Hänen ei tarvinnut pestä niitä, sillä Jumalan poika oli puhdas myös sisältä.
MITEN JEESUS PESI HAMPAANSA?
2
318
Vastaukset
- Anonyymi
sul taitaa olla hyvä mielikuvitus eli onko nää siis ihan sun omia vitsejä joita oot vuosikausia kertonu tällä palstalla?? Mulla ittellä suurin osa on kai mun ihan omia keksimiä mut voi olla että osa on vanahoja muiden keksimiä vitsejä mutten varma. =)
- Anonyymi
Golgata Fluor- hammastahnalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946