Turkin maanjäristys on seurausta ilmastonmuutoksesta. Se voi iskeä myös ilmaston pilaamisen supervaltioon Suomeen koska tahansa. Ole valmiina.
Ja kyllä!!!
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
Turkin maanjäristys johtui siitä kun kaivoa syvennettiin ja sinne alkoi tulla enemmän vettä ja sen takia maa sortui ja järisi turkissa.
- Anonyymi
Ja kyllä!
Hyvin on mennyt perille lapsiperheille ilmastonmuutostoimenpiteet. Aamuisin on kouluihin mieletön liikenne, kun umpukaiset roudataan autoilla kouluun, ja iltapäivällä sama ralli, kun pikku pyöriäiset haetaan kotiin. Kamalaa, jos penskat joutuu kantamaan luistimensa urheilutunnille ihan itse. - Anonyymi
MAANJÄRISTYKSIÄ ON ODOTETTAVISSA JA SUURIA. TULIVUORTEN PERKAUKSIA. TAIVAANKAPPALEIDEN TÖRMÄYKSIÄ.
SOTIMISTAKAAN PUTIN EI HALUA LOPETTAA.
VAIHTELUA RIITTÄÄ, - Anonyymi
Veikkaan että useassa rytisee seuraavaksi.
San Francisco ja Los Angeles.
Talot sortuu ja tsunami huuhtelee. - Anonyymi
Suomi taitaa ilmastoa pilata vähiten maailmassa. Maanjäristyksiä on ollut aina ja tulee olemaan. Turkissa on tiedetty asia jo vuosia. Ole huoleti Suomi ei aiheuttanut tätä maanjäristystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530