Ei voi muuta nauraa ku lukee Suomussalmi palstaa

Anonyymi-ap

Te ette ole oikeastaan kehittyneet mihinkään suuntaan ku lukee näitä juttuja. Siis täysin turhaa avautumista vähän joka aiheesta. Mitä te oikeasti luulette saavuttavanne tolla nillityksellänne? 🤭😂 Siis ihan oikeasti ku paskanjauhannan ja mustamaalamisen kohteet vähenee teidän surkealta kylältä niin haette kohteita hyrysalmea etelämästä 😂😂😂

92

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että oikein etelemästä. Missä se se on?

      Täälläpä vain nillität sinäkin.
      Ei täällä väkisin tarvitse olla.

    • Anonyymi

      Miksi luet?

      • Anonyymi

        Otatko suihin?


    • Anonyymi

      Provoisoivat aloitukset ja sitten kun kukaan ei oikein lähde mukaan höpötyksiin, niin kommentoidaan itse...
      Jonnijoutavaa hommaa...

      • Anonyymi

        Vai otatko kakkoseen?


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Peukku tälle!


    • Anonyymi

      On se niin hyvä ja humoristinen palsta, että väkeä kuolee nauruun enemmän kuin Konsta Pylkkäsen kuoliaaksi naurattajan tarinoissa.

    • Anonyymi

      Hyvä idea. En ite älynnyt, että voipi muualtahi ehtie nillityksen kohteet.

      Etelän vetelät on jo haukuttu, niin olisko sitten joulupukista mainittavaa? Pukki mikä pukki.

    • Mitä tuutte tänne etelämänvetelämät!🤐🤐

      • Anonyymi

        Täytyyhän sitä tuoda pitäjään miehen mallia kun muotti on täältä kadonnut, lisäksi levitämme parempaa geeniperimää kunnan mukaville naisille, siinä ne tärkeimmät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyyhän sitä tuoda pitäjään miehen mallia kun muotti on täältä kadonnut, lisäksi levitämme parempaa geeniperimää kunnan mukaville naisille, siinä ne tärkeimmät.

        Vetelyyttä te vetelät tuotte.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Vetelyyttä te vetelät tuotte.

        Ei voi enää vetelyyttä tuoda lisää koska vetelyyskiintiö on täällä ollut jo kauan ihan tapissa, vaikka tänne tulisi ihan mahottoman uusi vetelä niin silti vetelyys vähenisi.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Vetelyyttä te vetelät tuotte.

        Vetelyyttähän on ehdolla tulevissa vaaleissakin Kepun listalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi enää vetelyyttä tuoda lisää koska vetelyyskiintiö on täällä ollut jo kauan ihan tapissa, vaikka tänne tulisi ihan mahottoman uusi vetelä niin silti vetelyys vähenisi.

        Kyllä se lissääntyy het saallarosentilla kun tänne tuutte. Pysykää siellä vetelienveljienne luona. Oon kuullu että siellä puhuttelette toisianne normiveteleiksi.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Kyllä se lissääntyy het saallarosentilla kun tänne tuutte. Pysykää siellä vetelienveljienne luona. Oon kuullu että siellä puhuttelette toisianne normiveteleiksi.

        Jos täyteen vetelyyteen lisätään lisää vetelyyttä niin maljasi on ylitsevuotavaisen vetelän vetelä.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Kyllä se lissääntyy het saallarosentilla kun tänne tuutte. Pysykää siellä vetelienveljienne luona. Oon kuullu että siellä puhuttelette toisianne normiveteleiksi.

        Muista äänestää Miiiiiiaaaaaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos täyteen vetelyyteen lisätään lisää vetelyyttä niin maljasi on ylitsevuotavaisen vetelän vetelä.

        Justiin nuin etelänvetelänvetelä!


      • Anonyymi

        Etelästähän ne tulee ne marjanpoimijatkin, jotta marjavirma pysyy pystyssä. Sumpin ahkerat ei marjoja poimi, se on vetelien hommoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etelästähän ne tulee ne marjanpoimijatkin, jotta marjavirma pysyy pystyssä. Sumpin ahkerat ei marjoja poimi, se on vetelien hommoo.

        Vae etelänvetelät on poeminneet meijjän marjatki?? Eikö ne ookkaan olleet ulukomaalaesie?


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Vae etelänvetelät on poeminneet meijjän marjatki?? Eikö ne ookkaan olleet ulukomaalaesie?

        Eikös Thaimaa ole etelässä ja sen asukkaat etelästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Thaimaa ole etelässä ja sen asukkaat etelästä?

        Ei oo. Ne on ulukomaalaesie. Etelänvetelien alue on eteläsuomessa. Ihmettelin suuresti kun luulin että vetelienvetelät poeminu marjoja joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Thaimaa ole etelässä ja sen asukkaat etelästä?

        Thaimaa on kyllä idässä.


    • Anonyymi

      Eikös se ole oikein ja kohtuullista , ellei peräti hyödyksi itselle jos hymyssä suin ja iloisin mielin saa päivänsä viettää ja matkansa taivaltaa ...

      • Anonyymi

        On on, täällähän ovat kaikki hymyissä suin joita kylällä ja korvessa näkee, oikea hymykylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On on, täällähän ovat kaikki hymyissä suin joita kylällä ja korvessa näkee, oikea hymykylä.

        Hymy pyllyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymy pyllyyn.

        Ja kieli peppuun.
        Ollaan niin makkeita!


    • Anonyymi

      Ei yhtään nämä jutut naurata. Ärsyttäviä juttuja. Varmasti nämä ilkeitten keskustelujen kirjoittelijat pystys jottain positiivistahi kirjottammaan, mutta EI. On meleko ankeata, jos ei oo mittään muuta päässä kuin ilkeys.

      • Anonyymi

        No ei niistä kannata välittää, vajakkehan ne on ketjun aloittajasta lähtien. Harmittomia vajakkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niistä kannata välittää, vajakkehan ne on ketjun aloittajasta lähtien. Harmittomia vajakkeja.

        Harmittavia vajakkeja ei ole olemassakaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niistä kannata välittää, vajakkehan ne on ketjun aloittajasta lähtien. Harmittomia vajakkeja.

        Sinä mukaan lukien


    • Anonyymi

      Keskustelun aloittajalla ei tunnu olevan kaikki muumit laaksossa. Kiertää kaikki Kainuun keskustelu palstat ja haukkuu kaikkia kainuulaisia, eri muodoissa. Ei i ilmeisesti omalla pitäjällään, etelässä uskalla. Jää vielä kiinni ja saa nenuun.

      • Anonyymi

        Niin keskustelun aloittaja pitäs viedä pakkohoitoon jos itse sinne älyä hakeutua. Hullu mikä hullu.


      • Anonyymi

        Sullako on muumit laaksossa, oletko jotain 6v. ?


      • Anonyymi

        Kiertää kaikki Kainuun keskustelupalstat, huom. yhdyssana, luuletko että pitää mennä aina sen kunnan alueelle josta kirjoittaa, kiertää. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        En oo haukunut kaikkia kainuulaisia, vain kaikista sairaimmat yksilöt, ERI MUODOISSA? Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin keskustelun aloittaja pitäs viedä pakkohoitoon jos itse sinne älyä hakeutua. Hullu mikä hullu.

        Tuu hakemaan jos kantti riittää! 😂😂😂


      • Anonyymi

        Susta neiti ei oo mulle vastusta.


      • Anonyymi

        Omalla pitäjällään? Eli sinähän oot sitten pakkohoidossa, ei minua tarvi kenenkään pidellä, ihan vapaana minä saan liikkua. 😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla pitäjällään? Eli sinähän oot sitten pakkohoidossa, ei minua tarvi kenenkään pidellä, ihan vapaana minä saan liikkua. 😁😁😁

        Nekö päästi sinut vapaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nekö päästi sinut vapaaksi?

        Päästi päästi, työvuoro loppui 15.30 ja alkoi viikon vapaa.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo haukunut kaikkia kainuulaisia, vain kaikista sairaimmat yksilöt, ERI MUODOISSA? Häh?

        Taidat kirjoittaa ihan itsestäsi!!! 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päästi päästi, työvuoro loppui 15.30 ja alkoi viikon vapaa.👍

        Sinulla taitaa olla seurantapanta nilkassa näkevät missä viipellät!!!! 😁😁😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla seurantapanta nilkassa näkevät missä viipellät!!!! 😁😁😁😁

        Ime parsaa bitch!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kirjoittaa ihan itsestäsi!!! 😂😂😂😂

        Taidanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taitaa olla seurantapanta nilkassa näkevät missä viipellät!!!! 😁😁😁😁

        Tuntuuko että sinua seurataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullako on muumit laaksossa, oletko jotain 6v. ?

        Sinulla, ruuvit löysällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiertää kaikki Kainuun keskustelupalstat, huom. yhdyssana, luuletko että pitää mennä aina sen kunnan alueelle josta kirjoittaa, kiertää. 🤣🤣🤣

        Otahan ne lääkkeesi, niin helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo haukunut kaikkia kainuulaisia, vain kaikista sairaimmat yksilöt, ERI MUODOISSA? Häh?

        Tunnustitpas, mikä luuseri. Eri muodoissa, että millon mistäkin aiheesta. Jos et sen vetaaa älynny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla pitäjällään? Eli sinähän oot sitten pakkohoidossa, ei minua tarvi kenenkään pidellä, ihan vapaana minä saan liikkua. 😁😁😁

        On se surkeaa kun hoitopaikat on vähänä. Ja tuommoisia sekoja täällä vapaina kulkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla, ruuvit löysällä.

        En ole robotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustitpas, mikä luuseri. Eri muodoissa, että millon mistäkin aiheesta. Jos et sen vetaaa älynny.

        Ei sulla sitten tullut pienen pieneen mieleesi kirjoittaa että eri aiheista, no ei tullut vaan pökiö kirjoitti eri muodoissa! 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se surkeaa kun hoitopaikat on vähänä. Ja tuommoisia sekoja täällä vapaina kulkee.

        Ei oo vähänä vaan paljona!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se surkeaa kun hoitopaikat on vähänä. Ja tuommoisia sekoja täällä vapaina kulkee.

        Toivottavasti sukulaisesi löytävät sinulle hoitopaikan vaikka ne ovat vähänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan ne lääkkeesi, niin helpottaa.

        En minä sinulle määrättyjä mielenterveyslääkkeitä ala syömään, syö ite vaan kun ne on sulle määrätty, toivotaan että ne joskus alkavat tehoamaan.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustitpas, mikä luuseri. Eri muodoissa, että millon mistäkin aiheesta. Jos et sen vetaaa älynny.

        Enhän minä toki ole luuseri vaan winneri, pörssi hallussa, kaunis vaimo ja lapset, luxus omakotitalo jä vapaa-ajan asunto, kulkuneuvot viimmesen päälle ja tooooodella hyvin menestyvä yritys, mites sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä toki ole luuseri vaan winneri, pörssi hallussa, kaunis vaimo ja lapset, luxus omakotitalo jä vapaa-ajan asunto, kulkuneuvot viimmesen päälle ja tooooodella hyvin menestyvä yritys, mites sulla?

        Haaveile sinä vaan noista kaikista. Haaveeksi myös jää. Elelehän sinä siellä hakakadun 32 neliön yksiössäsi. Ja kittaa sitä kaljaa, jota parhaiten osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sinulle määrättyjä mielenterveyslääkkeitä ala syömään, syö ite vaan kun ne on sulle määrätty, toivotaan että ne joskus alkavat tehoamaan.👍

        Otan osaa ahdinkoosi. Mene vaikka pilkille, se helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti sukulaisesi löytävät sinulle hoitopaikan vaikka ne ovat vähänä.

        Sinä tässä hoitopaikkaa tarvitset ja nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla sitten tullut pienen pieneen mieleesi kirjoittaa että eri aiheista, no ei tullut vaan pökiö kirjoitti eri muodoissa! 😂😂😂

        Loppuiko kaljat kesken, kun noin ahdistaa. Kaupasta saa lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu hakemaan jos kantti riittää! 😂😂😂

        Hui kun pelottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susta neiti ei oo mulle vastusta.

        Ei ehkä neidistä olekaan. Olen 💪 voimakas Mies isolla M kirjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuiko kaljat kesken, kun noin ahdistaa. Kaupasta saa lisää.

        Mun baarikaapista ei juomat juomalla lopu.😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä neidistä olekaan. Olen 💪 voimakas Mies isolla M kirjaimella.

        Joo varmaan. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tässä hoitopaikkaa tarvitset ja nopeasti.

        Nyt kyllä soitat apua heti itsellesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haaveile sinä vaan noista kaikista. Haaveeksi myös jää. Elelehän sinä siellä hakakadun 32 neliön yksiössäsi. Ja kittaa sitä kaljaa, jota parhaiten osaat.

        Tarkkaanpa tiedät Hakadun, huom. erisnimi, siksi siis iso alkukirjain, yksiöiden koot, hmmmm, miksiköhän tiedät? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa ahdinkoosi. Mene vaikka pilkille, se helpottaa.

        Mihin ihmeen pilkille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä neidistä olekaan. Olen 💪 voimakas Mies isolla M kirjaimella.

        Olet oikea miesten mies varustettuna pienellä m:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä toki ole luuseri vaan winneri, pörssi hallussa, kaunis vaimo ja lapset, luxus omakotitalo jä vapaa-ajan asunto, kulkuneuvot viimmesen päälle ja tooooodella hyvin menestyvä yritys, mites sulla?

        Mikä auto alla???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä soitat apua heti itsellesi!

        Eikö ne käyny jo sinut bulanssilla hakemassa. Ja laittoivat pakkopaitaan. Mitä sinä vielä täällä itket.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikea miesten mies varustettuna pienellä m:lla.

        Niinkö oot. Oon tiennyt sen jo. Kerro lisää itsestäsi.


    • Anonyymi

      Tätä lukiessa tulee mieleen että te suomussalmelaiset taidatte olla vielä tyhmempiä kuin kuhmolaiset. Ja se on paljon sanottu. :D

      • Anonyymi

        Niin oletkin. On se tiedetty.


    • Anonyymi

      Voi että naurattaa, kun nauru pidentää ikää. Hehheh, kiehkieh...

      • Anonyymi

        Kyllä, niin överiä ja tyhmää kommenttia ei pysty edes kirjoittamaan etteikö siihen muutama älykääpiö reagoisi.


    • Anonyymi

      Rintava nainen käy töiden jälkeen volvolla erään herrasmiehen päiväkahvilla. Naapurit kertoo, että mahtaa se kahvi olla liian kuumaa, kun voihkinta ja huuto kuuluu seinien läpi. Tarviikosta niin kuumaa kahvia tarjoilla?

      • Anonyymi

        Töiden jälkeen päiväkahvilla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töiden jälkeen päiväkahvilla ?

        Jep. Näin on. Iltapäivällä tekee mieli tupakkia, jota ei töissä saa polttaa. Iltapäivällä siis "kaffet", äkkiä kaupan kautta kotiin ja nortit kotimatkalla. Tyhmä ukko ei tiedä näistä "kahvitteluista" mitään...


      • Anonyymi

        Kas kun ei rinnaton....


      • Anonyymi

        Mitäs raati on mieltä, laitanko volvon rekkarin tänne?😁
        Alkaa vokaalilla😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs raati on mieltä, laitanko volvon rekkarin tänne?😁
        Alkaa vokaalilla😏

        Hanki sinäkin nainen niin ei tarvi muita kytätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinäkin nainen niin ei tarvi muita kytätä.

        En tarvi naista, poikakaveri tulis mustasukkaiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvi naista, poikakaveri tulis mustasukkaiseksi

        No ilmankos, homothan ne kyttää .


    • Anonyymi

      Noh noh. Vitsillähän täällä läppää heitetään. Eipä olla tosikkoja. Nyt rauhotuttaan ja ajatellaan mitä kirjotettaan. Hyvät loppuviikot kaikille.

      • Anonyymi

        Kyllä joo, suomussalmelaisethan ovat tunnettuja vitsikkyydestään.


      • Anonyymi

        Roiskeläppää..häähhäähhäää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joo, suomussalmelaisethan ovat tunnettuja vitsikkyydestään.

        Umpimielisiä mulukkuja järestään.


    • Anonyymi

      Hyvä vaan, kun joku asia naurattaa, eikä itketä. Kyllähän ihminen on pohjimmiltaan samanlainen, asui sitte pohjoisessa, tai etelässä. Ihan turha laittaa asuinpaikan syyksi ihmisen puheet, pukeutuminen, käytös ym. ym.

      • Anonyymi

        Joo ei asuinpaikka vaikuta pukeutumiseen mitenkään asui sitten etelässä tai pohjoisessa, kerroppa tuo sama esim. eskimoille ja Amazonin intiaaneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei asuinpaikka vaikuta pukeutumiseen mitenkään asui sitten etelässä tai pohjoisessa, kerroppa tuo sama esim. eskimoille ja Amazonin intiaaneille.

        Olikohan tarkoitettu, ettei pidä ARVOSTELLA (yleensä negatiivisesti) ihmisen pukeutumista ym. asuinpaikan perusteella. Jos ymmärrät???


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei kukaan heitä hullujen huoneelle tältä pysäkiltä 😂🤣 mää oikeesti tikahdan kohta Nauruun 😂🤣

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2159
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1633
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      824
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      178
      752
    Aihe