Sadan viidenkymmenen bahtin luukku Pattiksen kävelykadulta....!

Seisoin Bangkokin lentokentän taksijonossa kun viereeni tuli kaveri joka kysyi suomeksi että olet kai Pattikselle menossa? Otammeko kimppataksin?

Hän osoittautui naimisissa olevaksi konkariksi joka oli tulossa golfaamaan. Itse kerroin tulevani hyppäämään laskuvarjolla. Näiden harrastusten ympärillä sitten juttelumme ja matkamme eteni.

"Puolimatkan" krouvissa ostin pikku pullon rakastamaani Megkhong- "viskiä". Kaveri ei ryyppyä huolinut. Sanoi että on prätkä odottamassa ja huominen viheriö.
Kaverin määränpää oli jo Pattayan etunurkilla jossa häntä halasi lämpimästi kai jalkavaimonsa?

Pysäytin taksin Kävelykadun kulmaukseen ja raahasin laukkuni siinä olevaan pienien baarien sekaan....
Mamma minut muisti ja tuli rutistamaan tervetulleeksi.
Kerroin ettei minulla ollut varattua kämppää ja että katsoisiko minulle sellaisen tästä läheltä?
Muutama terävä lause mammalta ja 2 likkasta lähti kämppää kyselemään.

Sellainen oli löytynyt ja vuokrasin mammalta nuo 2 oppaaksi ja laukkuni kantajiksi.
Puutalohökkeli oli pienen matkan päässä "Pyhästä puusta". Alakerrassa oli taidemaalaamo jossa pojat tauluja maalailivat.
"Respa" oli tien toisella puolella olevassa pienessä puukopissa.
Huone oli pieni mutta siellä oli pöytä ja 2 tuolia, suihku ja pönttö, jk ja töllö sekä toki sänky.
Pyysin toista tyttöstä jäämään että asettuisin taloksi. Ensi töikseen tuo peijooni loppasi.

12

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisään vielä että ikkuna suuntautui merelle jonka laineiden liplatusta ja loiskintaa oli mukavaa kuunnella kun likka kainalossa somasti krohisi.....

    • Anonyymi

      Kumpi maksoi enemmän, huone vai húora?

    • Anonyymi

      "Tuli viereeni ja kysyi suomeksi".

      Tottakai kysyi suomeksi koska sulla karhu t-paita päällä ja hankkijalippis päässä.

    • Anonyymi

      Mukavaa lukea välillä tositarinaa tämän jokapäiväisen paskavyöryn lomassa.

      • Anonyymi

        Historian havinaa ja sama tarina on julkaistu 10 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Historian havinaa ja sama tarina on julkaistu 10 vuotta sitten.

        Kumpi laji on vaarallisempi; golf vaiko laskuvarjoilu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi laji on vaarallisempi; golf vaiko laskuvarjoilu?

        Uudenkaarlepyyn Loppanin tuloväylä on ihan tarpeeksi vaarallinen, etenkin purkkarilla kolmessa promillessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi laji on vaarallisempi; golf vaiko laskuvarjoilu?

        Olen tavannut kaksi yksisilmäistä golfaria. Molemmilla tuli kimmoke puusta tai kivestä takaisin silmään. Kun pallo tulee 300kmh takaisin muutamasta metristä, sitä ei ehdi väistää.

        Sairaskohtauksiin on moni kuollut kentälle, mutta se nyt ei ole suoraan golfin vikaa vaan se loppu olisi tullut missä vaan rasituksessa. Yhden elvytykseen osallistuin aikoinaan Vierumäellä Suomessa.

        Meillä on kavereiden kesken aina ollut golf rentoa, eikä sitä palloa lyödä ollenkaan puun takaa tai kiven takaa vaan se heitetään paikkaan josta on turvallista lyödä, eikä niistä dropeista julistella penaltyja vaikka pelattaisiinkin pikku vedolla.

        Vastoin golfaamattomien luuloja, golf on rankka laji tropiikissa kävellen liikuttaessa. 4 tuntia 36 asteen helteessä on kova suoritus terveellekin normaalikuntoiselle ihmiselle.

        Joskus käynyt kävellen niin että nesteytys ei ole onnistunut ja on joutunut jäähdyttelemään varjossa kun caddie hakee sillä välin lisää jäitä ja elektrolyyttijuomia.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavannut kaksi yksisilmäistä golfaria. Molemmilla tuli kimmoke puusta tai kivestä takaisin silmään. Kun pallo tulee 300kmh takaisin muutamasta metristä, sitä ei ehdi väistää.

        Sairaskohtauksiin on moni kuollut kentälle, mutta se nyt ei ole suoraan golfin vikaa vaan se loppu olisi tullut missä vaan rasituksessa. Yhden elvytykseen osallistuin aikoinaan Vierumäellä Suomessa.

        Meillä on kavereiden kesken aina ollut golf rentoa, eikä sitä palloa lyödä ollenkaan puun takaa tai kiven takaa vaan se heitetään paikkaan josta on turvallista lyödä, eikä niistä dropeista julistella penaltyja vaikka pelattaisiinkin pikku vedolla.

        Vastoin golfaamattomien luuloja, golf on rankka laji tropiikissa kävellen liikuttaessa. 4 tuntia 36 asteen helteessä on kova suoritus terveellekin normaalikuntoiselle ihmiselle.

        Joskus käynyt kävellen niin että nesteytys ei ole onnistunut ja on joutunut jäähdyttelemään varjossa kun caddie hakee sillä välin lisää jäitä ja elektrolyyttijuomia.

        2010

        Vielä golfin rasittavuudesta sen verran niin mitä huonompi pelaaja, sitä enemmän hän joutuu kävelemään kun pallo menee siksakkia kentällä ja sitä enemmän hän joutuu lyömään ja sekin jo rasittaa kun posket on häpeästä punaiset muiden pelaajien viivyttämisestä.

        Kävelymatka pisimmillään voi olla 14km. Lyhimmillään 8km.

        2010


    • Anonyymi

      Puutalohökkeli oli pienen matkan päässä "Pyhästä puusta".

      -> Vieläköhän tuo "Pyhä puu" on pystyssä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      191
      4469
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      120
      2811
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2264
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      132
      2245
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1952
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1434
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe