja yleisimmin rakennetaan omakotitaloalueilla ja kyse oli omakotitaloista.

        Tämä expertti on rekentanut yhden komposiittitalon thaimaahan, mutta juttu muuttuikin että vaimon talo on komposiitti.
        Tosin kun hyönteisen näköinen moottoripyörä oli kyseisen talon kupeessa parkissa, niin talo ei ollut komposiitti.

        Ylipäätään että sama törppö puhuu komposiitista ja thaimaalaisesta käsityöperinteestä, on idiotismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyn jättiläinen myös "KITJOITTI"

        Ehdottoman tärkeä huomiointi, hyvä, huomiointikykysi on huippuluokkaa.


      • Anonyymi

        Koska on vain yksi kaveri.


    • Anonyymi

      Kävin kerran Adelaidessa Australiassa ja näin siellä todella mustan joutsenen. En ole ornitologi, joten en osaa sanoa, onko tuo kuvan joutsen samaa rotua.

      • Anonyymi

        Mustajoutsenen alalaji uudenseelanninjoutsen (Cygnus atratus sumnerensis) on kuollut sukupuuttoon mutta australianjoutsen Cygnus atratus on voimissaan, yksi ollu jopa suomessa.
        Eli on samaa rotua, jos nyt lintua voi sanoa roduksi, mutta komea lintu se kuitenkin on, oli sitten valkoinen tai musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustajoutsenen alalaji uudenseelanninjoutsen (Cygnus atratus sumnerensis) on kuollut sukupuuttoon mutta australianjoutsen Cygnus atratus on voimissaan, yksi ollu jopa suomessa.
        Eli on samaa rotua, jos nyt lintua voi sanoa roduksi, mutta komea lintu se kuitenkin on, oli sitten valkoinen tai musta.

        Olisit antanut sille ensihoitoa. Montako omakotitaloa olet nähnyt Pattayan keskustassa, jossa minä asuin 7 talvea?

        Minä en ole nähnyt yhtään. Puhumattakaan metallirunkoisista taloista.

        Oma halli rakennettiin firmalle aikoinaan siten että maanvaraiseen laatan päällä olevaan metallirunkoon kiinnitettiin valmiit elementit. Siinä ei kauaa nokka tuhissut.

        Se on ainoa metallirunkoinen rakennus missä ikinä olen ollut mukana.

        Sinun kannattaa googlata mikä on kivitalo. Vinkiksi annan että se ei tarkoita luonnonkivestä tehtyä taloa.

        Kerran sanoit ettei Hua Hinissa ole yhtään betonitaloa. Kysyttäessä että mitäs ne sitten on...? Vastasit että messinkiä.

        Tuosta ei enää mies mene tyhmemmäksi.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit antanut sille ensihoitoa. Montako omakotitaloa olet nähnyt Pattayan keskustassa, jossa minä asuin 7 talvea?

        Minä en ole nähnyt yhtään. Puhumattakaan metallirunkoisista taloista.

        Oma halli rakennettiin firmalle aikoinaan siten että maanvaraiseen laatan päällä olevaan metallirunkoon kiinnitettiin valmiit elementit. Siinä ei kauaa nokka tuhissut.

        Se on ainoa metallirunkoinen rakennus missä ikinä olen ollut mukana.

        Sinun kannattaa googlata mikä on kivitalo. Vinkiksi annan että se ei tarkoita luonnonkivestä tehtyä taloa.

        Kerran sanoit ettei Hua Hinissa ole yhtään betonitaloa. Kysyttäessä että mitäs ne sitten on...? Vastasit että messinkiä.

        Tuosta ei enää mies mene tyhmemmäksi.

        2010

        Jaahs että nyt asia siirtyi aiheeseen Pattayan keskustan omakotitalot.

        Sinun kannattaisi googlata mitä on sukitus ja ruiskubetonointi, en anna vinkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahs että nyt asia siirtyi aiheeseen Pattayan keskustan omakotitalot.

        Sinun kannattaisi googlata mitä on sukitus ja ruiskubetonointi, en anna vinkkejä.

        Myös anturilla ja anturalla on hieman eroa.

        Ei tuhissut nokka elementtejä asentaessa, mutta on tuhissut jonkin aikaa ennen sitä pohja- ja metallitöissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit antanut sille ensihoitoa. Montako omakotitaloa olet nähnyt Pattayan keskustassa, jossa minä asuin 7 talvea?

        Minä en ole nähnyt yhtään. Puhumattakaan metallirunkoisista taloista.

        Oma halli rakennettiin firmalle aikoinaan siten että maanvaraiseen laatan päällä olevaan metallirunkoon kiinnitettiin valmiit elementit. Siinä ei kauaa nokka tuhissut.

        Se on ainoa metallirunkoinen rakennus missä ikinä olen ollut mukana.

        Sinun kannattaa googlata mikä on kivitalo. Vinkiksi annan että se ei tarkoita luonnonkivestä tehtyä taloa.

        Kerran sanoit ettei Hua Hinissa ole yhtään betonitaloa. Kysyttäessä että mitäs ne sitten on...? Vastasit että messinkiä.

        Tuosta ei enää mies mene tyhmemmäksi.

        2010

        ahdistaako


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit antanut sille ensihoitoa. Montako omakotitaloa olet nähnyt Pattayan keskustassa, jossa minä asuin 7 talvea?

        Minä en ole nähnyt yhtään. Puhumattakaan metallirunkoisista taloista.

        Oma halli rakennettiin firmalle aikoinaan siten että maanvaraiseen laatan päällä olevaan metallirunkoon kiinnitettiin valmiit elementit. Siinä ei kauaa nokka tuhissut.

        Se on ainoa metallirunkoinen rakennus missä ikinä olen ollut mukana.

        Sinun kannattaa googlata mikä on kivitalo. Vinkiksi annan että se ei tarkoita luonnonkivestä tehtyä taloa.

        Kerran sanoit ettei Hua Hinissa ole yhtään betonitaloa. Kysyttäessä että mitäs ne sitten on...? Vastasit että messinkiä.

        Tuosta ei enää mies mene tyhmemmäksi.

        2010

        Voisin väittää että sinä et enään noilla jutuillasi ja kirjoitusteni vääntämisellä voi paljon tyhmempi olla, kun millaisen kuvan olet itsestäsi antanut, ei ole millään muotoa positiivinen, enpä ole sanonut että hua hinissä ei ole betonista tehtyjä taloa, sanoin että pattayalla on valtaosa aktivaatioista halvalla betonista tehtyä roskaa, eikä tuota käsitystä ole syytä mihinkään muuttaa.. sinä et ole lähnyt metallista tehtyjä talon runkoja, minä olen ja monen monta, miten se liittyy siihen että olet nähnyt ikkunasta miten terminal 21 on rakennettu, onko pattayalla taloja jotka on tehty teräsrunkoon... messingit voit jättää omaan arvoonsa, taloja ei varmasti rakenneta messingistä, eikä myöskään ruostumattomasta teräksestä, arvaatko miksi... kun olet rakennusalan ammattilainen ?????

        Ihmettelen vain, kun olen asian havainnoinut, vaikka en ole ollut missään tekemisissä rakentamisen kanssa, noin niinkuin ammatillisesti,mutta kertomasi mukaan sinä olet, kaiketi olet liikkunut pattayalla muuallakin kuin siinä likaisessa luukussa, jossa minäkin olen muutaman yön aikaani viettänyt, eli siis talay 6 nimisessä talossa, onhan se hyvällä paikalla pääset suoraan rantakadulle siitä sähkölukko-ovesta, jos vain uskaltaa mennä...

        Mutta ei se talo ole mitenkään kovinkaan olennainen, aika surkea itseasiassa, mutta paikka on hyvä jopa erinomainen, mutta vain hullu siinä vuosia asuu.

        By NumBall HHN 62v.


    • Anonyymi

      Millään muotoa tätä 2010 ei voi pitää esimerkkinä siitä mitä ihminen on kun on terve sielu terveessä ruumiissa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe