Tarvitsisin tietoa kuka on ollut tietyllä aluksella kapteenina tai sataman turvallisuushenkilönä. Tätä tietoa ei minulle anneta asiakaspalvelusta, vedoten määräykseen "yksityiselle henkilölle emme anna tietoa laivamme henkilökunnasta". Kuitenkin olen aiemmin laivaan noustessani nähnyt ison "mainoksen" jossa on laivan avainhenkilökunnan nimet ja kuvat näkyvillä. Onko tilanne muuttunut sitten viime risteilyn?
Nyt asiakaspalvelu pyytää minua selvittämään asian heidän tietosuojavaltuutetulta.
Siirryn, ja muut edustamani järjestön jäsenet, käyttämään muiden varustamoiden aluksia.
TallinkSiljan asiakaspalvelu
14
795
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallisuusasia. Ei voida ilmoittaa ulkopuolisille.
- Anonyymi
Vaikka laivalla "mainostavat" näitä henkilöitä?
- Anonyymi
Oletko ehkä ko. firman palveluksessa?
- Anonyymi
Eli jotenkin joku voisi vaarantaa jo tehdyn risteilyn?
Eli miten niin turvallisuusasia?
- Anonyymi
Kuolema lähestyy, en tule näitä tietoja koskaan saamaan sairauteni takia. En todellakaan arvosta tuota asiakaspalvelua, minulta estettiin ehkä viimeinen mahdollisuus risteilyyn aiheetta.
- Anonyymi
Sairauteni takia en jaksa taistella enää ko. varustamoa vastaan, henki lähtee ennen kuin vastauksia saan. Annan periksi ja myönnän tappioni. Mutta edustamani liiton tulevat matkat tullaan järjestämään muiden varustamoiden aluksilla.
- Anonyymi
Olisit ilmeisesti kiittänyt heitä ?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799429Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603626Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 1381496
- 371493
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141373Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091332- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661171Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää791087