Joutsan ehdoton pelastus on nelostie. Se menee sopivan kaukaa ohitse. Näin ollen kulkijoiden ei tarvitse nähdä kylän kurjuutta ja ränsistyvä rakennuskantaa. Puhumattakaan muumioina kävelevistä asukkaista.
Joutsan imagon pelastus
Anonyymi-ap
2
250
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran eksyin siihen S-markettiin. Voi jessus minkälaisen ihmeen paikalliset lantasaappaat näkivät! Miehen jolla on tukka päässä ja punaiset kengät jalassa! Suu auki tuijottivat onnettomat, kun maksoin kahdensadan euron setelillä savukkeeni.
Muutama loikki vielä perään katsomaan, että minkälaiseen autoon se menee. No, ei se ollut kuin Ford S kortti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354045- 703179
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207