kun kuningas. Kumpi sinä oot mieluummin.
Minä oon mieluummin narri prinsessa
14
97
Vastaukset
Outoja kysymyksiä...
- Anonyymi
Hauskoja leikkejä leikkikentällä. Sitä vain....
Anonyymi kirjoitti:
Hauskoja leikkejä leikkikentällä. Sitä vain....
Ok. Minä pysyn prinssinä. 😅🤴
- Anonyymi
Eli olet ennemmin nainen kuin mies. Se on sinun oikeutesi
- Anonyymi
Niin näin juuri. Narrin elämä on aina hauskempaa. ap
Ja sinä olet koijari huijari
- Anonyymi
Sinä se rakas oot. Ollu kokoajan. ap
- Anonyymi
en_ole_prinsessa kirjoitti:
En usko valehtelet
Palstahirmu vauhdissa. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstahirmu vauhdissa. ap
Sinä itsehän se mies olet, tämä niccisi on muuten jäänyt aika paitsioon, liippaa liian lähelle tuota palstaprinssinicciä, niin jopanä hyväuskoisimmat tajuaa mistä on kyse
- Anonyymi
Narri on aina vapaa :)
- Anonyymi
Mun täytyy sanoa. Jos sulla on tiettävästi massia, ja laitat itsesi kaupan julkiseen yhteydenottokanavaan. Siinä on vaan jotain tosi halpaa ja halveksittavaa. En tiedä, ei pysty arvostamaan noin halveksuttavasti toimivaa ihmistä.
Oikeasti - irvokasta. - Anonyymi
Niin ei vaan tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156