Iso kuutioinen retro

Anonyymi-ap

Miksi yksikään japanilainen tehdas ei tee moottoripyörää jossa olisi parilitrainen tai jopa 3 litrainen nelosmoottori sellaisessa retrorungossa,tai vaihtoehtoisesti rivikutonen isolla iskutilavuudella .

Suzukilla oli 1400 gsx,isompaa ,isompaa,pliis!

58

1297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jos olis kysyntää niin varmaan tehtäisiin

      moottoripyörissäkin ollaan menossa eko-suuntaan, sähkömoottorit tekee tuloaan

    • Anonyymi

      Onneton mammutti paapalle ajettavaksi, sää voit ostaa semmosen hotbossin veekasilla?🙊🙉🙈

    • Anonyymi

      Japsit eivät koskaan valmista mitään marginaalituotteita, joita myydään vähän. Kaiken pitää olla tusinatavaraa..

      • Anonyymi

        Et näköjään ole asioista perillä. Japsit on valmistanut suuren määrän erilaisia, jopa erikoisia moottoripyöriä, laidasta laitaan, ettet tiedä niistä puoliakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ole asioista perillä. Japsit on valmistanut suuren määrän erilaisia, jopa erikoisia moottoripyöriä, laidasta laitaan, ettet tiedä niistä puoliakaan.

        Valmistusmäärät pitää olla suuria jotta toiminta on kannattavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmistusmäärät pitää olla suuria jotta toiminta on kannattavaa.

        Tuo koskee mielestäsi vain japseja, kummallinen logiikka sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koskee mielestäsi vain japseja, kummallinen logiikka sinulla.

        Missä kohtaa olen niin väittänyt? Onko ymmärryksessäsi musta aukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näköjään ole asioista perillä. Japsit on valmistanut suuren määrän erilaisia, jopa erikoisia moottoripyöriä, laidasta laitaan, ettet tiedä niistä puoliakaan.

        Juu, niitä erilaisia ja erikoisia ei ole vain koskaan tuotu pohjoisen euroopan markkinoille. Täällä on tuontiohjelmassa vain ne mallit jotka markkinatutkimusten mukaan varmasti myy, ja siksi mallitarjonta on täällä aina ollut paljon suppeampi kuin muualla.
        Pohjois-Euroopassa on määrätyistä syistä aika pienet prätkämarkkinat muutenkin, ei tänne kannsta satsata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä kohtaa olen niin väittänyt? Onko ymmärryksessäsi musta aukko?

        Älä muilta kysele, mitä olet itse kirjoittanut. Jos olet niin sekaisin, ettet muista väitteitä japseista, voit lukea ne tuosta ylempää. Onko liian vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, niitä erilaisia ja erikoisia ei ole vain koskaan tuotu pohjoisen euroopan markkinoille. Täällä on tuontiohjelmassa vain ne mallit jotka markkinatutkimusten mukaan varmasti myy, ja siksi mallitarjonta on täällä aina ollut paljon suppeampi kuin muualla.
        Pohjois-Euroopassa on määrätyistä syistä aika pienet prätkämarkkinat muutenkin, ei tänne kannsta satsata.

        Olisi mielenkiintoista tietää, miten erilainen ja erikoinen pyörän pitäisi olla?

        On niitä erikoisempia pyöriä ollut saatavilla suomessakin, se vaan ei ole valmistajan vika, jos asiakkaat ovat suomessa konservatiivisia, eikä erikoisempia malleja osteta.

        Moottoripyörien ja autojenkin kohdalla porukka huutaa kuorossa, että ruma, jos vähänkin on massasta poikkeava malli. Onhan tuo tullut tälläkin palstalla monta kertaan esiin.


    • Anonyymi

      Mitä isompi pyörä, sitä pienempi siitin.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkaansa Kawasaki 1400 ZZR ja mahtimela.

    • Anonyymi

      Tiedän hyvin suuren osan, joiden valmistusmäärät ovat jääneet pieniksi. Ne ovat olleet ne täydet sudet joiden valmistus on kiireesti lopetettu.

      • Anonyymi

        Tarkoittaako tuo sitten toisinpäin sitä, että sellaiset pyörät, joita on valmistettu ja myyty todella paljon, ovat oikeinkin hyviä?


      • Anonyymi

        En kyllä ymmärrä kuka haluaa ostaa 3000 kuutioisen moottoripyörän? Puolet kuutioista saavat pyörän lentämään, ja painoa tulee turhaan ? Mutta nämä tyypit jotka näistä haaveilee, tuskin ovat moottoripyöräilijöitä ?


    • Anonyymi

      Japsien "limited editionitkin" ovat olleet kymmeniä tuhansia.

    • Anonyymi

      Miks pitäis olla vielä isompia koneita. Näistä nykyisistäkin saadaan ihan tarpeeksi tehoja irti.

      • Anonyymi

        Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.

        Minulla oli aikanana kaksivaihteinen Jupiter. Aika harvoin sillä joutui vaihtamaan. Kannattaa harkita sellaista jos vaihtaminen tuntuu liian vaikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.

        Automaattivaihteisia prätkiäkin on ollut ainakin hondalla…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Automaattivaihteisia prätkiäkin on ollut ainakin hondalla…

        Ja Hussella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.

        No peruste se on tuokin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.

        Tuohon auttaa sähkömoottori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on tarpeeksi iso moottori voi ajella vaihdetta vaihtamatta.

        Ei tartte olla iso. Minulla on 380 kuutiota ja jostain 35 km/h alkaen voi ajaa isoimmalla vaihteella.


    • Anonyymi

      Ja kun on tarpeeksi iso ja painava niin semmoiosen pesee mutkatiellää kevarilla.:-)

      • Anonyymi

        Ei taida olla ikää sinulla edes 13 vuotta?


      • Anonyymi

        Aikuiset ostaa ratapyörät ihan erikseen, ei näitä tavallisia tieliikenteessä kilpailuihin käytetä.


    • Anonyymi

      Etkös tiedä että downsizing on ollut muotia jo pitkään?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole tarjonnassa isohkoa laukkupyörää jolla tehdä reissua , vaarsinkaan jos ei kyykyt tule kysymykseen , joku rebel 1100 tarvel on hyvä esimerkki , naurettavat laukut yms. ei tuommosella mopolla tee mieli lähteä reissuun , mikä siinä on niin vaikea tehdä kunnon varusteilla olevaa matka pyörää joka muokattavissa , nakuksi tarvittaessa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homosohva jota ei voi muokata tarpeen mukaan.

        Ihme ruikuttaja olet, vika ei ole siinä, etteikö hyviä pyöriä ole markkinoilla, sinulla ei vaan ole rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homosohva jota ei voi muokata tarpeen mukaan.

        Missä sinä tuossa näet sohvan?

        Eiköhän tuohon ole melkoinen määrä varusteita saatavilla, vai meinaatko itse raudasta vääntää?


      • Anonyymi

        Kyllä on motoristit edenneet kauas siitä karaistuneesta joukosta, mitä olivat joskus. Aikamoisen pehmoa meininkiä jos reissuun ei tee mieli lähteä kun 1100 kuutiota ei riitä ja laukut on huonot. Ihme vinkumista.


    • Anonyymi

      Bmw llä on 1600 mut se Kait on liian pieni , miksi pitää olla japanilainen . Eurooppalaisena haluan ajaa kotimaanosan autolla ja moottoripyörällä.

    • Anonyymi

      Varmaan siksi kun kukaan ei sellaista halua.
      Jos ihan oikeasti sellaista tarvitset niin kyllä sinulle sellainen tehdään, maksat vain sen mitä tarvitaan.

    • Anonyymi

      Luin ensin otsikon väärin, että Iso munainen reijo. EI sen puoleen kyllä sellainenkin kelpaa! Poikain kesken on kiva pärtsäillä.

      • Anonyymi

        Olet tosiaankin eksynyt väärälle palstalle, sinulle isomunaisista ukoista kiinnostuneelle on ihan omat palstat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosiaankin eksynyt väärälle palstalle, sinulle isomunaisista ukoista kiinnostuneelle on ihan omat palstat.

        Haluisitko ehdottaa jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tosiaankin eksynyt väärälle palstalle, sinulle isomunaisista ukoista kiinnostuneelle on ihan omat palstat.

        Kyllä se on niin, että kankea kaipailevat - vaikkakin tässä tapauksessa taitaa olla kyseessä vain trollaaja - saavat kyllä täällä keskustella. Sinulla vain on jäänyt väärä käsitys. Siis se, että sinulla olisi valta päättää kuka täällä keskustelee. Sen päätöksen voit tehdä vain itsesi puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko ehdottaa jotain?

        Sinä tunnet paremmin omat perverssit taipumuksesi ja fetissit, googleta, muuta neuvoa sinulle ei voi antaa.
        Tämä palsta on moottoripyöristä kiinnostuneille, eikä mikään senssipalsta sinun kaltaisille homomiehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tunnet paremmin omat perverssit taipumuksesi ja fetissit, googleta, muuta neuvoa sinulle ei voi antaa.
        Tämä palsta on moottoripyöristä kiinnostuneille, eikä mikään senssipalsta sinun kaltaisille homomiehille.

        Pidä sitten se juttu moottoripyörissä, äläkä paasaa muille seksiasioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sitten se juttu moottoripyörissä, äläkä paasaa muille seksiasioista.

        Itse kerroit tuossa edellä etsineesi Iso munaista Reijoa ja sellainen kelpaa kuulemma hyvin. Miksi etsit seksikontakteja moottoripyöräpalstalta?


    • Anonyymi

      Käytiin Repan kanssa ihan miehissä telttailemassa. Mukavaa oli!

      • Anonyymi

        Tosissaan kun ruvetaan naimaan, niin siinä on naiset vain tiellä.


    • Anonyymi

      Nuoret jättää älykännykät pois ja ottaa tyhmäpuhelimet tilalle, miksi siis tehtäisiin edes litrasia moottoreita, tai edes lähelle sitä. Minulle on riittänyt 500cc customi jo vuosia ja nuoriso ei aja enää millään. Toivoisinkin suunnan olevan että pienempiä moottoreita, 250cc max tai sitten sähkö.

    • Anonyymi

      Iso kuutioinen Pedro Pedro

    • Anonyymi

      Jos noille olisi kysyntää, niin kyllä niitä tehtäisiin.

    • Anonyymi

      Mieluummin kysyisin että miksei noita pieniä tuoda Suomeen. Maailma on piukassa noita 150-350 kuutioisia mutta suomalainen tosiäijjjjjjä haluaa aina sen tonnisen kun ei kehtaa ajaa pienemmällä.

      250cc kulkee ihan yhtä lujaa kuin tonninen. Toyota Yaris kulkee yhtä lujaa kuin Bugatti. Meillä on nopeusrajoitukset.

      Itse olen hakenut pitkään tuollaista pikkupyörää kun nuo isot on kuin sängyllä ajelisi.

      • Anonyymi

        Kertoo suomalaisen miehen heikosta itsetunnosta.


      • Anonyymi

        Pikkumiehelle pikkupyörä, isolle miehelle isopyörä. Sen sanelee jo kehon mittasuhteet.

        Jos sinä haluat pienen mopon, miksi on niin vaikea hyväksyä, jotkut haluaa isomman?

        Jos moottoripyörässä ei ole ison moottorin raakaa voimaa, suuri osa ajonautinnosta katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkumiehelle pikkupyörä, isolle miehelle isopyörä. Sen sanelee jo kehon mittasuhteet.

        Jos sinä haluat pienen mopon, miksi on niin vaikea hyväksyä, jotkut haluaa isomman?

        Jos moottoripyörässä ei ole ison moottorin raakaa voimaa, suuri osa ajonautinnosta katoaa.

        Kertoo suomalaisen miehen heikosta itsetunnosta. Kenelläkään ei saisi olla isompaa moottoripyörää, kuin oma 250, koska muiden isommat romahduttaa hauraan itsetunnon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkumiehelle pikkupyörä, isolle miehelle isopyörä. Sen sanelee jo kehon mittasuhteet.

        Jos sinä haluat pienen mopon, miksi on niin vaikea hyväksyä, jotkut haluaa isomman?

        Jos moottoripyörässä ei ole ison moottorin raakaa voimaa, suuri osa ajonautinnosta katoaa.

        Itse olen aikalailla keskimittainen ja normaalipainoinen. Ajan 350 kuutioisella ja kokoa sillä on minulle aivan tarpeeksi. Aika harva on lopulta parin metrin mittainen. Ylipainoiset hikisen punakat äheltäjät toki tarttee ison pyörän.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi Thaimaa on paikka missä noita pienellä moottorilla olevia on 90% kaikista moottoripyöristä . Verotus on syy miksi isot pyörät on harvinaisia, mitään moottoripyörä luokkia ei ole tietääkseni ajokortissa. Isot pyörät ovat lähes saman hintaisia kuin meillä Suomessa. Mutta harmittavin juttu on että moottoripyörällä ei asiaa ns tulli pikateille, ei millään moottoripyörällä. Vauhdit siellä sellaiset että nämä "kansan" mopot ei pysy vauhdissa, teillä on yleensä muuttuvat rajoitukset 130 km/ t kovin vauhti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen aikalailla keskimittainen ja normaalipainoinen. Ajan 350 kuutioisella ja kokoa sillä on minulle aivan tarpeeksi. Aika harva on lopulta parin metrin mittainen. Ylipainoiset hikisen punakat äheltäjät toki tarttee ison pyörän.

        Jos sinulle riittää pieni mopo, miksi et hyväksy sitä, ettei kaikki halua sellaisella ajella, vaan haluavat isomman ja tehokkaamman?
        Taitaa syynä olla heikko itsetunto, kun pitää jatkuvasti kiukutella, jos jollakin on isompi pyörä ja selitellä miksi ajaa itse pienellä mopedilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen aikalailla keskimittainen ja normaalipainoinen. Ajan 350 kuutioisella ja kokoa sillä on minulle aivan tarpeeksi. Aika harva on lopulta parin metrin mittainen. Ylipainoiset hikisen punakat äheltäjät toki tarttee ison pyörän.

        Kyllähän Suomessa myydään näitä 124-400 cc miksi niitä ei ole enemmän liikenteessä ? Onhan niissä puute esim laukuissa eli ei sovellu reissun tekemiseen ? Ja ei oikein 2 päällä ole mukavaa ?


    • Anonyymi

      100 kuution nurkilla saadaan pieni kulutus ja riittävä teho 2 pyöräiseen. Myös valmistuksen kulut matalat.

      Onhan jollakin kevyellä 100-200cm3 nelitahtisella jossa rento ajoasento mukana ajella kesäillalla mökille paistamaan makkaraa, ajella kauppaa ostamaan ruokaa, liikkua minne tahansa 2-3L satasella

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe