Mitkä ovat Kuhmoisten palstan kolme kielletyintä aihetta? Älkääkä nyt näitä vastauksia poistako, jos vaan aihe mainitaan eikä ketään mainita, niin saadaan tähän totuutta vastaava listaus.
Kielletyt aiheet
20
786
Vastaukset
- Anonyymi
Hammashuolto
Koulun sisäilma
Suhteilla töihin pääsyt
Älkää nyt pilatko loukkauksilla ja nimillä tätä kyselyä, niin nähdään poistetaanko yhtään viestiä, kun kaikki on asiallisia viestejä- Anonyymi
Hammashuolto<
Onko Kuhmoisissa ollenkaan hampulääkäriä nyt? Minulla tarkastusaika siirtynyt kohta 2 vuoden ajan, aina perutaan. Nyt ei annettu uutta aikaa.
- Anonyymi
Tarkoitatko että mitkä aiheet ovat paikallisen sensuurin TOP3?
- Anonyymi
Juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin
Se tässä hieman mietityttää, että mistä tulee tarve ja idea paikalliseen sensurointiin, kun olisi oletettavaa, että universaalisti pelattaisiin Suomi24 säännöillä.
- Anonyymi
Lw jälkipuinti
Mustolan myynti
Vanhan koulun purku- Anonyymi
Mutta täällä on saanut ihan nimitellä sukunimellä " risupartaista" valtuuston edustajaa, joka valittiin ihan kunnallisvaaleissa valtuustoon.
Eikö kaikkien valtuuston edustajien pidä nostaa epäkohtia sekä esittää valtuustoesityksiä sekä eikö valtuustokeskutelussa pidä keskustella eikä vain kuunnella, kun puhjeenjohtajan nuijan koputusta? - Anonyymi
Hautakumpujen peitoksi on rakennettu kestävät kukkaistutukset.
- Anonyymi
Kauppamuseon tuho
- Anonyymi
Sahanrannan ravintolatoiminta
Harmoisten ja kylämänmafia
Työttömien kirpparin epäselvyydet- Anonyymi
Valtuutettujen maksamat toimitilavuokrat
- Anonyymi
Valtuutettujen jääviys omia asioita päättäessä
Kunnanjohtajan toimet
Kunnan virka ja luottamushenkilöiden korruptio eri muodoissa - Anonyymi
Epäkohtien (faktojen) esiintuominen. Nämä blokataan.
- Anonyymi
Sahanrannan sopimukset
valtuutettujen etuudet ja palkkaus
kuhmoisten sanomien uutisointitapa - Anonyymi
Unohtuneet sidonnaisuudet
- Anonyymi
Kyselyt palvelevista partureista. selvistä.
- Anonyymi
"Kyselyt palvelevista partureista. selvistä."
Onneksi se kampaajaketju poistettiin.
- Anonyymi
Mutta sopii tähän, koska ilmeisesti kielletty aihe.
- Anonyymi
Kuntasektoria koskettavat aiheet kyseessä?
- Anonyymi
Eihän vaan kaikki kampaajat ole nauttineita? Ellei, ei koske koko kuntasektoria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086