Kävin hamstraamassa kymmenen 32 rullan säkkiä wc-paperia.
Kaupan alan lakko alkaa huomenna
12
300
Vastaukset
Koskee vain näitä kauppoja
Imatra Prisma Imatra
Imatra K-Citymarket Imatra
Imatra Kauppias K-Citymarket Imatra- Anonyymi
Kävin prismassa hamstraamassa, meiran ketsuppi oli 0,75 € kilon pullo.
- Anonyymi
😂😂😂 Sarkasmi on vaikee laji 😂😂😂 sanois Pena
- Anonyymi
Itellä on vielä koronavarastoa 157 rullaa 👌
- Anonyymi
Pääasia että viinakauppa on auki!!!
T: läskimahainen sylinterimies kaukopäästä- Anonyymi
Nimenommaa minäki uon persettäin pyyhkinä ruutupaijan helemoo ulokohuusis vuas tolokulla, piäasia on että viinakauppa on auki.
- Anonyymi
Lakko ei haittaa koska olen persauki!!!
T.Rauta koura ovakolta- Anonyymi
Ovakon hanut ei kerkee kauppaan kun pitää painaa malmia ulos että paskapaperitehtaat saavat komponenttinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovakon hanut ei kerkee kauppaan kun pitää painaa malmia ulos että paskapaperitehtaat saavat komponenttinsa.
Ei taida malmi olla enää ovakolla vaan eduskunnassa
- Anonyymi
No se on hyvä että paskapaperia riittää.
Toivottavasti riittää ruokaakin mitä paskantaa - Anonyymi
nyt 2025 kaupanalan lakko
ÄLKÄÄ OSTAKO TAI ASIOIKO K KAUPOISSA RIKKURI CITY MARKETEISSA TAI K RAUDOISSA
ammattiliiton käskyjä uhmaavat k kauppiaat on ilmoitettava eteenpäin!!!- Anonyymi
Pitää kunnioittaa toisten mielipiteen ilmaisua ! Jokaisella on oikeus lakkoilla ja nyt on syytäkin !
Palkoista kyse !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201