Minkä takia Ruotsista, Virosta tai mistä tahansa muusta maasta voi vuokrata asunnon todella helposti ilman että mitään luottotietoja jne kysytään mutta Suomessa kun haluaisit vuokrata asunnon nii vaaditaan että on pysyvässä töissä, puhtaat luottotiedot, entiseltä vuokranantajalta kirje, rikosrekisteri ja papin siunaus?
Miksi Suomessa nii vaikeaa?
Anonyymi-ap
2
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ymmärrät sen, jos joskus tulevaisuudessa omistat asunnon ja annat sen vuokralle. Jos siinä vaiheessa et vielä ymmärrä, niin lähes varmasti tulet ymmärtämään.
Mut älä huoli, en minäkään ymmärtänyt parikymppisenä. Nyt vuosikymmeniä nähneenä ymmärrän - sanoisinko riittävän hyvin.
Harmi ainoastaan se, ettei rikosrekisteriotetta saa edes kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248