Seksistä asiallisesti

Anonyymi-ap

Näin nimettömänä kysyn mielipiteitä. Entä jos haluaisi joskus vähän erikoisemmassa paikassa, mutta toisen mielestä seksi ei kuulu muualle kuin omaan sänkyyn? Ei ole maailman tärkein ongelma, tiedän. Voisiko tässä asiassa silti odottaa vähän kokeilunhalua vai liiallinen vaatimus?

38

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Julkisella paikalla paljastelu on laitonta, joten siihen ei kai kenenkään voi olettaa ryhtyvän, mutta muissa paikoissa kotona tai esim luonnossa seksin harrastamisesta voi varmaan ainakin keskustella, ja jos siinä jokin arveluttaa, niin kannattaa jutella miksi

      • Anonyymi

        Jutella voisi periaatteessa, mutta käytännössä harva haluaa puhua näistä asioista muuten kuin vitsillä tai käsitellen vain tiettyjä vaihtoehtoja.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutella voisi periaatteessa, mutta käytännössä harva haluaa puhua näistä asioista muuten kuin vitsillä tai käsitellen vain tiettyjä vaihtoehtoja.
        Aloittaja

        Aika erikoista, että seksistä ja siihen liittyvistä tunteista ei muka kiinnostaisi jutella kumppanin kanssa. Kyllä mä ainakin edellytän naiseltani sen verran aikuisuutta, että pystyy sanoittamaan tunteensa myös seksiin liittyen. Huumorikin kuuluu seksiin tottakai, mutta jos se on ainoa taso, niin sellaisesta naisesta mä en kyllä syty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoista, että seksistä ja siihen liittyvistä tunteista ei muka kiinnostaisi jutella kumppanin kanssa. Kyllä mä ainakin edellytän naiseltani sen verran aikuisuutta, että pystyy sanoittamaan tunteensa myös seksiin liittyen. Huumorikin kuuluu seksiin tottakai, mutta jos se on ainoa taso, niin sellaisesta naisesta mä en kyllä syty.

        Joillakin on aika kaavoittuneet tavat keskustella asioista, etenkin tästä aiheesta. Ikään kuin suljetaan jo valmiiksi pois paljon, tai sitten koetaan keskustelu arvosteluna ja loukkaannutaan. Vitsiksi vääntäminen on aina toimiva tapa saada huomio pois itse asiasta.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin on aika kaavoittuneet tavat keskustella asioista, etenkin tästä aiheesta. Ikään kuin suljetaan jo valmiiksi pois paljon, tai sitten koetaan keskustelu arvosteluna ja loukkaannutaan. Vitsiksi vääntäminen on aina toimiva tapa saada huomio pois itse asiasta.
        Aloittaja

        Tällainen tyyli kuulostaa minun korviini vieraalta. Ehkä mä sitten kiinnostun juuri keskustelutaitoisista ja tunneälykkäistä naisista, joiden mielestä seksi on suorastaan kiehtova aihe, myös käytännössä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen tyyli kuulostaa minun korviini vieraalta. Ehkä mä sitten kiinnostun juuri keskustelutaitoisista ja tunneälykkäistä naisista, joiden mielestä seksi on suorastaan kiehtova aihe, myös käytännössä 😊

        Mistä löydät niitä keskustelutaitoisia ja tunneälykkäitä naisia?
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydät niitä keskustelutaitoisia ja tunneälykkäitä naisia?
        Aloittaja

        Itse asiassa jopa suomi24 treffipalstalta on löytynyt, mutta vaikkapa baarista tai lukupiiristä. Viimeksi löytyi jodelista.


    • Anonyymi

      Hmm. Mielestäni voisi odottaa vähän kokeilunhalua. Me ollaan vaimon kanssa sekstailtu vaikka ja missä, joskus jälkikäteen mietitty että pitikö taas... Mutta jos puoliso ei tykkää niin kai se pitänee sitten unohtaa.. Valitan

      • Anonyymi

        Sama mut pitää kunnioittaa kumppanin rajoja eikä painostaa tekemään asioita jotka tuntuvat epämukavilta.


      • Anonyymi

        Ei ole mulle tärkein asia, ei lähelläkään. Lähinnä mietin miksi joku mieluummin hyväksyy sen, ettei toinen halua seksiä kun sen, että toimittaisiin uudella tavalla minkä toinen kokisi kiihottavaksi.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mut pitää kunnioittaa kumppanin rajoja eikä painostaa tekemään asioita jotka tuntuvat epämukavilta.

        Tietysti, inhoan kaikkea painostamista ja kontrolloimista muutenkin.
        Aloittaja


    • Anonyymi

      saunassa,ei muuten mitenkään erikoinen paikka,tilanne oli.olin mieheni kanssa tuttavapariskunnan mökillä ja rouvan kanssa saunassa miesten istuessa terassilla juomiaan nauttien,emäntä kysyi löylyjen jälkeen peseekö hän selkäni ja sitä pestessään oli halukas pesemään etupuolenikin ja hyvin pesikin,posliiniani pestessään sanoi pesevänsä sen kunnolla ja aikoi sen jälkeen nuolla sen,lauteisiin nojatessani sain parhaimman käsittelyn mitä olen kokenut,punaposkisina liityimme kohta miestemme seuraan.

      • Anonyymi

        Totuus on toinen, ku kaikki pitää täällä kertoo! Inhottavaa Hyi!


      • Miehen jutut


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miehen jutut

        Bissenaisen jolle naiset ovat vain hetkenhuumaa. Näitähän löytyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bissenaisen jolle naiset ovat vain hetkenhuumaa. Näitähän löytyy.

        Enpä usko. Siis varmana löytyy, mutta tuo ei ollut naisen sulkakynästä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä usko. Siis varmana löytyy, mutta tuo ei ollut naisen sulkakynästä.

        Voi kuule niin vois toivoo.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Enpä usko. Siis varmana löytyy, mutta tuo ei ollut naisen sulkakynästä.

        Bissen sulkakynästä, eikä miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Bissen sulkakynästä, eikä miehen.

        No enpä jaksa enempää väitellä 😅 vaan sanon vain, jotta miehen tekele on tuo tarina. Voitte ihan vapaasti olla eri mieltä 😁


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No enpä jaksa enempää väitellä 😅 vaan sanon vain, jotta miehen tekele on tuo tarina. Voitte ihan vapaasti olla eri mieltä 😁

        Heti aamusta pitämään puolustus puheita😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heti aamusta pitämään puolustus puheita😁

        Aamusta iltaan ja joskus yötäkin myöten 😅 Sanovat, jotta hyökkäys on paras puolustus, vaan semmosta en liioin harrasta. Joskus aikanaan sitäkin, mutta yleensä vaan treenimielessä.
        Nyt ihan muita hommia kun tätä palstaa, missä kuitenkin makailen nykyisellään harvemmin kuin ennen (tähän loppuun taas pieni puolustuspuhe 😁)
        Kivaa lauantaita ☀️


    • Anonyymi

      Kaikenlaisista rajoista olisi varmaan hyvä jutella. Kun ollaan niin erilaisia. Jollekin voi olla ihan ok keskellä Hirvipuistoa mutta ei missään tapauksessa ennen klo 11 lauantaina kotona.

      • Anonyymi

        Varmaan sellaistakin on. Kaikesta pitäisi voida puhua, mutta seksistä puhuminen on vaikeaa koska monille se näyttää olevan valtava itsetuntokysymys. Näin kokemukseni perusteella.
        Aloittaja


    • Anonyymi

      KYLLÄ EHDOTTOMASTI VOI PARISANKOLLISTA JÄÄKYLMÄÄ VETTÄ KUN HEITTÄÄ PÄÄLLE, NIIN KYLLÄ KUTINA LÄHTEE.

    • Ei kai siinä, jutelkaa toiveistanne. Ja kunnioittakaa toistenne näkemyksiä.

      • Se justihin näin 👍🏻


      • Anonyymi

        Mahdotonta jutella, jos toinen ottaa juttelun henkilökohtaisena loukkauksena ja itsetuntokysymyksenä. Vaikka yrittäisi miten neutraalisti lähestyä aihetta. Miten itsetunto voi olla kiinni tuollaisessa asiassa.
        Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mahdotonta jutella, jos toinen ottaa juttelun henkilökohtaisena loukkauksena ja itsetuntokysymyksenä. Vaikka yrittäisi miten neutraalisti lähestyä aihetta. Miten itsetunto voi olla kiinni tuollaisessa asiassa.
        Aloittaja

        Kysy miksi hän ottaa asian niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdotonta jutella, jos toinen ottaa juttelun henkilökohtaisena loukkauksena ja itsetuntokysymyksenä. Vaikka yrittäisi miten neutraalisti lähestyä aihetta. Miten itsetunto voi olla kiinni tuollaisessa asiassa.
        Aloittaja

        Lähtisin etsimään aikuista kumppania. Jos keskustelutaitoa ei löydy, eikä seksikään oikein tyydytä, niin mitä siinä roikkumaan. Keskusteluyhteys on parisuhteessa kaikkein tärkein asia.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kysy miksi hän ottaa asian niin?

        Siitä on seurannut vain asian kieltäminen.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisin etsimään aikuista kumppania. Jos keskustelutaitoa ei löydy, eikä seksikään oikein tyydytä, niin mitä siinä roikkumaan. Keskusteluyhteys on parisuhteessa kaikkein tärkein asia.

        Keskustelutaitoista ja -haluista kumppania ei löydy.
        Aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on seurannut vain asian kieltäminen.
        Aloittaja

        Ikävämpi homma. Te ette siis kykene vuorovaikutukseen, mikä toisi ratkaisua. Parisuhdeterapiaa?


    • Anonyymi

      Ihan yleisesti vois ihmetellä asiaa. Siltä pohjalta, että jos on valmis seksiin ja toteuttaa sitä, ni mikä ihme on siinä ettei siitä voi puhua? Siis edes kumppanilleen. Ei ymmärrä, mut onneks ei tarvikaan ymmärtää.

      • Anonyymi

        Voi sitä ihmetellä, mutta niin on käynyt useammankin kerran.
        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä ihmetellä, mutta niin on käynyt useammankin kerran.
        Aloittaja

        Sulla on käyny huono tuuri. Kyllä aikuisen ihmisen nyt pitää pystyy puhumaan seksistä. Mitä luonnollisin aihe, ainakin sen siihen osallistuvan toisen osapuolen kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on käyny huono tuuri. Kyllä aikuisen ihmisen nyt pitää pystyy puhumaan seksistä. Mitä luonnollisin aihe, ainakin sen siihen osallistuvan toisen osapuolen kans.

        No näinpä, ja se puhuminen just tekee myös sellaista kivaa jännitettä, joka sitten usein johtaa läheisyyteen ja seksuaaliseen toimintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näinpä, ja se puhuminen just tekee myös sellaista kivaa jännitettä, joka sitten usein johtaa läheisyyteen ja seksuaaliseen toimintaan

        Tottapa totta. Kuvittelis äkkiseltään, et ihmiset kun ei puhu seksistä ni ähertää sit pimeessä peiton alla, ku niin hävettää koko touhu.


    • Anonyymi

      Olisi hienoa harrastaa seksiä vaikka kirkon saarnastoolissa kesken kirkonmeininkejä!
      T. Arskaorvokki.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe