Yli 100 kuntaa,ei ole varaa laittaa 2.5 miljoonaa ravintolaan 99.6 prosenttia.On hoidettavana lapsia, vammaisia vanhuksia,työttömiä.
Miljoonaravintola gallub
4
203
Vastaukset
- Anonyymi
Jännää ihanko totta
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17737306o
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihmettelen tuollaista kaupungin ylimmän viranhaltian/ luottamushenkilöiden rahan roiskimista. Toivottavasti olen väärässä kun ennustan että rahat menivät kuin kankkulan kaivoon, Tämän kokoiselle kaupungille 2,5 miljoonaa on iso raha ja jokainen euro on pois Viitasaarelaisten kukkarosta. Ennustukseni on että kyseinen sijoitus ei maksa koskaan ihteään takaisin Viitasaaren kaupungille. Jos kyseinen rahasumma olisi sijoitettu esim. yritysten houkuttelemiseen Viitasaarelle, palkkaamalla tehtävään energinen ja asiansa osaava elinkeinoasiamies niin tänne olis saatu toisella tavalla pöhinää ja asukasluku olisi saatu nousuun.
- Anonyymi
Totta puhut... järkevämminkin noi miljoonat olisi voinut kohdentaa, mut aikapa sen näyttää, mitä tuleman pitää. Ittekkin olisin kyllä järkevällä tavalla tehostamassa työllisyyteen ja markkinointiin liityviä toimia tässä kaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850