Kyselen! Vinkkejä!
Mitä sovelluksia voi poistaa jotka turhaan kuluttaa akkua
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä mitä et tarvitse ja pystyy poistamaan.
- Anonyymi
Minkä verran Dlive sovellus vie virtaa jos pari kertaa katsoo live lähetystä?
- Anonyymi
Huomasin omassani että ainakin paikannus, etsi-toiminto, askelmäärän seuraaminen, kalenteri ja kaikenlaiset karttasovellukset poistettuani akunkesto parani tuplasti.
Varemaankin paljon muitakin turhia räpellyksiä löytyy riippuen valmistajasta ja operaattorista.- Anonyymi
Eipä ne akun kestoa paranna. Ne on vain bittejä laitteen tallennustilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne akun kestoa paranna. Ne on vain bittejä laitteen tallennustilassa
Kaikki edellämainitut toiminnot aktiivisina ovat vähän muutakin kuin pelkkää tallennustilaa. Voit tietysti minun puolesta käyttää niitä miten lystäät. Ei vois minua vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki edellämainitut toiminnot aktiivisina ovat vähän muutakin kuin pelkkää tallennustilaa. Voit tietysti minun puolesta käyttää niitä miten lystäät. Ei vois minua vähempää kiinnostaa.
Eivät ne aktiivisia ole jos ei käytä..
- Anonyymi
Asetuksista voi halutessaan pakottaa sovellukset lopettamaan toimintansa. Androidissa olisi käyttöä ohjelmalle, joka automaattisesti tappaa ennalta nimetyt sovellukset tietyn ajan kuluttua niiden havaitsemisesta. Vielä parempi olisi optio, jolla automaattisesti kiellettäisiin tiettyjä ohjelmia jäämästä käyntiin taustalle asetettua aikarajaa pidemmäksi ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821254Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301021Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain39969- 63963
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂61812