Hoi seniori-ikäiset miehet

Anonyymi-ap

Teillä on vara valita.
Yli 60-vuotiaiata yksiasuvia miehiä oli Suomessa vuonna 2020 yli 190 000 ja naisia hieman alle 368 000.
Siis kaksi naista yhtä miestä kohti kun yhdessäkin tekemistä.

44

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata lähteä puumajahtiin. Joka toinen yli 70 vuotias ei näe 80 vuotispäiväänsä

      • Anonyymi

        Sehän on loistojuttu. Mun velipoika meni naimisiin 82v naimattoman kanssa. Hän oli suomalainen, oli ollut usa ssa 18- 72 v ikään. Sitten tuli suomeen kun läheiset kuolivat. Oli ensin naapuriapu viitisen vuotta. Vaimo kuoli 4 vuoden kuluttua, sai aika ison kasan rahaa ja omaisuutta.


    • Anonyymi

      Pitänee ensin käyttää tuo entinen muija loppuun.

      • Anonyymi

        Jaa että ” käyttää”


    • Anonyymi

      Kuka niitä umpeen kasvaneita riesaksi?

    • Anonyymi

      Siellähän niitä tulee jatkuvasti vastaan kelkkaa lykkien.
      Kesät talvet.

      • Anonyymi

        Vielä tässä toista hoitamaan ja kalsonkejaan pesemään?

        Ei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä tässä toista hoitamaan ja kalsonkejaan pesemään?

        Ei kiitos!

        Jos oot nainen, niin luuletko tosiaan, että miehet ei osaa käyttää pesukoneita ?

        Itse ainakin olen kaikki vaatteeni ja vuodevaatteet pessyt koneella jo siitä lähtien kun jaksoin pyörittää Pulsaattoria, sitten tuli taloon tuommoinen UPO uusi sähköllä toimiva. Ei kaikilla ole varaa pitää piikaa, ei ainakaan jos on yksin huoltaja äidin kakara 50-luvulla! Joten kyllä siinä oppi jo nuoresta kaikki, jopa senkin miten saa leipäpalan suuhun.

        https://images.cdn.kodinkuvalehti.fi/fbgviOtEvW_1BtKlYejC52HTlUg=/890x0/smart/kodinkuvalehti.fi/s3fs-public/main_media/original_pesukone_fiilis.jpg?itok=o88SDHV_


    • Anonyymi

      Oli 20- luvulla ja pandemia siinä välissä. Eristys ym ym

    • Anonyymi

      Muuten kävis mut se valikoiminen, jossain on se oikea ' kuinka löytäisin ' aluksi riittäisi päiväkahvi seuraksi.

      pe

      • Anonyymi

        Käy lähimmässä demarien puoluetoimistossa etsimässä.
        Jos vaikka löytyisi joku itseensäkyllästynyt fanaatikko, joka on leikkauttanut naamansa Marinin näköiseksi.
        Ja hyvä sämpylänleipoja on aina painonsa arvoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy lähimmässä demarien puoluetoimistossa etsimässä.
        Jos vaikka löytyisi joku itseensäkyllästynyt fanaatikko, joka on leikkauttanut naamansa Marinin näköiseksi.
        Ja hyvä sämpylänleipoja on aina painonsa arvoinen.

        Nythän demarien puoluetoimistossa on uusi vaalilupaus tulossa.

        - Iloa Valoa ja Olavia
        - Vieraissa Käynti Kulukorvauksiin

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e162f72a-9c5e-4ca5-a884-17e6e0f997c4


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ikävä havaintoni!
      Naiset joista olisin kiinnostunut eivät ole kiinnostuneita minusta.
      Ja myös toisin päin. Minusta kiinnostuneet naiset eivät innosta minua tippaakaan.
      Siis tyytyminen siihen missä kunnossa 40-luvulla syntynyt vaimoni on, turvauduttava ammattiauttajaan tai turvauduttava nyrkkikyllikkiin.

    • Anonyymi

      "kun yhdessäkin tekemistä."

      Aivan niin, juuri siksi on paljon helpompi jättää sille joka haluaa esittää pelimiestä ne kaksi mun puolesta, jos niitä on sen verran.

      Aika moni vanha kubbe lähtee vielä etsin taikusta naisia ?
      ja eikös nuo mummut matkusta Gambian, ku siellä on niii ihania ja huumaavia nuoria miehiä, että mummujen sukat pyörii het jaloista pois ?

    • Anonyymi

      Miehiä ei kiinnosta ikäisensä naiset. Pitäisi olla noin 30 vuotta nuorempi
      nainen.

    • Anonyymi

      Niinkin jos on yllättävän näköinen lisäksi ikäisekseen.

    • Anonyymi

      Kyllä naiset ovat kranttuja, kun tuollainen naismäärä ilmän miestä ja silti on 190 000 miestä ilman naista.
      Ajatelkaa nyt vähän, naiset!

      • Anonyymi

        Jospa ne kaikki ovat ruhopositiivisia, lesboja ja transsukupuolisia?


      • Anonyymi

        Huh kauheeta! 13:21

        "Siis tyytyminen siihen missä kunnossa 40-luvulla syntynyt vaimoni on, turvauduttava ammattiauttajaan tai turvauduttava nyrkkikyllikkiin."

        Ootkos ajatellut että missä kunnossa itse olet, nähtävästi 40 tai jopa 30-luvulla syntynyt?
        Kurkistappas peiliin ja tee havaintosi "hiuksista", (kalja?)mahasta ja kunnostasi ja myrtyneestä ilmeestäsi!

        Ja ilkeät tulla tänne kehumaan ammattiauttajista. Mitäs lupasit silloin alttarilla?
        Tarkasteleppas omaa luonnettasi! Onko rehdin miehen mitta pettää vaimoaan?

        Säälittää vaimosi.
        Lukeneeko kuvaustasi täältä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh kauheeta! 13:21

        "Siis tyytyminen siihen missä kunnossa 40-luvulla syntynyt vaimoni on, turvauduttava ammattiauttajaan tai turvauduttava nyrkkikyllikkiin."

        Ootkos ajatellut että missä kunnossa itse olet, nähtävästi 40 tai jopa 30-luvulla syntynyt?
        Kurkistappas peiliin ja tee havaintosi "hiuksista", (kalja?)mahasta ja kunnostasi ja myrtyneestä ilmeestäsi!

        Ja ilkeät tulla tänne kehumaan ammattiauttajista. Mitäs lupasit silloin alttarilla?
        Tarkasteleppas omaa luonnettasi! Onko rehdin miehen mitta pettää vaimoaan?

        Säälittää vaimosi.
        Lukeneeko kuvaustasi täältä?

        Kyllähän jo 40-luvulla syntyneen vaimon viimeinen käyttöpäivä alkaa olla pian lähellä.
        Parasta ennen-merkintäkin on vuosikymmenten saatossa kulunut pois.
        Mutta jos on itse heikkona hetkenään ottanut ristiksi itselleen ja luvannut lykätä tätä myötä-ja vastamäessä, niin sen verran pitäisi inhimillisyyttä vielä löytyä, että voisi kouluttaa sen vanhan kauhanheiluttajan sen kunnon lihakauhan kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän jo 40-luvulla syntyneen vaimon viimeinen käyttöpäivä alkaa olla pian lähellä.
        Parasta ennen-merkintäkin on vuosikymmenten saatossa kulunut pois.
        Mutta jos on itse heikkona hetkenään ottanut ristiksi itselleen ja luvannut lykätä tätä myötä-ja vastamäessä, niin sen verran pitäisi inhimillisyyttä vielä löytyä, että voisi kouluttaa sen vanhan kauhanheiluttajan sen kunnon lihakauhan kimppuun.

        Kyllähän jo 40-luvulla (ehkä jo 30-luvulla) syntyneen MIEHEN viimeinen käyttöpäivä on mennyt jo aikaa sitten!

        Kun ei itse enää osaa mitää, niin raukkamaisesti syyttelee vaimoaan.
        Oma on täysin vikasi, kun mikään ei enää toimi liitossasi.

        Otapa syy rohkeasti itsellesi, eläkä tuu tänne ulisemaan!
        Samoin sinä toinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh kauheeta! 13:21

        "Siis tyytyminen siihen missä kunnossa 40-luvulla syntynyt vaimoni on, turvauduttava ammattiauttajaan tai turvauduttava nyrkkikyllikkiin."

        Ootkos ajatellut että missä kunnossa itse olet, nähtävästi 40 tai jopa 30-luvulla syntynyt?
        Kurkistappas peiliin ja tee havaintosi "hiuksista", (kalja?)mahasta ja kunnostasi ja myrtyneestä ilmeestäsi!

        Ja ilkeät tulla tänne kehumaan ammattiauttajista. Mitäs lupasit silloin alttarilla?
        Tarkasteleppas omaa luonnettasi! Onko rehdin miehen mitta pettää vaimoaan?

        Säälittää vaimosi.
        Lukeneeko kuvaustasi täältä?

        Olen erittäin hyvin perillä omasta kunnostani ja myös terveydestäni!
        Kuntoa tulee seurattua viikoittain ja terveyttä säännöllisin labrakokein ja halutessani erilaisin tarkastuksin.

        Nuo ensimmäisen virkkeeni vaihtoehdot ovat todella vaihtoehtoja.
        Kyllikki on seurana viikoittain pari kertaa. Osoitan vaimolleni "kohtelaisuutta" pari kertaa viikossa silloin kun hänen kuntonsa ylläpitää aktiivisuutta.
        Ammattiauttajan luona piipahtaminen on täysin tilanteista kiinni ja hyvin harvinaista.
        Minusta se on rehellisempää ja varmempaa kuin jonkun tavoitettavissa olevan amatöörin vonkaaminen. Niin puutteessa en sentään ole.

        Olen syntynyt vasta 40-luvun alkupuolella.

        Lukeneeko kuvausta? Kahdessa kohdassa ei ole hänelle mitään uutta. Asia on aikanaan keskusteltu ja ajoittain juttelemme vaihtoehdoista vaimoni kunnon mukaan.
        Kolmas vaihtoehto on käsittelemätön eikä tarpeenkaan sen satunnaisuuden vuoksi.
        Sitä paitsi, mielestäni se ei ole pettämistä. Siihen ei liity tippaakaan tunnetta.

        Peilistä tuijottaa kurttuinen, kapeaposkinen naama.
        Kokovartalopeilissä näkyy niukkarasvainen, vielä hävikin jälkeenkin, lihaksikas mies.
        Voisin ilmaista saman numeerisesti mutta se tuntuu horjuttavan joidenkin mielenrauhaa.


    • Anonyymi

      Mun ei tarvii kun katseeni nostaa niin siihen vastataan, oli miehiä sitten vähän tai paljon. Kohtuulliset kriteerit, itse katsonut tarkkaan peiliin, ei liikoja luuloja jos ei alemmuuskompleksiakaan. Löytynyt on. Yksi merkittävä piirre hänessä, Passaa mua laittamalla hyvää ruokaa, Uutta mulle. Käteni ovat kyynärpäitä myöten ristissä kiitoksesta.

      • Anonyymi

        Asunnottomat pers'aukiset ressukat kiertää naiselta naiselle. Niillä on taito
        löytää puutteessa olevan naisen katse ja tositarve vastata siihen.


    • Jos joku minua kosii, niin sen täytyy olla hullu.
      Ja hullua miestä minä en ota.

      • Ja minä kun en hyvin jäejestettyä elämääni ota sekoittamaan miehenpuolikastakaan.


      • Anonyymi

        Tuskinpa sentään näin hulluja (oletettuja) miehiä enää riittää sinulle juttujesi perusteella palstalla.
        T. Minttueinari.


      • Anonyymi

        Perustele miksi sinua ei kosittaisi. Ihan tavallisia ihmisiä näemme kulkemassa käsi kädessä, jokaisella omat luonteensa, ulkonäkönsä, kotkotuksensa. Miksi sinä tai minä heistä poikkeaisimme. Minua on kosittu kuusi kertaa elämässäni, viimeisestä on n. 15 v. En mennyt mutta yli 20 vuotta oltiin yhdessä, kunnes kuolema erotti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perustele miksi sinua ei kosittaisi. Ihan tavallisia ihmisiä näemme kulkemassa käsi kädessä, jokaisella omat luonteensa, ulkonäkönsä, kotkotuksensa. Miksi sinä tai minä heistä poikkeaisimme. Minua on kosittu kuusi kertaa elämässäni, viimeisestä on n. 15 v. En mennyt mutta yli 20 vuotta oltiin yhdessä, kunnes kuolema erotti.

        Koska vain hullu ei ymmärrä, että turha on turhaa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Koska vain hullu ei ymmärrä, että turha on turhaa.

        Yllättäen, saattaa Amor ampua nuolensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättäen, saattaa Amor ampua nuolensa.

        Minulla on haarniska.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Minulla on haarniska.

        Sinulla se on sitten vankka itsetunto ainakin.

        Mutta ole huoleti, ei Amor sinua ampuile, vaikka muurinkin pystyttäisit ympärillesi!


    • Anonyymi

      Fyysistä läheisyyttä moni kaipaa, vapaata syliä, astu rohkeasti!

    • Anonyymi

      Just joo,seuraa hakevat muorit turha enää on siveydensipuliksi alkaa ja kuvia vaatia,sillä totuushan on että parempi tuuri saattaisi käydä kun ette kuvaanne julkaise ennen kuin kahvin juonnin ja rinkelin syönnin jälkeen.

      • Anonyymi

        En julkaissut kuvaa, mutta rehellisesti itsestäni kertova teksti tehosi. Nämä ovat asioita joissa ei kannata pluffata, kiinni jää. On hurahtanut reilu vuosi, vielä ei ole kaikonnut, parmminkin tiivistyy. Luotani tie on avoin koko leveydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En julkaissut kuvaa, mutta rehellisesti itsestäni kertova teksti tehosi. Nämä ovat asioita joissa ei kannata pluffata, kiinni jää. On hurahtanut reilu vuosi, vielä ei ole kaikonnut, parmminkin tiivistyy. Luotani tie on avoin koko leveydeltä.

        Tartteeko se tien koko leveyden kotiin tullesaankin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartteeko se tien koko leveyden kotiin tullesaankin ?

        🤣🤣🤣🤣🤣.


    • Anonyymi

      Asunnottomat pers'aukiset ressukat kiertää naiselta naiselle. Niillä on taito
      löytää puutteessa olevan naisen katse ja tositarve vastata siihen.

      • Anonyymi

        En tunne yhtään naista, joka olisi ottanut asunnottoman, rahattoman asumaan kanssaan, en oikein usko. Onko sinulla ihan joku tiedossa. Aika itsenäisiä ja itsepäisiä ovat tämän ikäiset (minun ikäiset) naiset. En usko kovaan puutteeseenkaan tässä iässä, seksitarve hiipuu, tuskin kukaan sen vuoksi kumppania hakee. Toki seksi ihan mukavaa on, mutta tärkeämpää yhdessä olo, toisen läheisyys ja seura. Eläkkeet ovat sen verran jääneet palkoista jälkeen, ettei meillä ole varaa ketään rahatonta elättääkään, ei minulla ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne yhtään naista, joka olisi ottanut asunnottoman, rahattoman asumaan kanssaan, en oikein usko. Onko sinulla ihan joku tiedossa. Aika itsenäisiä ja itsepäisiä ovat tämän ikäiset (minun ikäiset) naiset. En usko kovaan puutteeseenkaan tässä iässä, seksitarve hiipuu, tuskin kukaan sen vuoksi kumppania hakee. Toki seksi ihan mukavaa on, mutta tärkeämpää yhdessä olo, toisen läheisyys ja seura. Eläkkeet ovat sen verran jääneet palkoista jälkeen, ettei meillä ole varaa ketään rahatonta elättääkään, ei minulla ainakaan.

        Parempi tossun alla kuin taivasalla.


    • Anonyymi

      Heräisin aikaisin, kuten joka aamu yksin täällä Itä Helsinki . Asun vuokratalossa ,joka on iso kerrostalo. Ikkunastani näkyy kuinka katulampun alla lumisade lumihiutaleet tanssii nyt. On lauantai aamu 112.23. En tiedä mitä on Suomen muut kaupungit tai kylät ja yksinäiset? Miksi eivät kohtaa? Omalla kohdallani ei mitenkään imartelevaa täällä. Humalassa plus 70v. mies ja mies 58v. sama asia. 58v oot niin seksy mulla alkaa seisoo kun sinut näet kerrostalon pihaa piiriä.Akaton eronut mies. Kun torjuu.Huutaa perään emmä tommoista vanhaa ämää haluaisikaa. Entäs sit toinen yksin asuva plus 70v,mies. Panetaa tarttis saada sala suhdetta,ettei aikuiset lapset tiedä.Eikö voitas ryhtyä suhteeseen? Taas huono nainen kun ei kinosta humalaisen puheet pihalla ja ei ryhtyä pelkäksi patjaksi.Eihän tuo yksinäisten miehien yritys naista saada vain kerrostalon piha humalassa. Yltää siis ihan katuun kävelytiet. Ajetaan fillarilla ohi ja siihen vieren kävelee, haistaan viinalle ,Heti puhutaan kaunis sää.Kun aletaan puhuu en ole saanut seksiä 10-vuoteen.Ihinen mies 65v.kehuskelee ikäänsä.Nollaa itsensä heti.Joten ainakin Helsingin lähiöt voi mies yksinäinen katsoa peiliin itseään ja pohtia miksi on yksin ja miksi tulee torjutuksi ?Ei tarkoita nainen ikään katsomatta ,jos asuu yksin on vapaata riistaa. Tai ulkoilee yksin.Miksi minä olen yksin? 22vuotta kestänyt suhteeni kuoli ,siitä kohta 1vuosi.Hän oli minua 3v. nuorempi.Itsenäinen omillaan toimeen tuleva. Plussa oli ei tupakoinut ei juonnut.Osasi kotinsa itse siivota ja pyykinsä itse pestä, Joten ei tarvinnut siihen tai niihin minua. Lisäksi oli tanssi taitoinen,iso plussa edellä mainitut. Ei myöskään joka hetki soittannut,viestitellyt.Jos olin hänen koti teki ruokaa minulle ja päin vastoin jos hän minun koti minä tein ruokaa hänelle,Rakkaus ei omista mitään,ei hallitse,On vain rakkaus ja se miellä oli! Hyvää vikonloppu. Jos jollain tulee herneet neniin tekstini virheet,olen luki häiriöinen pyydän anteeksi!Helsinki 11.2.23

    • Anonyymi

      Ei se määrä,vaan laatu.

    • Anonyymi

      Miksi miehiä on niin vähän.
      Yksi syy,
      siis yksi syy kun eivät muista tyhjentää vähintään kerran viikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3296
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      114
      2618
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      207
      2184
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      137
      1566
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      984
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      858
    7. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      754
    8. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      22
      728
    9. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      39
      721
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      127
      710
    Aihe