MM sarjako vitsi?

Anonyymi-ap

Joku idiootti toimittaja sanoi että kallen mestaruus on vitsi! Sanoi että hän itse olisi ollut mm sarjassa 20 joukossa koira kartturina.. lujaa olis saanu vetää jos olis mm sarjassa ollut 20 nipussa. Sillä sen sarjan minkä Kalle voitti niin siinä pisteille ajoi 39 kuljettajaa. Ja moni yritti mutta ei saanut yhtään pistettä!
Isoin vitsi oli jutun kirjoittaja. Jos meinaa että olis päässy 20 nippuun..

44

973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoittaa rally1 autoja.....

      • Anonyymi

        Ei rally 1 sarjaa ole olemassakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rally 1 sarjaa ole olemassakaan..

        Eihän se niin väittänytkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se niin väittänytkään

        Väittipäs että sarjassa minkä rovis voitti ,tse pääsisi 20 nippuun.. ja se on mahdotonta kun kuskeja oli monta kymmentä mitkä yritti samaa. Ei se olisi ollut missään 20 joukossa paitsi jos itse keksii sellaisen jutun. Sama kun mä keksisin jutun että olisin maailman 6. Paras rally 1 Yaris kuljettaja maailmassa jos osallistuin mm sarjaan. Joo pitää paikkansa että olisin ollut maailman kuudenneksi paras rally 1 Toyota kuski.. ja voihan näitä tälläistä keksiä vaikka kuinka paljon jos vaan on tarpeeksi typerä. Vaikka että olisin Suomen paras kuningas jos vain rupesin kuninkaaksi kun ei muita ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittipäs että sarjassa minkä rovis voitti ,tse pääsisi 20 nippuun.. ja se on mahdotonta kun kuskeja oli monta kymmentä mitkä yritti samaa. Ei se olisi ollut missään 20 joukossa paitsi jos itse keksii sellaisen jutun. Sama kun mä keksisin jutun että olisin maailman 6. Paras rally 1 Yaris kuljettaja maailmassa jos osallistuin mm sarjaan. Joo pitää paikkansa että olisin ollut maailman kuudenneksi paras rally 1 Toyota kuski.. ja voihan näitä tälläistä keksiä vaikka kuinka paljon jos vaan on tarpeeksi typerä. Vaikka että olisin Suomen paras kuningas jos vain rupesin kuninkaaksi kun ei muita ole.

        Kyllä ihminen voi olla tyhmä! Ei tahallaan halua ymmärtää mitä se toimittaja halusi sanoa...kyllähän fakta on, että rally1 autoissa oli niin surkea taso, että melko helposti tuli toi mestaruus...olis menny jännemmäks jos hyundailla olis ollu alkukaudesta valmiimpi auto...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihminen voi olla tyhmä! Ei tahallaan halua ymmärtää mitä se toimittaja halusi sanoa...kyllähän fakta on, että rally1 autoissa oli niin surkea taso, että melko helposti tuli toi mestaruus...olis menny jännemmäks jos hyundailla olis ollu alkukaudesta valmiimpi auto...

        Kalle olisi voittanut Hyundaillakin.


    • Anonyymi

      Tais menmä joillain tunteisiin....: D

      • Anonyymi

        Ei mutta kaikki jotka tietää rallista jotain niin tietää ettei rally 1 sarjaa ole olemassakaan. On vain WRC, WRC 2 ja wrc3 ja sitten se junnu sarja. Ja tuossa Kallen sarjassa eli WRC sarjassa pisteitä sai 39 kuljettajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta kaikki jotka tietää rallista jotain niin tietää ettei rally 1 sarjaa ole olemassakaan. On vain WRC, WRC 2 ja wrc3 ja sitten se junnu sarja. Ja tuossa Kallen sarjassa eli WRC sarjassa pisteitä sai 39 kuljettajaa.

        Se on juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta kaikki jotka tietää rallista jotain niin tietää ettei rally 1 sarjaa ole olemassakaan. On vain WRC, WRC 2 ja wrc3 ja sitten se junnu sarja. Ja tuossa Kallen sarjassa eli WRC sarjassa pisteitä sai 39 kuljettajaa.

        Voi v***n tyhmä, ei niin ole kukaan väittänytkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi v***n tyhmä, ei niin ole kukaan väittänytkään!

        Ompas se vassarin pökäle


    • Anonyymi

      Tuo toimittaja on äärivihervassari jonka tarkoitus on vain ärsyttää. Hän keksi vain ärsyttääkseen rally1 sarjan. Jossa oli hänen mukaansa 18 osanottajaa.Vaikka kaikkihan me tiedämme ettei sellaista sarjaa ole. Ja kyllä sen sarjan minkä Rovanperä voitti niin siinä oli kyllä varmaan se nelisenkymmentä jotka saivat pisteitä. Puhumattakaan niistä kuskeista jotka eivät saaneet yhtään pistettä.

      • Anonyymi

        No sepä. Ärsyttääkseen teki noin + se ettei tiedä rallista mitään.


      • Anonyymi

        No nythän tuli asiantuntevaa tietoa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nythän tuli asiantuntevaa tietoa! :D

        Joku edes tajuaa . Vihervassarit ei.


    • Anonyymi

      Mä olen maailman paras kuljettaja kuka ajaa sellaisella vaihdekepin nupilla jossa on koirani nimi ja urat menee alhaalla. Onhan näitä jos keksii. Mutta maailmanmestaruus sarjaan osallistui kymmeniä kuljettajia ja pisteitä sai 39 kuljettajaa. Eli kilpailua oli. Eihän sille mitään voi että muut on huonoimpia. Vai yksi voittaa vaikka sarjassa ajaisi 10000 kuljettajaa.

    • Anonyymi

      Hauskoja nämä suuttujat, toimittaja sai agendansa perille ja nämä suuttujat levittää sitä edelleen....totuushan on että kyllä rovis aika helpolla ton mestaruuden sai!

      • Anonyymi

        Kuinka niin sai helpolla? Vaikka olisi ollut 100 kuskia samallaisella autolla niin rovis olisi voittanut mestaruuden. Jopa ehkä isommalla erolla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin sai helpolla? Vaikka olisi ollut 100 kuskia samallaisella autolla niin rovis olisi voittanut mestaruuden. Jopa ehkä isommalla erolla..

        Niinhän sä luulet kun et mitään tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sä luulet kun et mitään tajua.

        Vain tyttelit uskoo höpöjuttuja, Kalle on ylivoimainen kuski tällä hetkellä :)


    • Anonyymi

      Täysi vitsi, välillähän reiteille pääsee dinosauruksia.

    • Anonyymi

      No vassarin pökäleet on tuollaisia jotka vääristää tahallaan asioita ja yrittävät ärsyttää. Ja se onkin ainoita asioita joita tuollaiset pökäleet osaavat.

    • Anonyymi

      Mä olisin maailman kolmanneksi paras Ferrari kuski jos olisin ajanut F1 sarjassa Ferraria. Jopa minä ,kuvitelkaa.. ne 2 Ferrari kuskia on täysiä vitsiä kun mä olisin ollut heti 3. Paras

    • Anonyymi

      Harraste rallisarja on maailman kovatasoisin. Seuraavaksi kovin on r-rallicup.
      Älkää menettää unia tuollaisen ehta keltaisen viherhipin aivopieru kirjoittelun takia.

      • Anonyymi

        Kyllä ne menettää! Kun näitä lukee...


    • Anonyymi

      Älykkäämmät ymmärtää sen vihervassarin pointin....

      • Anonyymi

        Joo, mä ymmärrän vihervassarien poimtin. Se on se että ööyhötetään joka asiasta vailla tietämystä.


    • Anonyymi

      Kyllä! Rallin MM sarja on vitsi ja Kalle keskinkertainen urheilija!

      • Anonyymi

        Tosi hyvin jos Kalle on keskitasoa kaikessa urheilussa, jääkiekossa, maratonissa jne, mutta ei rallikisatkaan vitsi ole vaikka joukossa onkin peltoautoilijoita kuten Tänak ja puihin törmääjiä kuten Solberg.


    • Anonyymi

      En voi kyllä arvostaa breenin saavutusta. Johtaa nyt sarjaa vaikka ei ole vastustajia.

    • Anonyymi

      Ralli on vitsi ja rovaperä huono vitsi.

      • Anonyymi

        Mut sä et ole edes vitsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sä et ole edes vitsi

        No Montessa Asiantuntijat sano että Toyota edellä muita, kuinka ollakkaan Ruotsin lumet näytti että Ford kärjessä???!!! Onko Ketomäki asiantuntija saas nähä, ei ainakaankommentoinut Kallen autoo kun luikerteli kuin mato ja jäi yhellä pätkällä melkein puoliminuuttia. Tänäk voitti rallin yhdellä EK voitolla mutta tasaisuus oli valttia. Mexikossa taas ehkä jotain uutta. YKS aivan varmaa, muut saa Jyväskylässä pitää kiirettä jos pitävät Tänakin takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Montessa Asiantuntijat sano että Toyota edellä muita, kuinka ollakkaan Ruotsin lumet näytti että Ford kärjessä???!!! Onko Ketomäki asiantuntija saas nähä, ei ainakaankommentoinut Kallen autoo kun luikerteli kuin mato ja jäi yhellä pätkällä melkein puoliminuuttia. Tänäk voitti rallin yhdellä EK voitolla mutta tasaisuus oli valttia. Mexikossa taas ehkä jotain uutta. YKS aivan varmaa, muut saa Jyväskylässä pitää kiirettä jos pitävät Tänakin takana

        Tojota on kärjessä mutta Tänäk voitti huonommalla autolla.


      • Anonyymi

        Vitsin paras puoli että' tytteliä viduttaa niin vietävästi kun Kalle voittaa monta mestaruutta peräkkäin :)


    • Anonyymi

      Vuonna 1985 mm-sarjassa oli kolme tallia, joiden autoilla oli mahdollista ajaa voitoista. Peugeot, Audi ja Lancia. Ja näistäkin Lancia pystyi takavetoisuutensa vuoksi haastamaan Pösön ja Audin ainoastaan asfaltilla. Soralla voittaminen olisi vaatinut todellista onnenkantamoista.
      Alkukauden nopein kuski Ari Vatanen (Peugeot) loukkaantui Argentiinassa, eikä itseasiassa kukaan Audin tai Lancian kuskeista ajanut täyttä mm-sarjaa. Mestariksi ajoi lopulta muuan ylipainoinen ketjupolttaja Riihimäeltä.
      Oliko mm-sarja tuolloinkin täysi vitsi?

      • Anonyymi

        Silloin se vasta vitsi olikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin se vasta vitsi olikin!

        Vitsit paranee joka kerran kun suomalainen voittaa ja tytteliä viduttaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitsit paranee joka kerran kun suomalainen voittaa ja tytteliä viduttaa :)

        Lappi on suomalainen. Poikuli on munakosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappi on suomalainen. Poikuli on munakosta.

        Taitaa olla somaliasta tyttelin hiekkalaatikkokaverit :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappi on suomalainen. Poikuli on munakosta.

        Toiset tykkää tytteleistä ja jotkut toiset poikuleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset tykkää tytteleistä ja jotkut toiset poikuleista.

        Toiset tykkää ralliautoilusta ja mestaruudesta suomalaiselle, mutta tytteli tykkää tytöistä, ok.


    • Anonyymi

      Kohta se ei ole edes vitsi, kun ei ole koko sarjaa....

    • Anonyymi

      Moskovitsi tulee mukaan jos pakotteista luovutaan joskus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe