Sama viesti tuli 4 kappaleena tänne ja aina lähettäessä ilmoitti palvelinvirhettä, tarkoitan siis tuota Ääniongelma-viestiä jonka lähetin tuossa jokin aika sitten.
Suoli24 ei toimi kunnolla
13
207
Vastaukset
- Anonyymi
Valehtelet, jokainen viesti on erikseen lähetetty, jokaisessa viestissä on eri kellonaika. Luultavasti koneesi on saastunut.
- Anonyymi
Ei ole kone saastunut vaan kyllä se palvelinvirhe tuli nimenomaan Suomi24:ltä! En siis valehtele! Tottakai niissä on eri kellonaika koska jouduin lähettämään viestin useaan kertaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kone saastunut vaan kyllä se palvelinvirhe tuli nimenomaan Suomi24:ltä! En siis valehtele! Tottakai niissä on eri kellonaika koska jouduin lähettämään viestin useaan kertaan.
Palveluntarjoajasi laittaa sinulle viestiä, mikäli et puhdista konettasi pian viruksista, saastunut koneesi lähettää palvelinpyyntöjä niin tiehään tahtiin kun vain voi ja tämä huomataan Elisan tai vastaavan palvelun ylläpitäjän päässä, kannattaa lukea S-posti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palveluntarjoajasi laittaa sinulle viestiä, mikäli et puhdista konettasi pian viruksista, saastunut koneesi lähettää palvelinpyyntöjä niin tiehään tahtiin kun vain voi ja tämä huomataan Elisan tai vastaavan palvelun ylläpitäjän päässä, kannattaa lukea S-posti.
Linux ei noihin haitakkeisiin kompastu, mutta kun rakkulat asentelee niitä Winejään ei mikään suojaa konetta haitakkeilta sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun minun koneessani EI OLE MITÄÄN HAITTAOHJELMIA joten lakkaa wintrollerson jauhamasta paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun minun koneessani EI OLE MITÄÄN HAITTAOHJELMIA joten lakkaa wintrollerson jauhamasta paskaa!
Tahallasiko sinä itse niitä viestejä niin monta samallaista laitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahallasiko sinä itse niitä viestejä niin monta samallaista laitat.
Ei, en tahallani vaan juuri siksi kun luulin ettei viesti mennyt perille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoli on ripulilla.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177378067
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuota saamaa ongelmaa oli muutama kuukausi takaperin.
- Anonyymi
On ollut ennenkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912